Tänää bongattu lpr valtakadulla mattavihree A8? Oli siinä fillariliikkeen kulmilla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Micce84 Näytä viestiEilen alkuillasta HML:ssa Aulangon hotellilla/kylpylällä parkissa kiireisen perheen isän unelma-auto S6 Avant mallia 4F. Rek.nro: Lxx-777. Tunnustaako kukaan? Itse parkkeerasin siihen parin ruudun päähän mustalla A4 B7 sedanilla kylpyläreissun ajaksi.
Comment
-
Bongaus viime viikonlopulta mutta ei se mitään.
Eli vantaalla tikkurilantiellä sunnuntaina het viiden jälkeen siinä wurth centerin risteysessä bongattu harmaa B7 avant BBS Lämäreillä. Todella tyylikäs laite, kukaan täältä? Itse livuin siihen viereiselle kaistalle omalla pitkäkatollani.
Comment
-
"Oli. Radalle.com tapahtumassa oltiin käymässä ja siellä minäkin jap3:n bongasin.
Yläparkissa tuntui clubilaisia olevan muitakin. Ainakin Audi A2:n auton huomasin ja taisi ainakin yhdessä tummassa pitkäkatossa (A6/S6?) olla clubi kilvenaluset.
Oman linttani ajoin sinne melkein yläparkkiksen toiseenpäätyyn jemmaan."
Sami oli bongannut oikein, siellä oli Audi A B7:ni yläparkkiksella...
Itse bongasin tapahtumassa Roccon vanhan B7 RS4, UEG-XXX... sekä Japen audin...
Yläparkkiksella oli myös erittäin tyylikäs b7 avant, kenen se oli Samin ? Rekkari oli HOI-8... ?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja AudiA2 Näytä viestiSami oli bongannut oikein, siellä oli Audi A B7:ni yläparkkiksella...
Itse bongasin tapahtumassa Roccon vanhan B7 RS4, UEG-XXX... sekä Japen audin...
Yläparkkiksella oli myös erittäin tyylikäs b7 avant, kenen se oli Samin ? Rekkari oli HOI-8... ?
Tuo Roccon peli jäi minulta huomaamatta, sitäkin olisi vilkuillut mielellään lähempää.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja barro Näytä viestiLxx-777 taitaa olla se kuuluisa Hkissa "tipahtanut" S6 pitkäkattoversio?
Comment
-
Kenenkäs tuunattu aa kuutonen oli nelostieltä suistunut rovaniemellä santaparkin mäessä? Väriltää hopea. Eikai henkilövahinkoja käynyt, auto näytti ehjältä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TomVi Näytä viestiTulikos TSami mua vastaan tossa klo 16 jälkeen hatanpäällä? Tuli meinaan tumma S4 b5 vastaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Merza Näytä viestiKuka oli ajamassa tänään mustalla paholaisella Alastaron radalla?
Kilvenaluset ainakin oli edessä ja takana.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja mle Näytä viestiCompella käytiin kolme kierrosta ajamassa ja toteamassa ettei täysin loppuunajetut Nankangit ole kovin hyvät sadekelinrenkaat..
Las Palmasin mutkan liukkaus selittyi Citikan tyhjäksi vuotaneesta tehostinsäiliöstä... Valui nesteet suoraan eturenkaan päälle. Eagle Racingin Bemmillä oli taasen kiva liukastella.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sabotaasi Näytä viestiAbsolutille taisin morjestaa renkomäessä tovi sitten?
Todella hyvän näkönen on kyllä audisi. Punainen on komee kun se kiiltää :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja alpi Näytä viestiDrunkenmunky bongattu Trion hallissa paikkaa etsimässä, olin perässäs kun ajelit sinne toiselle puolelle. Tuli noudettua postista satsi kiinanpojan ledejä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tuxo Näytä viestiJos suuntana oli keskusta ja kello ei kaukana neljästä niin oli ehkä meikäläinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Calle Näytä viestiMusta RS6 09-> paksuposki Ylöjärven kohdalla klo 12 maissa. On ne vaan näyttäviä laitoksia :)
Comment
Comment