Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Kuka clubilainen ajeli tänään tummalla b5 sedanilla vastaan Joensuussa Kirkkokadulla noin klo. 14.30 aikaan? Clubin kilvenaluset oli sekä edessä että takana :)

    Comment


    • Tänään ainakin klubitarralla varustettu tummansininen tai melkeinpä musta B7 A4 Launeella @leticin/kirppiksen pihassa n. klo 12, kuka tunnistaa itsensä/autonsa?

      Comment


      • A-j-P:n A4 (B6) tais olla pyhäjärvellä teollisuusalueella siinä autosähköpajan vieressä, tosin auton oleminen siellä ei taida liittyä mitenkään auton sähkövikoihin. ;D

        Ajankohtana 16.7 ja kello tais olla kymmenen kieppeillä.
        Jep! Ilmottaudun :) Ei audeissa mittää sähkövikoja ole ;) Firman varasto siinä hallin päädyssä, siinähän se nelonen seisoskelee päivät...
        Kattelinkin siinä työautoo purkaessa/siivotessa et taitaapa olla foorumilaisia pihassa :)

        Comment


        • Huutjärvellä lököressä rivarin pihalla seisoo a4 b6 sedan kultasilla vanteilla ja klubikilvenalusilla? Kukas olet?

          Comment


          • Tänään klo:13 Himos centerin edessä musta v10 touareg clubin kilvenalusella. Kuka,mitä,häh?
            Viimeksi muokannut Avantisti; 17.7.2012, 19:06. Perustelu: oikeinkirjoitus

            Comment


              Jep! Ilmottaudun :) Ei audeissa mittää sähkövikoja ole ;) Firman varasto siinä hallin päädyssä, siinähän se nelonen seisoskelee päivät...
              Kattelinkin siinä työautoo purkaessa/siivotessa et taitaapa olla foorumilaisia pihassa :)
              Jep, olin kaveria kyydittämässä ku ei bemmi käy kaikilla pytyillä, eikä käy vieläkään...

              Comment


              • Minä käväisin kavereiden kanssa reenailemassa siinä tuohon aikaan. Värinä on dolphin gray ja takana tummat ledit.


                Alkuperäinen kirjoittaja janppa- Näytä viesti
                Tänään ainakin klubitarralla varustettu tummansininen tai melkeinpä musta B7 A4 Launeella @leticin/kirppiksen pihassa n. klo 12, kuka tunnistaa itsensä/autonsa?

                Comment


                • Herr oder Frau Lehtosaari kuutosen ratissa kuuden jälkeen Lempäälän raitilla, moro vaan. Toinenkin kuutonen samoihin aikoihin Lempäälän Kanavan nurkilla tuli vastaan, tummanharmaa Avant ja olin sen kilvenalusen näkevinäni. Ken on hän?

                  Comment


                  • seepra-Antin biturbo-AR Kempeleen Bilteman pihalla, hälyttimet huusi ainakin sen oman viiden minuutin asioinnin verran. :)

                    Comment


                      Saarijärvellä 13-tien varrella Linnan-Liisan pihassa pitkään oli harmaa b5 a4 1.9tdi siinä autoliikkeessä myynnissä. Joku audisti kävi sen pari vkoa sitten vaihtamassa ja tilalle tuli c4 satanen 2.8v6 etuveto farkku. Vähän kuluneen oloinen. Tänään Linnan-Liisan jälkeen jklään mennessä tuli helmiäisvalkoinen V8 vastaan. Palatessa samaa tietä illemmalla oli autoliikkeen pihassa tuo V8 sen c4n paikalla. Kovasti halunnut joku eroon eliitti-lötköstä, kun huolinut etuvedon kakkikoneella:)

                      Comment


                      • Alkuperäinen kirjoittaja tribaldragon Näytä viesti
                        Minä käväisin kavereiden kanssa reenailemassa siinä tuohon aikaan. Värinä on dolphin gray ja takana tummat ledit.
                        Salille itsekin saavuin. Komean värinen peli kyllä sulla! Oma B6 oli samassa rivissä parkissa vähän pidemmällä.

                        Comment


                        • Jep, olin kaveria kyydittämässä ku ei bemmi käy kaikilla pytyillä, eikä käy vieläkään...
                          Oonkin katellu et monta viikkoa jo Mikan bemmi ollu siinä pihassa...
                          Pitäs viiä muualle suosiolla, itellä ei kyseisestä autosähkömiehestä kovin hyviä kokemuksia...

                          Oli oikeen nätti peli teikäläisellä, vaivihkaa piti kuolailla :D

                          Comment


                            Oonkin katellu et monta viikkoa jo Mikan bemmi ollu siinä pihassa...
                            Pitäs viiä muualle suosiolla, itellä ei kyseisestä autosähkömiehestä kovin hyviä kokemuksia...
                            No sanotaanko näin et bemmissä on enemmänkin vikaa, jotka on karsittu pikkuhiljaa kasaan. Vieläku ykkös pytty kävis niin olis kasassa, suutin on varmaan mäsä.

                            Oli oikeen nätti peli teikäläisellä, vaivihkaa piti kuolailla :D
                            Kiitos kiitos... Kommee peli sullaki, tuli käytyä kattomassa sitä kun yksin odotteli omistajaansa ;D Juuri sopivan yksinkertaisilla muutoksilla saatu todella siisti peli.

                            Comment


                            • Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viesti
                              Mellunmäen valtsun parkkiksella musta A4 B7 leditakavaloilla ja clubi kilventaustakin löyty takaa, tuuppasin siihen viereiselle paikalle. Moro vaan...
                              Hep, lähipostin parkissa siis...

                              Comment


                                Musta, uusista kuplista uusin, bongattu kilvenalusilla äsken Ruskeasannalla.

                                Comment


                                  Alkuperäinen kirjoittaja Jondetski
                                  Herr oder Frau Lehtosaari kuutosen ratissa kuuden jälkeen Lempäälän raitilla, moro vaan. Toinenkin kuutonen samoihin aikoihin Lempäälän Kanavan nurkilla tuli vastaan, tummanharmaa Avant ja olin sen kilvenalusen näkevinäni. Ken on hän?
                                  Eipä oltu noilla hoodeilla silloin, joten väärin meni.

                                  Comment


                                  • Kävikö Arto frisbeegolfaamassa mun takapihalla? :D

                                    Comment


                                      Klubi tarra bongattu lohjalla, kenenkäs bitukka ässä se oli. Tais olla musta ja kermanvalkeat vanteen keskiosat lippi vantein. Ässän vieressä pihalla lepäsi kullertava ooppeli. Kävin siinä teidän huudeilla liimaamassa vähän reunakiviä. Moro. :)

                                      Comment


                                      • Kajaanin abc hopeinen s6 UVI-xxx clubin kilvenalusilla ja akka ratissa.. ;D

                                        Comment


                                        • Jep, vaimo kävi kaupasta isännälle evästä :)

                                          Comment


                                          • Alkuperäinen kirjoittaja 8866 Näytä viesti
                                            Eipä oltu noilla hoodeilla silloin, joten väärin meni.
                                            Ootko ihan varma? :D Olisin voinut vaikka vannoa. Noh, ei näköjään tule toi ikä yksin.

                                            Comment


                                              Alkuperäinen kirjoittaja Merza Näytä viesti
                                              Musta, uusista kuplista uusin, bongattu kilvenalusilla äsken Ruskeasannalla.
                                              Minä taisin siellä(kin) pyörähtää.

                                              Comment


                                                Äsken (04:30) jyväslyässä, vaajakoskentiellä punainen b6 avant tuli bongattua. Rekkari taisi olla RRG-xxx ja kilvenalunen takana.
                                                Itse istuin perässä taxin kyydissä näin lomien alkuun :)

                                                Comment


                                                • Keskiviikkona Oulussa haapalehdon shellin pihalla noin 14.00 aikoihin tummansininen A4 B5 avantti.

                                                  Oli niin kiiltävät vanteet , että ihan häikäsi silmiä kun sierrasta nousi:)

                                                  No ja komiaki se oli;)

                                                  Comment


                                                    Minä taisin siellä(kin) pyörähtää.
                                                    Kun tulin takaisin kaupasta, niin kupla olikin vaihtunut valkoiseksi?
                                                    WTF?

                                                    Äsken bongattu vihreä Cabrio Kaupintiellä. Audi-logot kyljissä.

                                                    Comment


                                                      Alkuperäinen kirjoittaja Merza Näytä viesti
                                                      Kun tulin takaisin kaupasta, niin kupla olikin vaihtunut valkoiseksi?
                                                      WTF?

                                                      Äsken bongattu vihreä Cabrio Kaupintiellä. Audi-logot kyljissä.
                                                      Mutta valkoisessa ei ollut kilvenalusta ;)

                                                      Comment


                                                        Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viesti
                                                        Joskus ysin pintaan tuli läntisellä yhdystiellä Hyvinkäällä tumma urssi vastaan, terroristiristo?
                                                        Nyt on muuten vanha, mutta ei, tuskin olin tuolloin minä. Mun urssi kun on väritykseltään Titangrau LY7P :)

                                                        "Bongasin" tämän, kun oman nickin laitoin hakuun :D

                                                        Comment


                                                        • Alkuperäinen kirjoittaja zetter Näytä viesti
                                                          Äsken (04:30) jyväslyässä, vaajakoskentiellä punainen b6 avant tuli bongattua. Rekkari taisi olla RRG-xxx ja kilvenalunen takana.
                                                          Itse istuin perässä taxin kyydissä näin lomien alkuun :)
                                                          Jep, minä se olin:) kaveria olin heittämässä kotia! Istuit kummiskin audi taksissa ;)

                                                          Comment


                                                            Pirkkalan s-marken ohi ajeli tänään must A1 hopeisilla pilareilla. Mustat rinkulat keulassa ja pronssin tms. väriset rotiform kopiot alla. BOK-xxx tais olla kilpi.

                                                            Comment


                                                              Nyt on muuten vanha, mutta ei, tuskin olin tuolloin minä. Mun urssi kun on väritykseltään Titangrau LY7P :)

                                                              "Bongasin" tämän, kun oman nickin laitoin hakuun :D

                                                              Joo, tuli väri selväks jo aiemmin sun talvi quattro fun videosta. ;)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X