Aamulla mannerheimintiellä tilkan kohilla musta TT kilvenalusella jalkakäytävällä
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Topi se on aina tarkkana, kun bongaa mun kulkineen milloin missäkin. :) Tosin tällä(kään) kertaa en ollut sun kuljetinta näkemässä, kun tulin itte fillarilla töistä perässä ja nainen edeltä autolla. Onkos Topi sun kutonen minkä värinen/näkönen, että tietää nostaa tassua seuraavan kerran, jos satun huomaamaan? :D
Comment
-
Eilen Satakunnantiellä muutamissa valoissa rinnalla harmaa B5 2.6 (takaluukun mukaan) Lexus-takavaloilla (toinen toimi) ja ostetuilla (OO-55) kilvillä. Eteen oli asennettu sellainen neliskulmainen jenkkityyppinen. Varmaan haettu jotain sikoossomia tolla rekkarilla, mutta loppu kirjaimet kesken? Pari nuorta tytsiä puikoissa, kiihtyi hitaasti, mutta meni aina vauhdilla ohi.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja makekake Näytä viestiOlikos Evolution liikenteessä Neulamäessä tänään joskus klo. 20 aikoihin? Joku morjesti ja tämä kuski kävi vähän hitaalla.
Niin ja se aurinkokin häikäsi.. ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jarpale Näytä viestiKilleri tuli vastaan "kaapriolla" katto auki.
Ajattelin että olisit ehkä Sinäkin siellä. \o.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viestiJoo..olin siellä Granissa. Mikä ihmeen hässäkkä siellä tänään?
Ajattelin että olisit ehkä Sinäkin siellä. \o.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja -03 tq Näytä viestib7 on se iso maski :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Matti83 Näytä viestimaanantai aamuna 21.5 bongattu joensuun keskustassa, rantakadulla hopeinen b5S4:nen, kello seitsämän aikoihin. Oli clubi kilvenalunen ainakin takana, kuka tunnustaa?
Kenenkäs tummanviheriäs audi a/s avant kiiltävällä vanteella huulen kera ja mörköveny kumilla varustettuna :P tuli kitteen kylillä vastaan tänään öö.. klo 17 tienoilla? Siistin näkönen pirssi kaikinpuolin...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja LilJon Näytä viestiMusta S8 klubitarralla bongattu Kotkan Sapokassa klo12 pintaan. Kukas olit?
Comment
-
Jusaberg on oikeessa. Oli toi siellä. Oli muutama muukin ujosti madallettu romu...
Ja on vähän jännempi kioski ainakin kasiksi. Taka istuvuus lähinnä kipeä - edes mä en ole varma onko liikaa venyä ja pokea... Mä yritän ton kaverin topicin tekemään audistaan tänne, on vaan oikeasti muutama kosmeettinen juttu siitä vähän "auki" kun tosiaan päivittäisessä käytössä oleva ayto kyseessä.
Comment
Comment