Kenes hopeinen TT S tai RS oli tänään klo 13 aikaan pirkkalan citymarketin liikennevaloissa? Puna/mustat audi sport? teippaukset, apr luki isolla kyljessä ja numero 51 jos oikein näin.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Lahdentien alussa stadiin päin meni joku musta/tumma avantti missä oli s lätkä loosterissa.
ite olin menossa stadia kohti lötköndaalilla. Morjestus unehtu kun joku naispuolinen vilahti ensimmäiseksi silmäkulmassa ja sitten näkyi vasta klubitarra ja kilvenalunen =). Juu en ole ylpeä vaan helvetin väsynyt...Viimeksi muokannut Castrol; 22.12.2012, 23:12.
Comment
-
Tuliko Jylle vastaan klo 13 aikoihin Kajaanissa pohjolonkatua pitkin punaisella s4 b5:llään karvalakki päässä? Morjenstin siinä valoissa, mutta alla oli isän citikka sillä kertaa.
Samoin hieman tämän jälkeen kauppapuistossa joku ajeli a5:llä ennen puolta kahta. Taisi olla klubilaisen, mutta en tähän hätään nickiä muista. Edit: tepi?
Ja tulipa klubilainen vastaan prismassa asioidessakin. Ei tullut nimeä kysyttyä mutta tervehdittyä kuitenkin!
Comment
-
Tuliko Jylle vastaan klo 13 aikoihin Kajaanissa pohjolonkatua pitkin punaisella s4 b5:llään karvalakki päässä? Morjenstin siinä valoissa, mutta alla oli isän citikka sillä kertaa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TomVi Näytä viestiKenes hopeinen TT S tai RS oli tänään klo 13 aikaan pirkkalan citymarketin liikennevaloissa? Puna/mustat audi sport? teippaukset, apr luki isolla kyljessä ja numero 51 jos oikein näin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jylle Näytä viestiTuntomerkit ainakin täsmää, eli enköhän se minä oo ollu ku ei nuita punasia ässiä taia tälläkään kylällä liikaa pyöriä.. :D
Comment
-
Lahdentien alussa stadiin päin meni joku musta/tumma avantti missä oli s lätkä loosterissa.
te oli menossa stadia kohti lötköndaalilla. Morjestus unehtu kun joku naispuolinen vilahti ensimmäiseksi silmäkulmassa ja sitten näkyi vasta klubitarra ja kilvenalunen =). Juu en ole ylpeä vaan helvetin väsynyt...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jylle Näytä viestiEnnoo ainakaan minä kyselly.. Mutta hyvä tietää jos sulla semmonen kerta löytyy.. Ja jos Pinnilllä tarkotat pinjaa niin se on käyttäjän olli_pekka emäntä.. :D
Ja ettei nyt ihan offtopiksi menisi, niin atak:n s6 tuli bongattua Lohtajalla aiemmin nyt lauantaina. Mies itse vain oli kuulemma nukkumassa. :) Omaa autoa tuli ikävä sitä katsellessa. Osia siis odottelen omaani, enkä pääse tällä hetkellä(kään) sillä ajamaan!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jondetski Näytä viestiKukas oli perjantaina aamupäivällä siinä Hatanpään pesukadun (Volvokauppaa vastapäätä) kahviossa, tumma A6 sedan ja ainakin takana oli kilvenaluset?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Nikke_ Näytä viestiPunainen A2 clubin kilven alusilla puolisen tuntia sitten Varkaudessa sanomatalon nurkalla. Itse tulin vastaan mustalla 4f:llä ja rikollisesti sumarit päällä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jaarli81 Näytä viestiTänään klo.11-12 välissä Keravan Prisman parkkihallissa A4 B7 farkku ei niin tavallisella punasen värillä ja takakontissa kunnioitettava merkki 3.2, klubikilvenalusen lisäksi.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja miksas Näytä viestiJuu Pinjaa tarkoitin. Salapoliisina kattelin että molemmat ollaan sen facebook kaverilistalla, mutta ässän omistajia olikin sitten sen tutuissa useampia. Otti eilen yhteyttä, mutta ehti sitten saada kuulemma kaapelin jostain muualta. Lieneekö saanut auton kuntoon?
Ja ettei nyt ihan offtopiksi menisi, niin atak:n s6 tuli bongattua Lohtajalla aiemmin nyt lauantaina. Mies itse vain oli kuulemma nukkumassa. :) Omaa autoa tuli ikävä sitä katsellessa. Osia siis odottelen omaani, enkä pääse tällä hetkellä(kään) sillä ajamaan!
Comment
Comment