Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Tänää bongattu lpr valtakadulla mattavihree A8? Oli siinä fillariliikkeen kulmilla.

    Comment


      Kilvenalusellinen viininpunainen B7 Avant Mäntsäläntien varressa @Hki.

      Comment


      • Turun VV-Auton pihassa vasen kylki rutussa oleva sininen B5 "TDI" S4 Avant, takalasissa "hyvää kesää hybridimiehille" & ESP off yms tarroja. Joku täältä?

        Comment


        • Tumma A8 ( D2 ) kivenalusilla pietarinkadulla, noin 14 aikoihin?

          Comment


            Tulikos TSami mua vastaan tossa klo 16 jälkeen hatanpäällä? Tuli meinaan tumma S4 b5 vastaan.

            Comment


            • Tänään näky joskus noin neljän aikaan Ylöjärvellä Linkin liikenneympyrässä joku uudehko valkoinen farmari s4 audiclub.fi kilvenaluslevyllä.
              Viimeksi muokannut Touko*; 16.10.2012, 19:34.

              Comment


              • Pari gekkomukia+audia ja muutama tovi mukavaa jutustelua Haagan shellillä RistoE ja toinen kyllä meni vähän ohi......Mutta tampesterista kuitenkin :)
                Viimeksi muokannut Castrol; 16.10.2012, 19:43.

                Comment


                • Alkuperäinen kirjoittaja Micce84 Näytä viesti
                  Eilen alkuillasta HML:ssa Aulangon hotellilla/kylpylällä parkissa kiireisen perheen isän unelma-auto S6 Avant mallia 4F. Rek.nro: Lxx-777. Tunnustaako kukaan? Itse parkkeerasin siihen parin ruudun päähän mustalla A4 B7 sedanilla kylpyläreissun ajaksi.
                  Lxx-777 taitaa olla se kuuluisa Hkissa "tipahtanut" S6 pitkäkattoversio?

                  Comment


                    Bongaus viime viikonlopulta mutta ei se mitään.
                    Eli vantaalla tikkurilantiellä sunnuntaina het viiden jälkeen siinä wurth centerin risteysessä bongattu harmaa B7 avant BBS Lämäreillä. Todella tyylikäs laite, kukaan täältä? Itse livuin siihen viereiselle kaistalle omalla pitkäkatollani.

                    Comment


                    • "Oli. Radalle.com tapahtumassa oltiin käymässä ja siellä minäkin jap3:n bongasin.
                      Yläparkissa tuntui clubilaisia olevan muitakin. Ainakin Audi A2:n auton huomasin ja taisi ainakin yhdessä tummassa pitkäkatossa (A6/S6?) olla clubi kilvenaluset.
                      Oman linttani ajoin sinne melkein yläparkkiksen toiseenpäätyyn jemmaan."

                      Sami oli bongannut oikein, siellä oli Audi A B7:ni yläparkkiksella...
                      Itse bongasin tapahtumassa Roccon vanhan B7 RS4, UEG-XXX... sekä Japen audin...
                      Yläparkkiksella oli myös erittäin tyylikäs b7 avant, kenen se oli Samin ? Rekkari oli HOI-8... ?

                      Comment


                        Alkuperäinen kirjoittaja AudiA2 Näytä viesti
                        Sami oli bongannut oikein, siellä oli Audi A B7:ni yläparkkiksella...
                        Itse bongasin tapahtumassa Roccon vanhan B7 RS4, UEG-XXX... sekä Japen audin...
                        Yläparkkiksella oli myös erittäin tyylikäs b7 avant, kenen se oli Samin ? Rekkari oli HOI-8... ?
                        Juu minunhan se oli, kiitoksia kehuista.
                        Tuo Roccon peli jäi minulta huomaamatta, sitäkin olisi vilkuillut mielellään lähempää.

                        Comment


                        • Viininpunainen B7 kilvenalusilla bongattu eilen tiistaina Hervannan valtaväylällä Herwoodin suuntaan joskus puol kymmenen aikoihin aamupäivällä. Ajelin tunnuksettomana perässä.

                          Comment


                          • Alkuperäinen kirjoittaja barro Näytä viesti
                            Lxx-777 taitaa olla se kuuluisa Hkissa "tipahtanut" S6 pitkäkattoversio?
                            No ilmankos sen kilpi kuulostikin jostain tutulta, sehän se taitaa olla. Oli näköjään käynyt hyvässä huollossa kun nyt oli varsin asiallisessa kunnossa, mitä nyt pikkusen pesua olisi kaivannut kuten oma kulkineenikin. :)

                            Comment


                            • Kenenkäs tuunattu aa kuutonen oli nelostieltä suistunut rovaniemellä santaparkin mäessä? Väriltää hopea. Eikai henkilövahinkoja käynyt, auto näytti ehjältä.

                              Comment


                              • Tulikos TSami mua vastaan tossa klo 16 jälkeen hatanpäällä? Tuli meinaan tumma S4 b5 vastaan.
                                Eipä ole Tomi mun auto liikkunut missään pariin viikkoon, jonkun muun ässän oot nähnyt..

                                Comment


                                  Drunkenmunky bongattu Trion hallissa paikkaa etsimässä, olin perässäs kun ajelit sinne toiselle puolelle. Tuli noudettua postista satsi kiinanpojan ledejä.

                                  Comment


                                    Alkuperäinen kirjoittaja TomVi Näytä viesti
                                    Tulikos TSami mua vastaan tossa klo 16 jälkeen hatanpäällä? Tuli meinaan tumma S4 b5 vastaan.
                                    Jos suuntana oli keskusta ja kello ei kaukana neljästä niin oli ehkä meikäläinen.

                                    Comment


                                      Kuka oli ajamassa tänään mustalla paholaisella Alastaron radalla?
                                      Kilvenaluset ainakin oli edessä ja takana.

                                      Comment


                                        Alkuperäinen kirjoittaja Merza Näytä viesti
                                        Kuka oli ajamassa tänään mustalla paholaisella Alastaron radalla?
                                        Kilvenaluset ainakin oli edessä ja takana.
                                        Compella käytiin kolme kierrosta ajamassa ja toteamassa ettei täysin loppuunajetut Nankangit ole kovin hyvät sadekelinrenkaat..

                                        Comment


                                          Alkuperäinen kirjoittaja mle Näytä viesti
                                          Compella käytiin kolme kierrosta ajamassa ja toteamassa ettei täysin loppuunajetut Nankangit ole kovin hyvät sadekelinrenkaat..
                                          Joo, oli keli kyllä vähän liukkaanpuoleinen.

                                          Las Palmasin mutkan liukkaus selittyi Citikan tyhjäksi vuotaneesta tehostinsäiliöstä... Valui nesteet suoraan eturenkaan päälle. Eagle Racingin Bemmillä oli taasen kiva liukastella.

                                          Comment


                                            Jape cruisailee just nyt Leppävirralla. Ite naamioituneena valkoseen sprinteriin.

                                            Comment


                                            • Sininen S4 B6 tai 7 nosti aamulla kättä Laulurastaantie ja Vanha Tapanilantie risteyksessä. Mulla on tuo oma B6 tuossa tienvarressa oot varmaan nähny :D

                                              Comment


                                                Absolutille taisin morjestaa renkomäessä tovi sitten?

                                                Todella hyvän näkönen on kyllä audisi. Punainen on komee kun se kiiltää :)

                                                Comment


                                                  Musta RS6 09-> paksuposki Ylöjärven kohdalla klo 12 maissa. On ne vaan näyttäviä laitoksia :)

                                                  Comment


                                                    Alkuperäinen kirjoittaja Sabotaasi Näytä viesti
                                                    Absolutille taisin morjestaa renkomäessä tovi sitten?

                                                    Todella hyvän näkönen on kyllä audisi. Punainen on komee kun se kiiltää :)
                                                    Joo morjesta vaan! Olin jotenki nii kuutamolla että vasta siin ihan kohdalla huomasin:D

                                                    Comment


                                                    • Musta suhteellisen tuore s3 kilvenalunen takana suutarilassa etran kohdilla valoissa. Olin liikenteessä "puhtaalla" valkoisella b6 avantilla.
                                                      Viimeksi muokannut Bremeli; 19.10.2012, 19:11. Perustelu: Kilvenalunen unohtui

                                                      Comment


                                                      • Tuossa ennen viittä iltapvällä tuli Kanavuoressa vastaan tummahko B6 Avant, kilvenalunen keulassa ja ledi rekkarivalot takana. Sama auto tais tulla viimeviikolla vastaan Lievestuoreen nurkilla..

                                                        Comment


                                                          Alkuperäinen kirjoittaja alpi Näytä viesti
                                                          Drunkenmunky bongattu Trion hallissa paikkaa etsimässä, olin perässäs kun ajelit sinne toiselle puolelle. Tuli noudettua postista satsi kiinanpojan ledejä.
                                                          Empä huomannut, käytii mamman kanssa manhattan steak houses syömäs :)

                                                          Comment


                                                            Alkuperäinen kirjoittaja tuxo Näytä viesti
                                                            Jos suuntana oli keskusta ja kello ei kaukana neljästä niin oli ehkä meikäläinen.
                                                            Juu hantanpäältä kohti keskustaa oli matkalla ja max. 10-15min yli klo 16

                                                            Alkuperäinen kirjoittaja Calle Näytä viesti
                                                            Musta RS6 09-> paksuposki Ylöjärven kohdalla klo 12 maissa. On ne vaan näyttäviä laitoksia :)
                                                            Jos avant, niin varmaan sama jota itse huutelin joku päivä, kun firman pihasta bongasin sen. Kuskillä ilmeisesti jotain tekemistä näiden uusien pelastushelikoptereiden kanssa.

                                                            Comment


                                                            • Kukas oli liikkeellä hopeisella A6 C5:lla jonka imussa tuli Xantia Tampereen motarilla tänään illalla/yöllä? Vetelitte lentämällä ohitte siinä just ennen moision ramppia kun matelin omalla autolla 130km/h... :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X