Bongasinko Diffasin mössöllä puolenpäivän tienoolla?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Kenen tummansininen A4 B6 Vaajakosken s-marketin pihassa todella näyttävillä vanteilla? Kilvenaluset takana.
Kaverin fiiatin kyydissä istuin ja katselin muualle, kun kaveri osoitti eteenpäin ja sanoi: "Hei, äkkiä, kato!". Katoin kaverin osottamaan suuntaan ja huomasin tän Audin. Kaveri tosin taisi tarkoittaa auton ohi kävelleitä tyttöjä, mutta enhän minä niitä huomannut ;)
Minkäs malliset/kokoset ne vanteet olivat? En siinä kehdannut jäädä kyykkimään renkaiden luokse.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Merza Näytä viestiKyllä siinä kilvenalunen oli.
Eikä mitään Geckoa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mik4-- Näytä viestiSininen S4 b5 puoli neljän jälkeen ajeli moottoritiellä pohjoiseenpäin. Liekkö clubilaisia?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja any1 Näytä viestiOlikos se missä on a8 kaivonkannet alla? Itekkin monesti bongannut sen mutta ei taida olla foorumilaisia tai sitten ei seuraa tätä niin tiuhaan että vastais :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jogha Näytä viestiKukas ajoi joskus kahden maissa valkoisella A5:lla HKI - Turku motaria Kilon kohdilla Turun suuntaan? Gekko-tarra perässä ja ainakin takana kerhon kilvenalunen...
Tyylikäs auto.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viestikukas oli punaisella A4\A6 audilla pullapoikien nesteen pihassa. Joku nainen nojaili röökin kanssa siinä ja oli clubi kilvenalunen ainaki takana
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja H__T Näytä viestiSe olin minä ja A4 tuo on. Odottelin yhtä kaveria kahville.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja arig Näytä viestiHatanpäällä Vallesmannin ovenpielessä oli jonkun nälkäisen klupilaisen A6 klo 11 parkissa. Pyttistä vai mustaamakkaraa?
Comment
-
Comment
-
Joku klubilainen bongattu puolikuuden maissa finnoontiellä pohjoiseenpäin. Käännyin malminmäen kartellikaupoista "perjantaipullo-ostoksilta" ja ajoin perässä kunnes käännyit kaupunginkallion tienoilla sivukadulle. Hieno punainen A4 sedan sulla ja bongasin liikennevaloissa seistessä kilvenalusetkin. Heilauttelin hanskaakin mutta ei ehkä näkynyt harmaassa tihkusateessa sinne asti.
Comment
Comment