Alkuperäinen kirjoittaja Lipponen
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja voveli Näytä viestiOnko jonkun klubilaisen musta s3 Lauttasaaressa parkissa? Tuntomerkkeinä bbs:t/replicat alla ja konepelti teipattu hiilariteipillä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jarituru Näytä viestiMorottelin ylikorostetusti (=huidoin kuin apina) tänään tummaa ja tummilla vanteilla varustettua 4F:ää Kehä 3:lla Koskelon liittymässä. Klubialusetkin oli takana.
Kukas se oli, joka näki tämän paviaanin huiskuttamassa oikealla puolellaan?
Comment
-
Meikäläinen se siinä odotteli väsyneenä känniläisiä baarista ;) Porukan määrä oli siinä vaiheessa vielä epäselvä... onneks kyytiin ei tullut kuin 3 muijaa ja yks äijä.
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=112296
(Eerikinkadulla siinä klo 2 (yöllä) pintaan klubikilvenalusin varustettu B7 avant odottamassa vissiin kyytiläistä, sisällä kärsimättömän oloinen kuski)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Nikke_ Näytä viestiKuka ajeli punasella b6:lla Joensuussa kajaanintiellä vastaan tänä iltana. Paljon kromia keulassa ja clubi aluset. Sitten jännä sininen madallettu b5 avantti ajo perässä hetken. Ite olin poikkeuksellisesti liikenteessä tumman harmaalla b7:lla jossa a8 vanteet alla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Nikke_ Näytä viestiKuka ajeli punasella b6:lla Joensuussa kajaanintiellä vastaan tänä iltana. Paljon kromia keulassa ja clubi aluset. Sitten jännä sininen madallettu b5 avantti ajo perässä hetken. Ite olin poikkeuksellisesti liikenteessä tumman harmaalla b7:lla jossa a8 vanteet alla.
Comment
-
Ajelikos joku tuossa klo 19 jälkeen siitä raumantielä lappiin päin jollakin punaisella avantilla? Hyvin pysyi tt:n perässä siinä mutkaisella tiellä. Toinen bongaus raumalta poriin päin ennen kasia samallainen avant mutta hopeinen, ajeli takana. Mustalla mk2 teettosella päristin edessä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Novatron Näytä viestiVajaa tunti sitten Kuopiossa Haapaniemessä musta B7 LKK-xxx komeilla pyörillä.
Kilvenalunen takana. Itse olin tuolla melagne B5:llä, joka menee vielä toisaiseksi maasturikorkeuksissa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Evolution Näytä viestiMie olin kauppareissulla, näppärän värinen B5 sulla
Comment
-
Äsken tuossa ajeli vihreällä avolla Ripatit ehkä? Yliopistonkatua ja sitten Scandikin nurkalta vapaudenkadulle tai hannikaisenkadulle sitten. Ei täällä noita Audi avoja ole kyl pahemmin silmään osunut. Ite ajoin sen pikkuhetken peesis ja sit tourulaan päin tuolla B7. Siisti vekotin ja kilven alusetkin :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja zetter Näytä viestiÄsken tuossa ajeli vihreällä avolla Ripatit ehkä? Yliopistonkatua ja sitten Scandikin nurkalta vapaudenkadulle tai hannikaisenkadulle sitten. Ei täällä noita Audi avoja ole kyl pahemmin silmään osunut. Ite ajoin sen pikkuhetken peesis ja sit tourulaan päin tuolla B7. Siisti vekotin ja kilven alusetkin :)
Comment
Comment