Alkuperäinen kirjoittaja Olli
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Turun ohitustiellä punainen B8 sedan. Pisti silmään typeräsarjan halpis madallussarja, kun auto ei meinannut tiessä pysyä heitoissa jossa vakioalustalla kevyesti heilahtaa. Kyllä "muodikkuus" tekee ihmisistä pölöjä, kun pitää hyvä auto täysin pilata ulkonäön vuoksi.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Otto. Näytä viestiEilen havahduin kilvenaluseen, joka oli ruuvattuna A6 farkun, väriltään hopean harmaa, takaluukkuun. Lisätuntomerkkinä jotkut tuning-takavaloumpiot. Kurvailin tuolloin kärry perässä Tuusulantiellä kohti lentokenttää Kehä I:n pohjoispuolella noin klo 15:30.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiTais olla meikäläisen kulkine. Ainakin tuntomerkit täsmää ja olin juuri menossa tuohon aikaan Koivuhaan suunnalle Tuusulantien kautta. Huomasin kyllä vetojuhdan, mutta klubitunnuksia en kerennyt bongaamaan.
Ja niin. Morot vaa Risto!
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Japi Näytä viestiOlikos joku foorumilainen tankkaamassa Rauhankadun Shellillä about puoli kymmenen aikaan illalla tummansinistä B5:sta? Älyttömän hieno väri oli ainakin. Itse olin kanttiquattrolla paikalla ja notkuin siinä oven edessä muutaman kaverin kanssa.
Jani ajoi aamulla vastaan. Laitahan siihen puhelimees äänet päälle.
Voisi käydä kanttiquattron kyydissä joku kaunis päivä ja napata samalla kajarit mukaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Otto. Näytä viestiEi siinä mun kulkineessa klubitunnareita (vielä) olekaan. Kilvenalunen odottaa eteisen kaapissa aikaa parempaa ja paikoilleen ruuvausta. Jos sitä vaikka kesärenkaiden vaihdon yhteydessä innostuisi viikonloppuna?
Ja niin. Morot vaa Risto!
Ja ei näköjään ole vielä silmissä vikaa vaikka yritin katsellakin tunnuksia :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tommi[FIN] Näytä viestiMusta B7 Avant kilvenalusilla Sammonkadulla tossa 12:20. Kuka tunnustaa?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hapelton1 Näytä viestiJoo, olin kyllä. Olitko cabriolla liikenteessä?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jesiOliskohan tuossa klo 1905 korkinmäenkadulta kurvas perään tumma tummalasinen a4 tsenoneilla, jäi pois koikkarin valoista.
Liekkö mamma ratissa kun määki ajoin about rajoitusten mukaan mönkimellä ja diudi tuli perässä hissummin kissummin.
Comment
-
Antti bongattu yliopistonkadulla kääntymässä puistokadulle klo. 1705.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hulk Näytä viestiJep. Tultiin pikkuässällä käymään kotipuolessa pääsiäislomalla. Bongasin itsekin kauppareissun jälkeen tyylikkään B8 s-line avantin viereisessä parkkiruudussa.
On jo sen verran kokoa tuollakin että vähemmän asiaatunteva silmä näköjään sekoittaa kutoseen.
Tyylikäs ilmestys kuitenkin mallista riippumatta.
Comment
-
Kerhon kilvenalusilla varustettu musta S3 8P parkissa Sörnäistenkadulla tänään vähän iltapäiväkolmen jälkeen.
Comment
Comment