Kuka myöntää kuljettaneensa 2 jälkeen mustaa a4 b7 nhk-8*4. Ajelin peräsässäsi ja vierelläsi yliopistonkadulta rantaväylälle . Itse ajoin hopeista C5 A6:tta jos sattumoisin huomasit :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
masajaard87
-
Alkuperäinen kirjoittaja miksas Näytä viestiMusta s4 b8 Kajaanin intersportin takana olevalla parkkialueelle juuri nyt. Rekisterinum. BNZ-xxx. Klubilaisia?
Ja toinen bongaus perään. Kajaanin prisman parkkihallissa a5 coupe iiisoilla vanteilla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja miksas Näytä viestiKomea a5 sinulla! Ei meinannut malttaa sisälle prismaan lähteä! :) oma hopeinen ässäni oli siinä parin auton mitan päässä!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tony Näytä viestiEilen illalla klo 21 jälkeen viherlaaksossa tuli vastaan cabrio. Olin näkevinäni kilvenalusenkin.
Comment
-
Ei Audi, mutta hyvää harrastehenkeä "veljesmerkin" edustajalta. Tänään aamupäivällä Ykköstiellä Kirkkonummen ja Espoon seutuvilla E39 Alpina Biturbo ajeli pitkään "samaa matkaa" ja rinnalle tullessaan morjesti ja näytti peukkua. Jos tämä kirjoitus sattuu osumaan silmään, niin peukku nousi myös siellä mustassa S4:ssä!
Iltapäivästä Kakkostiellä Humppilan kohdalla ensin vastaan tuli komea musta B6 A4, jossa kokomusta -look maskikromeja myöten. Kuin peiliin olisi katsonut... Ja heti sen perässä musta C5 RS6 Avant. Komioita kärryjä!
Comment
-
Joku vissiin juuri tuonu maahan hienoa uudempaa mallia olevan audi tt:n. Oli tummanharmaa ja notkui finnoontien k1katsastajat aseman parkkiksella saksan kilvissä, siinä klo 15-16 välissä. Oliskohan joku nykyinen vai kenties tuleva klubilainen?! Olin itse sitikanraatoa leimauttamassa ja sain sen vieläpä myytyy samana päivänä! Jeah, yks auto vähempi taas pihassa....
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viestiTerve tony o/ !
Comment
-
Olikohan joku kerholainen liikkeellä Kaivokadulla (Kaisaniemen suuntaan) eilen pikkusen ennen viittä B&W-henkisellä A4 B8:lla, komia peli.
Toinen, Riihimäellä keskustasta Peltosaareen päin junaradan ylittävällä sillalla kuuden maissa tuli vastaan musta HYVIN S-lookkinen A6 4F, ledit DRL:ssä ja oisko ollu perässäkin kun peilistä katselin. Oli kyllä pirun komia sekin! Itse tulin mustalla A4 B7:lla vastaan!Viimeksi muokannut Micce84; 20.6.2012, 13:34.
Comment
-
Jukkan:n A5 bongattu Seinäjoen ja Jalasjärven väliltä Provinssista? palaamasta. On se vaan komia auto ja erottuu mukavasti vastaatulevasta "massasta". :D
Comment
-
Viime viikkoina on tullut Suomea kierrettyä jonkin verran ja kyllähän on monenlaisia mahdollisia kerholaisia tullut bongailtua. Sitä vain ihmettelen kuinka erotatte nuo Clubin kilvenaluset joistain autoliikkeen vastaavista, suurin osa kilvenalusista on kuitenkin muita kuin ACF:n eikä sitä tekstiä kyllä liikkeellä ollessa näe maantienopeuksilla.
Comment
-
Samilla rupee tuo ikä painamaan näköä ihan selvästi :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja KimmoH Näytä viestiJapi bongattu ringillä Jns keskustassa.
Comment
Comment