Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A6tonen tais pyyhältää Pasuunalla ohi bändilän liikennevaloissa. Yhden-puol kahden aikoihin...

Comment

• Juu, siinähän minä hetken perässä viihdyin.

Enpä kyllä tiennyt, että olit sinä. Mutta nyt tiedän :)

Comment

• Liikkuuko perrierin ex b7 Tampereen suunnalla? Olin näkevinäni punaisen b7 jossa iso lisko kontissa ja quatto tarrat oven alalaidassa.

Comment

• BAD-4 bongattu tänään seinäjoen maasillan kohdassa

Comment

• helmut tais olla b7 avantilla parkissa jns carelicumin edessä tänään noin klo. 20.20.

Comment

• Hopea B5 S4 Hämeenlinnassa hämeensaaren mäkkärin parkissa. Siisti kuntonen laite!

Comment

• Tumma urssi sedan itäväylällä, käännyit teboilin kohdalta vartioharjuun päin. Minä jatkoin matkaa sillä punaisella, hakkas esp viereisellä penkillä niin pahasti vastaan että en pysynyt kyydissä mukana. :)

Comment

• 9-tiellä Kaukajärven kohdalla vastakkaisella kaistalla bongattu imola yellow B5 S4 Avant tänään klo12. Nostin lapasta, mutta tuskin näkyi kunnolla toiselle puolelle jakajaa :)

Comment

• Tampereen ohitustiellä eilen vähän klo 17 jälkeen APR-tarroitettu TT meni ohi nokka kohti pohjoista. Klubin kilvenalusetkin löytyi.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Otto. Näytä viesti
                      Tampereen ohitustiellä eilen vähän klo 17 jälkeen APR-tarroitettu TT meni ohi nokka kohti pohjoista. Klubin kilvenalusetkin löytyi.
                      Minä olin ! ajelin töistä kotio !

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja hauskaa kaasulla Näytä viesti
                        Minä olin ! ajelin töistä kotio !
                        No morot vaan sinne! Rouva bongasi sut taustapeilistä jo hyvissä ajoin ennen kuin ehdit rinnalle. Itse istuin repsikan paikalla ja nautin matkan teosta.

Comment

• Kukas ajeli C4 100 avantilla tossa tunti sitten V12 pitkin. Käännyit nastolaan. Olin samanlaisella audilla sun takana...

Comment

• Upea ja hopea A4 Cabrio tummansinisellä katolla bongattu Mikkelän ABC:n risteyksessä, rekkarilla bou-xxx. Ei ollu klubikilpiä takana tai sitte oon muuten vaan sokea (ei sinäänsä yllättäis). Hetken ajoin konsernin toisella cabilla perässä kunnes käännyit kehä-III:lle.

Comment

• Tumma sedan urssi tuli Vammalassa vastaan. Lapanen nousi defaulttina vaikken yhtään tiennytkään kuka vastaan ajoi.

Comment

• Tänään ysitiellä tuli Längelmäen seutuvilla vastaan musta A6 4F avant, jossa musta maski, viime kevään penkkipäivien pohjalta veikkaisin Ville Ahonen?

Sen lisäksi pari B7 avanttia abaut Hankasalmi-Suonenjoki välillä tuli vastaan: ensin oli harmaa matalanlivakka, jossa ei kattokaiteita. Vähän tämän jälkeen tumma/musta, jossa jotkut kirkkaan väriset vanteet alla, sattuivatko olemaan kerholaisia?

Comment

• Tänään perjantaina tuossa Tampereen motarilla Hyvinkään kohdilla puoli kolmen aikaan Helsingin suuntaan tuli Imola keltanen S4 B5 farkku. Itse tolla profiilin B6 farkulla tuli toiseen suuntaan lapanen pystyssä...

Comment

• Tänään keskipäivällä Raahen Citymarketin perheparkissa vierekkäin valkoinen S3 mustalla katolla ja punainen C6 avant s-line ja quattro merkeillä.
                                    Jotenkin erottuivat rivistä.

Comment

• Kenes klubilaisen vihreä c5 a6 avantti äsken mössön pihassa?

Comment

• Musta A4 (S4?) B5 turengin nesteellä tankilla, ohimennen tuli vilkastua. Tais olla vielä clubin kilven aluset, rekkari FFU-XXX

Comment

• kuka klubilainen ajeli puol 8 maissa joensuun keskustassa b5 avantilla? kilvenalunen oli ainakin takana, Ite ajelin hetken aikaa persiissä.

Comment

• Sattuko joku foorumilainen olemaan just Pyhäjärven abc:llä. Tuntomerkkeinä punainen b5 A4 1.9, kilventaustoja ei ollu, rekkari BIU-XXX??

Comment

• Taisin ajella myös samassa letkassa sun perässä?

Comment

• Tommi: joo ainakin samanmoinen baijerilainen tuli niikalle asti perässä.. Terve vaan.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Spertsa Näytä viesti
                                                  Tänään keskipäivällä Raahen Citymarketin perheparkissa vierekkäin valkoinen S3 mustalla katolla ja punainen C6 avant s-line ja quattro merkeillä.
                                                  Jotenkin erottuivat rivistä.
                                                  Jep. Tultiin pikkuässällä käymään kotipuolessa pääsiäislomalla. Bongasin itsekin kauppareissun jälkeen tyylikkään B8 s-line avantin viereisessä parkkiruudussa.

Comment

• BAD-4 bongattu tänään seinäjoen maasillan kohdassa
                                                    Clubilainen, nurmossa asuva automaalari. Saatat tietää. En huomannu kysyä paljoko voimaa on otettu, ku tuossa männä viikolla kävin luetuttamassa vikakoodit.

Comment

• Illalla Jyväskylän keskustassa ajeli edellä kilvenalusilla varustettu tumman sininen (?) varmaankin ihan juuri puunattu B6. Ite olin perässä harmaalla B7:lla. Kukas?

Comment

• Minä. Tampereelta juuri tulin ja hotellia etsittiin. Ajoliikkeistä varmaan huomasit. :) Ja joo, huuhtasin auton ennen reissua, oli tosin jo aika likainen ;) Moro vaan!

Comment

• Joo, aattelin että varmasti turisti, kun näyttää vilkkua noin hövelisti. (:

Comment

• Juu tiedän kyllä kaverin,molemmilla veljeksillä kovetut pirssit. Voimaa kyllä pitäis löytyä.

Comment

• bongaus

joo munhan se bad-4 on. kyl sielä on voimaa kivasti rammo. toki vasta nyt vkonloppuna kävi säätäjähemmo kylässä.

Comment

Working...
                                                              X