Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Hep! Mites minua nyt bongaillaan kun ensin ei moneen vuoteen kertaakaan ;)
Ehdit ensin, huomasin kyllä kilvenalusen. Eikös edessäsi ollut myös joku ässä parkissa vai katsoinko ohi ajaessani väärin?
Tänään about vartin yli kaksi tuli Imatran motarilla vastaan nätti harmaa B7 S4 avant. Itse olin liikenteessä Hiace+autotraileri yhdistelmällä. Kirjoitteleekos omistaja kenties täällä?
Ps. Olen nähnyt saman auton joskus Lappeenrannan satamassakin, nätti on!
Hep! Mites minua nyt bongaillaan kun ensin ei moneen vuoteen kertaakaan ;)
Ehdit ensin, huomasin kyllä kilvenalusen. Eikös edessäsi ollut myös joku ässä parkissa vai katsoinko ohi ajaessani väärin?
Perus A4 se tais olla. Oma oli juuri Viper käsitelty, nyt kerkee jo liikenteen sekaan motarin rampista :)
Unohin aikasemmin kirjoitella. Mutta kuitenkin, tällä viikolla oli keravan nesteellä RS2? Musta, kultaisilla vanteilla. Porken jarrut. Yms yms, kuolaamista aiheuttavaa. Takaikkunassa oli member tarra.
Ite olin sillä valkoisella 3 akselisella Scanian täysperäveturilla liikenteessä, niinkuin joka päivä.
Tummanruskea A1:nen bongattu Lahdesjärven ABC:llä. Ilmaa hait kumeihin ja parkkeerasit oman punaisen kulkineeni viereen. Nätti se kyllä on (mutta pieni).
Comment