Klo 16 maissa itäväylällä meni ohi tummansininen B5 avant jossa kilvenalunen. Samoihin aikoihin herttoniemessä musta nykykorinen s3.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Punainen urssi sedani, ihan nätti, Kunnallisneuvoksentien päädyssä kääntymässä Vuosaaren suuntaan
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hapelton1 Näytä viestiMoikka vaan, taisit olla upealla mustalla S4 (putkistosta päätellen) avolla liikenteessä?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viestiNo tere vaan. Ite olin sillä vihreellä satkulla liikenteessä...taas...
Comment
-
Morosta vaan Pekka! :) Huomasin sun auton keulan jo aikaisemmin, kun tulit jostain risteävältä kadulta. (turisti ei muista noita tsadin katuja... :D) Tuumasin työkaverille, että katohan, S6:nen. Tosin lähempi tarkastelu osoitti ettei olekaan ässä. Ja ässässähän on ledit puskurissa, mutta en tiiä saako ne jostain pois päältä...Enivei, erehdyttävästi muistutti kyllä ässää ja hieno ilmestys kaiken kaikkiaan! :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja H__T Näytä viestiMoikka vaan, mä kattelinki et joku tiirailee mun autoa. Oli sillä hetkellä niiiiin iso jorma otikossa, et saatto takaisin tuijotus olla "hieman" jäätävän oloinen...sori.
Comment
-
musta a4 farkku kankaapään torilla varttia vaille kymmenen. Kilvenaluset edessä ja takana.
Ja lisäksi uudehko valkoinen tt herkkupaussilla vähän ennen klo 23: Oli kyllä komea vehje
Itse liikkeellä sillä massikalla :DViimeksi muokannut _--Ville--_; 21.4.2012, 23:00.
Comment
-
Lauantaina keltanen mk1 tt parkanon ja Ikaalisten välillä. Heti perään hämeenkyrös punainen mk2 tt. Ja Hämeenlinnas keskustan läpi lahdentielle mennessä Maskun risteyksessä bongasin valoissa "tallikaverin" eli sedan mallin 4f:n. Vaihdettiin katseita. Terve! Se olin minä se kilvetön :)
Niin ja sunnuntaina kotiin ajellessa wisakanto Ylöjärven shellillä jonkun mopon kans siinä heilu :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja nakzu Näytä viestiJyväskylässä bongattu Maserati...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jannekk Näytä viestiV8 Samin wide body C5 taisi olla tänään Vehmaisten tulevan K-Marketin pihalla.
Millä itse?
Comment
-
Tänään klo 16 nähty Kapaz Neulamäen kaupoilla. Kaarsin just parkkipaikalle kun hyppäsit autoon.
Moro vaan! :)
No seuraavalla kerralla olen tarkkaavaisempi;)
Comment
-
j4rppi
Alkuperäinen kirjoittaja oopee Näytä viestiPunanen B6 S-line eilen kuuden maissa olussa ritaharjun valoissa samaan aikaan. Kukahan oli?
Comment
Comment