Tuohan se taitaa olla. Onhan se hyvä että tuolla Tiksi-Pettereiden seassa on yksi pace-car rauhoittamassa menoa...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Merza Näytä viestiTuohan se taitaa olla. Onhan se hyvä että tuolla Tiksi-Pettereiden seassa on yksi pace-car rauhoittamassa menoa...
Comment
-
Hyvinkään mäkkärin autokaistalla musta urssi, clubin kilvenpohja ja co2 300+ tarra.
Laina Peugeotilla olin jonossa takana :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja T.Hell Näytä viestiOliko titus_ tänään Hollolassa keskikankaantiellä puol3 maissa? Lähdin tommosella -mitäänsanomattomalla- viininpunaisella B5 A4:lla perään kun töistä lähdin.. Lahteen ajeltiin kumpikin. Oikein nätti S4 kyl on, vanteiden väritys sopii kyllä mainiosti auton väriin...
Minähän se... Kiitoksia kehuista, tuommonen varjossa kasvanuthan tuo on..
Mielessä kävi kyl et mahtaako tuo viininpunaisen omistaja olla klubilaisia..
Comment
-
Olitko se sinä mustalla B7 Avantilla kärryn kanssa Jyväskylässä Yliopistonkadulla, joka yritit teilata mut viereiseltä kaistalta..? Klubin kilvenaluset oli ainakin takana, sen verran ehin huomata vaikka meinas olla tilanne päällä...Katotaan niihin peileihin ja mielellään myös sivulle ennen kaistan vaihtoa, terveisin valko-hopeisen gixxerin kuski.
Laukaantietä kohti keskustaa päästeli joskus 16 maissa hillitysti tuunattu valkoinen A7 mustaksi teipatulla katolla, näytti hienolta mitä nyt ehdin näkemään kun pönötin itse Bilteman risteyksen valoissa. Mahtaako olla jonku foorumilaisen pirssi?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tum3 Näytä viestiPunainen b7 avant vihreillä vanteilla ajeli tänään joskus klo. 18 jälkeen rauhankadun shellille. Jonkun klubilaisen auto?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja buzz Näytä viestiJos oli b&w teemainen valkoinen Avantti mustilla peileillä ja maskilla ja mustavalkoisilla vanteilla, niin varmaan minä. Noihin aikoihin taisin olla tuossa risteyksessä...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja alpi Näytä viestiBongasin myös avo-80:n, tipunkeltaisena, Vesivehmaalla.
Comment
Comment