Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Alkuperäinen kirjoittaja ziree Näytä viesti
    Sunnuntaina bongattu 1-tiellä APR tarrotettu b7.
    Hep. Kaverin häistä tulossa, oli muuten hieman ryytynyt olo vaikkei pisaraakaan nauttinu...

    Comment


      Alkuperäinen kirjoittaja Tommi[FIN]
      ViLe tuli jälleen vastaan 5 tiellä, tällä kertaa visulahden kohdilla. Ajoin vastaan tumman harmaalla A6:lla
      Pitää varmasti paikkansa, joka perjantai tulee johonkin aikaan ajeltua Mikkeliin...mutta myönnän etten siun A6:sta huomannut, taitaa olla TT se teikäläisen erottuvampi kulkine!

      Comment


      • Melkein heti sen perässä tuli punainen s4 b5 avant
        Meikäläinen metältä palailemassa

        Comment


        • Audi sport teipattu coupe Siilinjärven ABC:llä puolen päivän jälkeen.

          Comment


            Eilen iltapuolella sateisella ykkösmotarilla ohitseni sujahti ilmeisesti sauvolainen ilmeisesti klubilainen sinisellä bertta kuutosella?

            Comment


            • Rauhankadun shellillä useita audeja tänään n. klo. 22, hopea kolmonen, japin 80, harmaa b7 avant ja punainen b7 avant pihan perällä.

              Comment


              • Alkuperäinen kirjoittaja Jylle Näytä viesti
                Meikäläinen metältä palailemassa
                Morjenstetaan siis näin jälkikäteen kun ei tassua tajunnut vastaan tullessa nostaa! :)

                Olinko sokea vai vai eikö sulla vain ollut klubikilpeä keulassa? Itse olin tuolla omalla hopealla ässällä liikkeessä kun tulit vastaan.

                Comment


                • Olinko sokea vai vai eikö sulla vain ollut klubikilpeä keulassa? Itse olin tuolla omalla hopealla ässällä liikkeessä kun tulit vastaan.
                  kyllä siellä keulillakin klubi kilpi on, ja huomasin kyllä sunki auton mutta sen verran myöhässä etten kerenny morjestamaan.

                  Comment


                    Alkuperäinen kirjoittaja KimmoH Näytä viesti
                    Rauhankadun shellillä useita audeja tänään n. klo. 22, hopea kolmonen, japin 80, harmaa b7 avant ja punainen b7 avant pihan perällä.
                    Shellin vakioasiakkaiden autoja :)

                    Comment


                      PikkuMyynen bongattu kauppareissulla eilen kaltoinkohdelllun takapuskurin kera Neulamäessä opiskelijatalon parkkipaikalla
                      .

                      Jep, vaimoke viettää aikaa noitten vaihto-opiskelojoiden kanssa ajellen Pikku-Myyllä. Onkos sinun satkusta kuvia jossain vai mistä tunnistan sun seenelkun? Takapuskuri saanut kyytiä kärrittämisestä.

                      Kukas pitää B5 tummanvihreetä S4:ta Leppävirran Nesteen takana tosi usein? Samalla paikalla havaittu pari lötköä useampaan otteeseen. Kuka, ketkä?
                      Viimeksi muokannut Audiowille; 16.9.2012, 14:08. Perustelu: Lisäys

                      Comment


                        Heksi bongattu avolla tänään, ehdittiin muutama sanaa vaihdella.

                        Comment


                          Kerhon kilvenalusilla varustettu hopeinen 4F Allroad bongattu Viikin Prisman parkkihallissa eilen iltapäiväkahden aikoihin.

                          Comment


                            Hopeinen B6 avant kilventaustoilla parkissa Myllykoskella, Kuski varmaankin paennut Mypa - HJK peliä seuraamaan. :)

                            Comment


                            • Tänään oli hopea/harmaa RS6(?) avant Hämeenlinnassa Ahvenistolla äitiyspoliklinikan parkkiksella. Klubilaisia? Ite olin emännän kanssa siellä vihreällä kasikymppisellä :)

                              Comment


                                Se Leppävirran Nesteen takana oleva ässä on yhden myyjätytön miehen auto,lötköistä epäileisin vahvasti,että pari 200.sta on minun,ja V8 sekä 200 20v ovat Härskin.

                                Comment


                                  Mustan 4F-korisen RS6:n olen bongaillut parina päivänä Lahdessa, kuskina taisi ollu joku vanhempi herrasmies.

                                  Comment


                                    Siinä myyssä on perseelleen maalatut puskurit paskoilla pohjilla, niin ei ihme että maali ropisee pois.

                                    200:sia tai v8:ja ei muilla oikein olekaan liikenteessä, kun pasij:llä ja minulla. Joku niistä ollut varmasti. Kaima kyllä ruumisauton ja nuo minun laitteet tunnistaa ainakin :)

                                    Comment


                                      Mustanpuhuva b6 koppainen, edessä kilvenalunen. Oli parkissa taivasalla Hki-Vantaan lentokentällä terminaalin ja parkkihallin välissä. Tuli huomattua, kun towereiden kanssa palattiin Ringiltä.

                                      Comment


                                      • Alkuperäinen kirjoittaja 8866 Näytä viesti
                                        Mustanpuhuva b6 koppainen, edessä kilvenalunen. Oli parkissa taivasalla Hki-Vantaan lentokentällä terminaalin ja parkkihallin välissä. Tuli huomattua, kun towereiden kanssa palattiin Ringiltä.
                                        Emäntä oli minua hakemassa. :)

                                        Comment


                                          N.klo 17 valkoinen A6 (C5) sedan Pitkäjärven ABC:ltä lähdössä kun itse tulin siihen. Kilvenalunen vain edessä ja gekko takakontissa.

                                          Comment


                                            Jonkin aikaa sitten tuli audi200tuning vastaan punaisella R8:lla. Oli hymy korvasta korvaan.

                                            Comment


                                              Alkuperäinen kirjoittaja Lipponen Näytä viesti
                                              Jonkin aikaa sitten tuli audi200tuning vastaan punaisella R8:lla. Oli hymy korvasta korvaan.
                                              Nyt on valitettavasti herra Lipponen nähnyt väärin....Marko oli kyllä töissä tuohon aikaan.Joku muu oli puikoissa tai kartturina.Noh,näitä sattuu... :)

                                              Comment


                                                Valkonen S4 B5 avant n. 15.20 pirkkalan citymarketin liikenneympyrässä. Sama auto tainu aikasemmin pyöriä viron kilvissä samalla seudulla.

                                                Comment


                                                • Alkuperäinen kirjoittaja päivi ripatti Näytä viesti
                                                  Nyt on valitettavasti herra Lipponen nähnyt väärin....Marko oli kyllä töissä tuohon aikaan.Joku muu oli puikoissa tai kartturina.Noh,näitä sattuu... :)
                                                  Se on ollu Marko Rajahonka joka sen R8 puikoissa on ollu :) Audi liikkeen korjaaja poikia

                                                  Comment


                                                  • Äskettäin Ahjon pihassa harmaa b7 A4 bongattu kilvenalusilla. Ajoit mun punaisen savukoneen viereen :)

                                                    Comment


                                                      Minähän sieltä kahvia hain. Hoksasin juu auton, mutta en edes tajunnu että lähit siitä kun jotain puhelimella hakkasin niin ei nähny kuskia.

                                                      Comment


                                                      • Alkuperäinen kirjoittaja zetter Näytä viesti
                                                        Minähän sieltä kahvia hain. Hoksasin juu auton, mutta en edes tajunnu että lähit siitä kun jotain puhelimella hakkasin niin ei nähny kuskia.
                                                        Istuin siinä pihalla pöydässä kun ajoit pihaan :) Ja jos ahjolla tuut pyörimään ni törmäät pakosti kun oon töissä siellä :D

                                                        Comment


                                                          Alkuperäinen kirjoittaja jents Näytä viesti
                                                          Istuin siinä pihalla pöydässä kun ajoit pihaan :) Ja jos ahjolla tuut pyörimään ni törmäät pakosti kun oon töissä siellä :D
                                                          Juu sen jo oonkin tiedostanu :) Autos ainakin näytti olevan myöhemmin vielä veturilla kun piti sieltäkin kahvia saada päivällä...

                                                          Comment


                                                            Lappeenrannas Leirin alueella bongattu matta vihreä a8(?)

                                                            Comment


                                                            • Onkos sinun satkusta kuvia jossain vai mistä tunnistan sun seenelkun?
                                                              Titangrey värinä, traktorilook ja takavalopaneelissa, siinä lukkopesänpaikalla halkeama;)
                                                              Täytyy jostain yrittää löytää uusiokappale.
                                                              Rekisteri on se "lihava" alkuinen.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X