Tero ja Artsi bongattu kananmunahumppaa katsomassa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Cid Näytä viestiKangasalan Lentolan Pancho Villan edessä bongattu sininen C5 clubikilvenalusilla, 12:sta aikoihin.
Comment
-
Suht varmasti Thoubin A4 hämeenlinnassa tänään about 15:45. Tuntomerkkeinä matala B7 ja RS6 new vanteet. Suhailin 4F avantilla risteävää katua.
Comment
-
Vaasan keskustassa bongattu klubikilvillä varustettu B5 Imola Gelb värityksellä :)
Työkeikalla käymässä, en näitä vaasalandian kadunnimiä tiedä :D
Comment
-
Lappeen länsi-auton pihassa pari tuntia sitten harmaa B7 RS4 sedan. Itse kävin siinä tyyppäämässä A7:n ja RS3:sen :)
Comment
-
Tuo B7 RS4 Sedan kulkee vissiin quattro-tourin mukana kun oli Joensuussakin tourilla.
Joensuun keskustassa tänään illalla Karjalaisen Tuomas, nostin käpälää. Autonpesureissulta olin tulossa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja turbokiisseli Näytä viestiTuo B7 RS4 Sedan kulkee vissiin quattro-tourin mukana kun oli Joensuussakin tourilla.
Joensuun keskustassa tänään illalla Karjalaisen Tuomas, nostin käpälää. Autonpesureissulta olin tulossa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Appen Näytä viestiTummansininen (musta?) S4 B5 avantti clubialusilla aamu ysiltä Aleksis Kiven kadun päässä menossa Pasilaan päin. Ite olin naamioitunu firman punaseen Transiittiin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja turbokiisseli Näytä viestiTuo B7 RS4 Sedan kulkee vissiin quattro-tourin mukana kun oli Joensuussakin tourilla.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tommi[FIN] Näytä viestiSuht varmasti Thoubin A4 hämeenlinnassa tänään about 15:45. Tuntomerkkeinä matala B7 ja RS6 new vanteet. Suhailin 4F avantilla risteävää katua.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja juutasqsa Näytä viestiTänään Lappeenrannassa rinnalle ajoi harmaa sedan B7 RS4, kukas on sellasen kylille hommannut?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jarpale Näytä viestiOlisiko sama, mistä tuossa vähän ylempänä puhuttiin? Teillä päin oli eilen quattro tour.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Wezq-Ape Näytä viestiAud-158 eilen espoon ikean pihassa. Komea laitos.
Comment
-
Bongausketju
Lappeenrannassa on pyörinyt yksi RS4 sedan jo varmaan vuoden päivät. Ei tietääkseni ole clubilaisia.
Siis jos kyseessä on vaalea, hieman sinertävä. Olisko avus silver...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Lordof4rings Näytä viestiLappeenrannassa on pyörinyt yksi RS4 sedan jo varmaan vuoden päivät. Ei tietääkseni ole clubilaisia.
Siis jos kyseessä on vaalea, hieman sinertävä. Olisko avus silver...
Comment
Comment