Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Lauantaina musta S2 Avant Nummelaan menossa Myllylammen Nesteen suunnalta, joskus siinä keskipäivän tienoilla. Erittäin hieno :) Olin itse matkalla kotiinpäin profiilin vekottimella.
Eilen n.klo 17 tuli toi gulf värityksinen GT-40 vastaan tossa ylöjärven yhdystiellä. Ensimmäisen kerran näin sen ja oli se kyllä hieno. Ajeli ihan rekan hanurissa kiinni.
Lauantaina musta S2 Avant Nummelaan menossa Myllylammen Nesteen suunnalta, joskus siinä keskipäivän tienoilla. Erittäin hieno :) Olin itse matkalla kotiinpäin profiilin vekottimella.
Saattaapi olla että noihin aikoihin Nummelaan päin ajelin...
Tornion ja Kemin välillä bongattu keltainen B5 A4(?) sedan "RS4-look" puskureilla (n. klo. 15.30).
Pakoputki pisti vaan pirusti silmään, oli nimittäin putkenpää mallia "4-rinkeliä", harmi kun ei ollut kameraa mukana...
Pakko olla Audi-hullu sellaisella putkenpäällä, kuka tunnustaa..? ;)
Tais olla kauniimpaa sukupuolta oleva kuski, en kehdannut kytätä, oma vaimo oli kyydissä... ;)
Lainaus:
Ferrari 360 oli viereisellä parkkipaikalla, kun kaupassa kävin. Kivan matala =)
Vastaava punainen CXT-** -kilvillä oleva tuli 24.8. vastaan 3-tiellä. SMS lauloi omistajaksi Ilmajokisen louhintafirman. Kiva työkone :)
Kyseessä oli juurikin tuo CXT- kilvellinen fiat.
Kukas se oli joka eilen seinäjoella liikuskeli konsernin A8:lla ns. "pahalla kasilla..?" (siis rekkari oli lontoota, BAD-8...)
Tietääkseni kyseessä on 4.2l TDIq joten se on paha.
Edit: Niin, viime keskiviikkona näin tampereella uuden RS6:n livenä. Oli kyllä aika räyhäkkään näkönen. Väri oli tumma harmaa/antrasiitti tai vastaava. Ja rekkari oli RS-7. Kilvet.comin mukaan viittaa omistajan edelliseen/-iin autoihin. Seitsemäs risa menossa? =)
Viimeisen viikon aikana täällä Moskovassa bongattua:
Pari Audin R8:ja, muutamia Audin Sx ja RSx malleja. Q7:ja melkein joka kadun kulmassa.
Neljä Maybachia, joista yksi Taxi!!!!!!!!!! http://robinseeds.blogspot.com/2008/...-are-taxi.html
Land Roverin Discoja, Rangeja ja Sportteja lähes joka toinen vastaan tuleva.
Koko Mersun AMG mallisto. Yksi SLR McLaren. S:tä puhumattakaan.
Pari RR:ää, useampi Bentley.
Monta M3:sta, M5:sta ja M6:sta, X5:ssa sekoaa jo laskuissa.
Kolme Ferraria.
Useampia Porschen maastureita, joita myös takseina, kts. linkki yllä. Aika vähän 911:iä pari vain???
Tunnustaako joku tulleensa Turun Runosmäessä siinä vahdontien(?) työmaalla n. klo 13 tänään vastaan metallinkeltaisella a3:lla vastaan. Oli meinaan todella harvinaista, että tuollaisessa perus väistötilanteessa kukaan kiittää.
Tänään aamulla ennen yhdeksää Inkereentien ja 110-tien liikennevaloissa tumma S2 Avant kääntymässä Helsingin suuntaan.
Kyljessä oli isoja tarroja: Audi Sport-logo, S2, quattro.
Comment