Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    No jos jatketaan. Samalla reissulla tuli Aleksanterinkadulla spotattua hopea b7 avantti, jossa lapanen pystys kuskilla ja heti perään suht hieno 80 avosämpylä. Jälkimmäisen kuski ainaki ihmeissään ku peukkua nostin. :D

    Comment


      Itsehän tuolla 80 cabriolla liikuin, hiukan pää oli jumissa. :D Hienommaks vielä muuttuu ;)

      Comment


        Alkuperäinen kirjoittaja nicce Näytä viesti
        Sininen B7 S4 Avant Helsinginkadulla neljän aikoihin. Hauska kilpi kilvenalusella ja kivat äänet. <3 :D
        hep, minä!! :-))

        Comment


        • Alkuperäinen kirjoittaja Niconce Näytä viesti
          Taisi Murre tulla vastaan B6 avantilla Lahdentiellä joskus puoli kuuden aikaan? Kohdalla tajusin, enkä ehtiny käpälää nostaan.
          Hyvin paljon mahdollista..koska niillä nurkilla tuo delffiinin harmaa vankkuri liikkuu koka päivä :) Enkä minä enään tunnista sinun autoasi, kun olet sen vihreän vaihtanut toiseen. :P

          Comment


            Kenenkäs avant-urssi seisoo just nyt Nuutajärven lasitehtaan pihassa?

            Comment


            • Kenen a8 oli mikkelin honkkarin pihalla tänään päivällä?clubin kilvenalunen ainakin oli,jätin subarun melkein keulat vastakkain:)

              Comment


                Äsken ajeli Imatralla tunnin sisällä kaksi kertaa vastaan sama musta C5 korinen A6 farkku. Matala näytti ainakin olevan ja taisi sieltä keulalta paistaa joku cooleri silmään. Kenties foorumilaisia?

                Comment


                • Turun keskustassa tuli hetki sit parikin kertaa nähtyä musta TT valkoisilla vanteilla, kenen mahtoi olla? nätti laitos kaikinpuolin :)

                  Comment


                  • Maxxxster taisi lähteä hetki sitten sipoonlahden rampista motarille helsinkiin päin. Ihan mureat äänet ässässä, onko vakioputket alla vai jotain muuta?

                    Comment


                      Mattamusta A5 RÄP-5 tuli joku aika sit bongattua Hämeenlinnan seutuvilla. Ei oikein väritys sytyttäny..

                      Comment


                        Kenes musta RS6 C5 oli tänään noin klo. 17 aikaan parkissa Carelicum-rakennuksen edessä koskikadun varrella Joensuussa?

                        Comment


                        • Eilen siinä hartwall-areenan kupeessa nostelin lapasta siniselle B5 S4:lle, ja tänään nousi lapanen myös siniselle B7 RS4 "FUN-4"-rekkarilla. Hienoja vehkeitä!

                          Comment


                          • Harmaa B5 S4 tankilla Varkauden Prisman ABC:llä jotain klo 17 paikkeilla. Samaan aikaan poistuttiin Prismalta ja jatkoit matkaa 5-tien rampilta pohjoiseen päin.

                            Comment


                            • BVY-*74 A8 D3 member tarroilla palokan citymarketin parkkipaikalla aikaan 14.30, kuka tunnustaa =)
                              Viimeksi muokannut nakzu; 16.6.2012, 23:53. Perustelu: tarkennusta

                              Comment


                              • Alkuperäinen kirjoittaja Evolution
                                Jos oli siinä venesataman päässä sen "festarialueen" vieressä niin saattopa olla minun
                                Siinä "festarillahan" sitä tuli oltua järkkärinä. Huomasin vaan kun parkkeerasit siihen kadun varteen.o

                                Comment


                                  A8 D3 member tarroilla palokan citymarketin parkkipaikalla aikaan 14.30
                                  No piti sitä Mosquito Magnetia etsiä :)

                                  Comment


                                    Alkuperäinen kirjoittaja hattis Näytä viesti
                                    Maxxxster taisi lähteä hetki sitten sipoonlahden rampista motarille helsinkiin päin. Ihan mureat äänet ässässä, onko vakioputket alla vai jotain muuta?
                                    Juu sieltähän mä lähdin :-) alla on MTM:n putkisto missä downpipet on "custom made" koska ei sopinu automaatti vaihteiseen malliin.

                                    Comment


                                      Alkuperäinen kirjoittaja Ouem Näytä viesti
                                      Eilen siinä hartwall-areenan kupeessa nostelin lapasta siniselle B5 S4:lle, ja tänään nousi lapanen myös siniselle B7 RS4 "FUN-4"-rekkarilla. Hienoja vehkeitä!
                                      terve, FUN-4 on minä:-) huomasin pikkusen myöhään ja taisin nostaa lapasta vasta kun oltiin kohilla..! Mun auto on s4 eikä rs4 ;-) hieno a3 sulla!!:-)

                                      Comment


                                      • terve, FUN-4 on minä:-) huomasin pikkusen myöhään ja taisin nostaa lapasta vasta kun oltiin kohilla..! Mun auto on s4 eikä rs4 ;-) hieno a3 sulla!!:-)
                                        Pahus, Virhe =/ Ei sitä yleensä katso väärin (koska pakko on tietenkin selitellä). Unohtu mainita myös paikka ja aika, mutta olit hienosti ajan tasalla! :)

                                        Comment


                                        • Olikohan clubilaisia tänään n. klo 13.30 Lahden Terran parkissa? Musta b7 A4 mustilla takalyhdyillä? Jokin kilvenalunen siellä näytti olevan mut sen verran reilusti tiputti vettä, ettei tehnyt mieli kiertää katsomassa :)

                                          Comment


                                            Valkoinen B8 sedan Honkkarin pihalla Pirkkalassa. Member-tarra oli ja huulta vanteissa. Olin C5:lla muutaman ruudun päässä.

                                            Comment


                                            • Tänään bongattu hopea A4 farkku (B6?) Caribian kylpylän parkkiksella, siisti peli...

                                              Comment


                                                kallel:n ex-plussapallo nähty tänään Verkkokuopan pihassa Pirkkalassa.

                                                Comment


                                                • Punainen B7 quattro- ja klubitarralla sipoonlahden nesteen parkissa, taisitte kävellä ohi kun ryystin kahvia siinä oven edessä.

                                                  Comment


                                                    Hopeinen Audi 100 kurvas viereen juuri kun olin lähdössä mäkkäristä... ffp.fi tarra osu silmään.

                                                    Ja Diffas tais ajella perässä möysässä noin tunti sitten?

                                                    Comment


                                                    • Tulikos Albanzo tänään puol 4 aikoihin loksullaan vastaan karkkilan kohdalla? Punanen A3 oli itellä alla. Tuskin morjestuksia huomas koska vettä tuli kun esterin..

                                                      Comment


                                                      • Jukkan:n A5 bongattu Seinäjoen ja Jalasjärven väliltä Provinssista? palaamasta. On se vaan komia auto ja erottuu mukavasti vastaatulevasta "massasta". :D

                                                        Comment


                                                          Sabotaasi, mä ajelin perässä itseasiassa mäkkäriltä asti :D

                                                          Comment


                                                            Okei :)

                                                            Comment


                                                              Alkuperäinen kirjoittaja hattis Näytä viesti
                                                              Punainen B7 quattro- ja klubitarralla sipoonlahden nesteen parkissa, taisitte kävellä ohi kun ryystin kahvia siinä oven edessä.
                                                              Minä!
                                                              Käytiin kaverin kanssa kahvit ryystämässä...

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X