kuppis bongattu eilen illalla järvenpään asemalta, ihan asiallisen näkönen peli. Ite olin naamioitunu opel merkkiseen henkilöliikuttimeen
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Vt 7 klo 11.15, loviisan eteläisen risteyksen kohdilla vanhakoppanen aakolkki (musta?) matkalla stadiin päin kaksi jantteria otti katsekontaktia huomatessaan kakkikseni vastaantulevaksi.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja niksuClubin takki bongattu just nyt Turkuhallin Sport Cafessa.
Comment
-
21.10@Bauhaus Tampere
Hopeinen matalahko C6 A6:nen klubitarroilla eilen Tampereen Bauhaussin pihassa. Olin itse liikkeellä vähän vanhemmalla ja "väärän" merkkisellä kalustolla. Taivaansininen W124 Mercedes :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Wezq-Ape Näytä viestiKuusamontiellä n. puoli viien aikaan punanen B5 avant kilvenalusilla. Renkaat istu kaareen sen verran hyvin että tuumia ja millejä on vissiin aika tarkkaan pyöritelty.
Comment
-
Musta A6 Allroad (oisko C5, emmää noista tiijjä) clubikilvellä, bongattu ~7:15 poliisilaitoksen liikenneympyrässä.
Taidettiin joskus Terran pihallakin kesällä morjestella, kun oli kulkineet vierekkäin parkissa, nimimerkki tosin on mysteeri!Viimeksi muokannut TTH-80; 23.10.2012, 18:05.
Comment
-
Viimeksi eilen n.16:30 aikaan Nummelan Asematiellä tuli musta S2 Avantti vastaan, käpälääkin nostin(tosin hieman myöhässä), ite olin menossa renkaanvaihtoon punaisella B8 avantilla. Useamminkin nähnyt saman yksilön samaisella tiellä.
Comment
-
Vuosaaressa ajoi juuri hansaterminaalin parkkiin kilvetön S2 Avant/Rs2?
A3:n perässä tuli satama-alueelta.
Nätissä kunnossa näyttää olevan :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristoVuosaaressa ajoi juuri hansaterminaalin parkkiin kilvetön S2 Avant/Rs2?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tommy.j Näytä viestiTommi[FIN] ja toinen tyyppi(nimimerkkii en tiiäkkää) käväs eilen tos työpaikal, (säästötalos) kävelitte ohite, sit minuutti jälkee päin nii älysin vasta et tuttuja naamoja..
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Rac3r_ Näytä viestiRipatin Päivi bongattu eilen kolmen aikaan kirrin risteyksessä, painelin siitä sinisellä ässällä ohi.
Comment
Comment