Hetki sitten tumma b5 sedan clubin kilvenalusilla bongattu rauhankadun Shellillä. Kenen?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tum3 Näytä viestiHetki sitten tumma b5 sedan clubin kilvenalusilla bongattu rauhankadun Shellillä. Kenen?
Comment
-
-
S4 C4 Jyväskylässä omalla paikalla parkissaan viininpunainen ja kommee ZJG-***. Otin ihan kuvan! :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja nakzuKuka myöntää kuljettaneensa 2 jälkeen mustaa a4 b7 nhk-8*4. Ajelin peräsässäsi ja vierelläsi yliopistonkadulta rantaväylälle . Itse ajoin hopeista C5 A6:tta jos sattumoisin huomasit :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja sami Näytä viestiSitä vain ihmettelen kuinka erotatte nuo Clubin kilvenaluset joistain autoliikkeen vastaavista, suurin osa kilvenalusista on kuitenkin muita kuin ACF:n eikä sitä tekstiä kyllä liikkeellä ollessa näe maantienopeuksilla.
Joku ajeli kärry perässä Sulantietä yks maanantai tummalla B5 Avantilla, jossa kilvenaluset molemmissa päissä ja valoina devil eyes/lexus. Oisko ollu 11.6. klo 17 maissa.
Eilen ÄS-4 (B8) parkissa Sulassa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Ozku Näytä viestiMinähän se siellä kävin hakemassa autonosia. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tum3 Näytä viestiKyllä juurikin tuo.
Comment
-
Tänään bongattu kerhokilpi Keravalla 17:17 Audin kellon mukaan. Auto oli jännän tumman vihreä A3 8L isoilla vanteilla ja tummilla leditakavaloilla tulossa Saviolta päin ja menossa risteyksen yli Prismaa ja mäkkiä kohti.
Tunnistatko itsesi...en ihan päässyt rinnalle valoissa kun oli joku tiellä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tony.N Näytä viestiMuutama kerholainen ajeli 5 tiellä lusin kohdilla. Mm. Sininen b7 ja harmaa b6 avant sinisen kuskille tajusin morjenstaa vähän liian myöhään.
Itse olin punaisella b6 avantilla jossa vaunu perässä.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja joni_s Näytä viestiHep, itse myönnän menneeni sun ohi tuolla b7:lla. Käpälää tosiaan heti nostin kun bongasin member-tarran ikkunassa. Terve vaan :)
Comment
Comment