Äsken uus a6 avant töölön tullissa. Kilvenaluset edessä ja takana.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Lauantai-iltana siinä klo. 1930 vt12 ja Hämeenkosken jälkeisellä ohituskaista osuudella valkoinen b8 avantti sitten päätti ohitella, kun vastaan tulevilla oli ohituskaistat. Olitko se sinä? Kiire oli, mut ei sit niin kiire kuitenkaan. Saatoin toki provosoida hieman, ajamalla taas 90kmph ohituskaistan jälkeen. :)
Comment
-
Työmaan Ilmavmatl pihassa Tikkakoskella pun A3 zxy-??? klubitarralla varustettuna.Olit varmaan vierailemasssa?
Comment
-
BBS:t meni väärin ja talvilookki meni väärin, alla 17" Calibre Vintaget ja kesärenkaat. ;)
Jos osuin oikeaan ton auton suhteen...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja zetter Näytä viestiTuli jents bongattua tos ahjol. Nyt onnistu 1+1 ja yhdistää kuskikin peräti!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hapelton1 Näytä viestiValkoinen hieno B8 avant (mustat peilit) bongattu Finnoontiellä klo 8 aamuruuhkassa. Sitä ei viititä tervehtiä klassikko Audin omistajaa?
Kai mä olin vielä niin oman Audin lumoissa parin viikon Dacialla ajamisen jälkeen :)
Comment
-
Taisin bongata tämän kolmen aikoihin Sykkeen parkkihallissa? Siistin näköinen peli kaikin puolin. Takaloosterissa oleva mallimerkintä noihin myyntikuviin verrattuna muuttunut.
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=116166
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jents Näytä viestiJumaleissön! Nyt on kyllä Jenni ollu hukassa tai sokee :D (tai sekä että.....) mutta hyvin todennäköstä että minä oon ollu ahjolla :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TMK-83 Näytä viestiValkoinen C6 A6 farkku varustettuna kilvenalusella bongattu lentokentäntien risteyksessä n. puoli yhdentoista aikaan.
Comment
Comment