Joensuussa pyöri keltanen s4 b5 avant tarrakilvillä, erottuvan vihree a4 b5 avant, harmaa ja matala b7 avantti rantakylässä ja pirun paljon lintattuja volkkareita + muita kesä ajokkeja.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristo Näytä viestiMusta sedan urssi muristeli työmaan ohi aamulla, Hyvinkään Hakakalliossa. Kuka tunnustaa? :)
Itse olin kuorma-auton kanssa kävelytien tukkeena risteyksessä, josta käännyit.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitzu Näytä viestiSe taisin olla minä, olin just töihin menossa. Morjesta vaan =)
Huomasin vasta kohdalla autosi, ei tullut kunnolla nähtyä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristo Näytä viestiNätti urssi sinulla! Jos saa udella, niin kenen tekele sinun etupuskuri on?
Huomasin vasta kohdalla autosi, ei tullut kunnolla nähtyä.
Etupuskuri on joskus saksanmaalta tilattu, olikohan Dieter tai Dietrich -merkkinen. Sopii ainakin omasta mielestä hyvin urssin keulaan.
Comment
-
Vieras
Toivottavasti ei ollut klubilainen se Q5-m****u joka meinasi äsken ajaa suojatiellä yli Pohjoisesplanadilla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Evolution Näytä viestiOlisko ollut sv:n entinen Berttakutonen Männistön Teboililla vaille 3 tänään?
Comment
-
Liekö samainen laite illalla siinä yhdeksän maissa Sturenkadun ja Mäkelänkadun risteyksessä. Heiluin viereisessä kutosessa. Melko matalalla kulki...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja niksu Näytä viestiA8 D3 EEZ-*** Itäharjun K-raudan pihassa joskus iltapäivällä. Clubin kilvenalunen takana.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Merza Näytä viestiBeige 4F avant kutonen kilvenalusilla bongattu äsken kehä1:llä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja mremonen Näytä viestiVois olla mun? Perässä ei muuta merkkiä kuin rinkulat ja Gecko pää alaspäin oikeassa reunassa.
Eikä mitään Geckoa.
Äsken bongattu pitskussa, karvaamokujalla hopea C5 avant kilvenalusilla.
Comment
Comment