Eilen kannonkoskella ajeli vihreä 80 cabrio merkittömällä maskilla ja kärry perässä, erikoinen yhdistelmä. Itse olin pirteän sinisellä mopedilla pysäkillä parkissa. Sama yhdistelmä ajeli vielä vastaan 13-tiellä saarijärvellä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja alpi Näytä viestiTaisin bongata Mr. Badtouchin ex-B7:n Padasjoen ABC:llä, replica(?)lemmarit ja helposti muistettava rekisterinumeron loppuosa tuntomerkkeinä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tum3 Näytä viestiKukas clubilainen ajoi joensuussa siihtalan abc:n valoissa vastaan lauantaina noin kello 14.40 tummalla b5:lla? Moikkailtiin siinä ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja makekake Näytä viestiTänään noin klo 16 aikoihin Minna Canthin kadulla CHP alkuinen A3. Nostin lapasta, mutta ei tietoa huomasitko..
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja 54mmy Näytä viestiNurmijärvelle nous motarilta hesan suunnalta punainen B8 A4:nen madallettu ja jotkin ihan h*lvetin mageet vanteet alla. Olikohan jonkun klubilaisen? Seisoin itse golfin kanssa jalkakäytävällä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja 54mmy Näytä viestiNurmijärvelle nous motarilta hesan suunnalta punainen B8 A4:nen madallettu ja jotkin ihan h*lvetin mageet vanteet alla. Olikohan jonkun klubilaisen? Seisoin itse golfin kanssa jalkakäytävällä.
Comment
-
Jaa että sä hengailet mun naapurissa?
Comment
-
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viestiJoo, on kuorkki siellä yöpymässä kun on lohjalla taas töitä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja 54mmy Näytä viestiJuu siellähän mä odottelen tyttöystävän bussia, että sai jatkettua kotiin päin. On kyllä ihan hemmetin hieno auto! Kattelin heti ku motarilta nousit rampille, että nyt sieltä tulee joku hienompi laite :).
Comment
Comment