Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Tuliko kukaan klubilainen vastaan Oulunsalossa Kylänpuolentiellä n. puoli viiden aikoihin? Tuntomerkkeinä mustanpuhuva B7 sedan isoilla vanteilla.

    Comment


    • Hopeinen Farkku kultaisilla vanteilla, klubitarra lasissa ahtolansatamassa. Komea peli!

      Comment


      • Tänään Joensuun lentokentällä speedpartyn aikaan bongattu ainakin hopeanharmaa rs4 b5, sekä myöskin hopeanharmaa s4 b5, musta sedan mallin ursula, kaikki varustettuna clubin kilvenalusilla. Itse olin ohjailemassa autoja lipunmyyntiin keltaiset liivit päällä.

        Comment


        • lohjalla sininen b5 rek cyc-xxx ajelin hetken perässä veljen suapilla :D

          Comment


            Alkuperäinen kirjoittaja tw74 Näytä viesti
            Tänään Joensuun lentokentällä speedpartyn aikaan bongattu ainakin hopeanharmaa rs4 b5, sekä myöskin hopeanharmaa s4 b5, musta sedan mallin ursula, kaikki varustettuna clubin kilvenalusilla. Itse olin ohjailemassa autoja lipunmyyntiin keltaiset liivit päällä.
            Lähtöpaikalla näkyi myös monta klubikilvellistä/ -tarrallista audia...

            Comment


            • Japi bongattu torstaina kaltimontien nesteen liikennevaloissa.

              Comment


              • Kenenkäs rs4 b5 oli ajamassa vaalean ruskeilla vanteilla lentokentällä joensuussa tänään? Justiisa yritin päästä jutulle niin lähitte toista kiekkaa ajaa.. Sain kuvan otettua kuitenkin muistoks :) Tykkäsin .. siitäkin... hirveesti oli hienoja audeja.

                Edit. Viper tuningi tarra takaloosterissa
                Viimeksi muokannut mikero; 7.7.2012, 21:04. Perustelu: pari korjausta..

                Comment


                • C4 avant hopee ässäläinen tuli vastaan hollolassa, tos terkkarin lähellä.

                  Comment


                  • Muutamia Audikilvenalusia ja Audeja bongattu Jyväskylässä, kun olin liikenteessä huoltoautolla #huoltomiehenä" Jysykälän seudulla. Komeita peleja niin siviilissä kuin rallin Historic luokassa...

                    -Sokka Irti-

                    Comment


                    • Olikos Ristoeen kutonen eilen parkissa Espoon Kartanolla?

                      Comment


                      • Voi olla et ollu toi diudi kyseinen, mutta sitä en osaa sanoo kuka siinä sillon oli kuskina, kun harvoin ite ajokunnos =D

                        Comment


                          Kukas kävi eilen Porttipuiston Tarjoustalossa juuri ennen sulkeutumisaikaa (klo 18). Silmiini osui pulleilla kaarilla varuustettu kutonen.

                          Comment


                            Alkuperäinen kirjoittaja jarituru Näytä viesti
                            Olikos Ristoeen kutonen eilen parkissa Espoon Kartanolla?
                            Siellähän se oli iltapäivän/illan sateen pestävänä :)

                            Comment


                              Tänään puoli 12 aikaan Pälkäneen kohdilla Imolankeltainen B5 sedan ässä, foorumilaisia? Näytti nopeasti nähtynä tomikar:in entiselle kulkineelle.

                              Comment


                              • Tänään joskus seitsemän aikaan kajaanissa pyykönpuron liittymässä hopeinen ässä kuutonen? klubin kilvenalusilla. Olitko se sinä?

                                Comment


                                  Eilen tuli jyväskylän läpiajossa vastaan kilvenaluselliset avantit punainen b6 mustalla s4 maskilla ja musta b7 jollakin mustalla maskilla myös.

                                  Comment


                                    Eilen Jyväskylässä ehtoolla ysin aikaan 4-tiellä minut ohitti hopeinen TT joka oli varustettu kilvenalusella. Rekkari oli XUT-***. Itse olin piiloutunut kiimaliiteriin.

                                    Comment


                                    • Alkuperäinen kirjoittaja Jylle Näytä viesti
                                      Tänään joskus seitsemän aikaan kajaanissa pyykönpuron liittymässä hopeinen ässä kuutonen? klubin kilvenalusilla. Olitko se sinä?
                                      En minä, mutta joko atak:lla löytynee kilvenaluset ässästä? Ei meitä s6:n omistajia kuitenkaan montaa täällä päin ole... :)

                                      Comment


                                        Kessu74 bongattu onnenkylällä. Audi performance (tms) huppari ja polkupyörä kulkupelinä. :D

                                        Comment


                                        • Eilen Jyväskylässä ehtoolla ysin aikaan 4-tiellä minut ohitti hopeinen TT joka oli varustettu kilvenalusella. Rekkari oli XUT-***. Itse olin piiloutunut kiimaliiteriin.
                                          Terve vaan! Muistankin hämärästi jonkun liiterin ohittaneeni siinä rantaväylällä.

                                          Comment


                                          • AOZ-xxx ässäläinen bongattu keskustassa tännää.

                                            Comment


                                              muokattu
                                              Viimeksi muokannut hapelton1; 8.12.2012, 08:01.

                                              Comment


                                                Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viesti
                                                Tänään klo 16.00 kauppakeskus merituuli (henkilökunta?)parkkipaikalla punainen mkI TT LYI-***.
                                                Kilvenalunen sekä edessä että takana.Kuka? Kenen?
                                                hapelton1, se on tämä sama, member tarra oik.takalasissa.
                                                Ilmeisesti ei kovin usein käy täällä, tai jonkun clubilaisen entinen.

                                                Comment


                                                • Sininen 80 parkissa jakomäessä. Clubitarra kuskin ikkunassa.

                                                  Comment


                                                    diffas tuli tänään 11 aikaan niemenkadulla vastaan :)

                                                    Comment


                                                    • Alkuperäinen kirjoittaja Jylle
                                                      Tänään joskus seitsemän aikaan kajaanissa pyykönpuron liittymässä hopeinen ässä kuutonen? klubin kilvenalusilla. Olitko se sinä?
                                                      Jep, meikä se mahdoin olla! Ainakin ajankohta täsmännee, sekä taisin ajella sieltä suunnalta kotia kaupasta :)
                                                      Oliko sinulla se punainen ässä Rs6 vanteilla?

                                                      Comment


                                                        Alkuperäinen kirjoittaja Audiowille Näytä viesti
                                                        Maaningantiellä Siilinjärvelle päin (2km ennen raittia) torstaina ajoi sininen RS4 B5 minua vastaan (musta lötkö), oisko ollut klo 14 aikaan. Tänään tiistaina Kuopion Motonetin/Lidlin pihalta saapui RS6 C5 musta avant, rekkari alkoi C:llä. Tämä kello 16 aikaan. Clubilaisia?
                                                        Minä olin RS6:lla Motonetissä käymässä. Tuleva clubilainen, kunhan hakemus on käsitelty :)

                                                        Comment


                                                        • Jep, meikä se mahdoin olla! Ainakin ajankohta täsmännee, sekä taisin ajella sieltä suunnalta kotia kaupasta :)
                                                          Oliko sinulla se punainen ässä Rs6 vanteilla?
                                                          Jeps juurikin sillä.

                                                          Comment


                                                            Valkoinen RS5 Manskulla Forumin kulmalla tänään aamuyhdentoista aikoihin.

                                                            Comment


                                                            • Neljän paikkeilla Oulussa Saaristonkadulla rautatiesillan tuntumassa 80 (B1?) "turbo diesel", rööristä puski ulos käsivarren paksuista mustaa savua.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X