haraldh:n "Gekko" bongattu eilen klo.16 Unioninkadulla. Itse olin apostolin kyydillä toimistolta junalle matkalla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänen Näytä viesti
Punainen kasikymppi Riihimäen HAMK:in parkkiksella ruokalan päädyssä. Kilvenalusta edessä ja tarrakin tais olla sivuikkunassa. Tuli ekaa kertaa käytyä katsastamassa ruokalan tarjonta kun siinä lähellä satun työskentelemään..Taisin saman laitteen itsekin bongata, ei noita täällä paljoa liiku.
Comment
-
V12 merkein varustettu musta Q7, ylämyllyn shellin pihassa tänään illalla. Perässä sillä oli se iso traileri ja siinä mammutti ;) http://www.suomenmaa.fi/etusivu/talo...a_4752904.html
Comment
-
Kyllä olin menossa sinne Nesteen halliin pesemään autoa kun alkoi olemaan tilanne sen verran vakava, että housut likaantuu auton helmaan :) Kattelin sitä sun autoas että kyllä se S-line etuhelmaa kaipais omakin auto, mutta se kun vaatii koko etupään maalauksen jotta miellyttäis omaa silmää niin olkoot.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Matti Näytä viestiOlisko JAP3 ajanut tänään hämeenlinnassa? Ainakin rekisterikilven ja auton perusteella voisin kuvitella :)
Yläparkissa tuntui clubilaisia olevan muitakin. Ainakin Audi A2:n auton huomasin ja taisi ainakin yhdessä tummassa pitkäkatossa (A6/S6?) olla clubi kilvenaluset.
Oman linttani ajoin sinne melkein yläparkkiksen toiseenpäätyyn jemmaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja 8866 Näytä viestiJondetsi tuli Lempäälässä klo:18 jälkeen vastaan. Ei ole pakko morjestaa.
Olin poikien kanssa tuolla kutosella liikenteessä.
Comment
-
Perjantaina tuli punaine mahdolisesti RHD ohjauksella oleva urkki vastaan. Käännyin 67:lta "vanhalle" tielle kohti alakylää. Ja tänään A4 B5 sedan, musta ja raakasti tuunatuilla puskureilla, clubi.kilvenaluset. Oli vaakunan parkissa. Sekä musta b8 avant isoilla new RS6 vanteilla keskustassa.
Comment
Comment