Ajelikos joku täällä vaikuttava harrastaja tummalla B5 avantilla klo n.21.30 linjatietä haarajoelle päin,siinä pullokioskin tienoilla? Ainakin alumiiniset peilinkuoret löytyi ja tummat takalasit.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mannion Näytä viestiPunainen R8 bongattu Jkl:ssä. Liekköhän käynyt Autotarvikkeella asioimassa, kun siitä vierestä meni ohi.
Comment
-
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Irppa Näytä viestiReijolan rampilla etelään päin kääntymässä clubikilvillä varustettu hopea b5 S4:nen farkku
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja vayne Näytä viestiJuu ulkoiluttamassa audiahan minä.
Comment
-
Punainen R8 bongattu Jkl:ssä. Liekköhän käynyt Autotarvikkeella asioimassa, kun siitä vierestä meni ohi.
Comment
-
Eilen Riihimäen juna-aseman parkissa punainen bongattu punainen Coupe GT klubitarralla, kerran aiemminkin jo näin ko. Audin kurvaavan pois parkista. Vaikuttaakohan kuski täällä? Itse lähes päivittäin ko. parkissa mustalla B7:lla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tony.NAjattelinkin että ässä kuski löytyy täältä. Olin siinä pihalla vielä puuhaamassa kun lähdit ilmeisesti vanhalletielle vähän reippaamalla kiihdytyksellä.
Comment
-
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sound Näytä viestiRistoEe klo 15:21 Elimäenkatu 2? Tomasonit kiinnitti huomion ja peräloosteeriin vilkaisu paljasti tutun näköiset takavalot. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mannion Näytä viestiPunainen R8 bongattu Jkl:ssä. Liekköhän käynyt Autotarvikkeella asioimassa, kun siitä vierestä meni ohi.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Wilperi Näytä viestiRisto Ee:n 1kutonen seisoo otaniemessä tossa ikkunan takana. Itte oon M-osan 2krs testaamassa RAU-pisteitä.
Varmaan törmätty tossa käytävällä, moro vaan!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja zetter Näytä viestiTuossa kahdeksan maissa ajeli jents tai ainakin sama auto jälleen vaajakoskentiellä. Viimeksi taksilla perässä, nyt omalla autolla samassa paikassa. Voima savuja tuntuu ainakin sieltä putkesta tulevan tarpeeksi :)
Comment
Comment