Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Vihreä A7 kilvenalusilla ajeli perjantaina edessä Espoon Muuralassa, terve vaan, koitin vilautella pitkiä siinä just ennenkun käännyin turun motarille :)
Leave a comment:
-
Mahtaako kerholaisissa olla punaisen (R)S1 omistajaa, rekisteri RZS, jos en väärin muista. RS-merkki oli perässä mustana. Eilen illalla klo 19 aikaan oli parkissa Juvan ABC:llä ja kivat pörinät oli käynnistyksessä.
Leave a comment:
-
Kuka on Rukalla Vuosselin parkissa tummanharmaalla VW Sharanilla, missä kerhon kilvenaluset?
Leave a comment:
-
Liekö sama SQ5, jonka nähnyt Jakis-Tattis akselilla joitain kertoja ja muistaakseni parkissa jossain Kytkintien perukoilla
Leave a comment:
-
Eilen Helsingissä joskus puoli viiden aikoihin Malmilta Kehä I:n suuntaan Tattiksen kulmilta ja jonkin matkaa Kehää kohti Tuusulantietä ajoin mustan SQ5:n perässä. Siinä oli kerhon kilvenalunen. Olin liikkeellä punapäätykilpisellä harmaalla e-tronilla.Viimeksi muokannut TeroPee; 6.7.2024, 18:31.
Leave a comment:
-
Olikos joku täältä, joka kurvasi q7 3.0tdi GIZ(mon) pikkukakkosen viereen Palokan Lidlin pihassa tänään yhden nurkilla? Klubin kilvenalunen näkyi olevan takana.
Leave a comment:
-
Maanantaina neljän jälkeen Lievestuoreen seutuvilla ensin UrS4 ilman etupuskuria, sinivihreä ysäri Audi värillä. Sitten Okkim RS4 B5 heti kohta perään. Kumpikin ajoi Suonenjoen suuntaan.
JKL:ssä liikkuu kaksi siistiä E-tron GT:tä tummanvihreä ja punanen.
Kuopion Rentan pihassa B6 Cabrio rotorsit alla - siistikuntoinen!
Leave a comment:
-
Haaparannan Ikean parkissa oli joku siipi pystyssä
1 Kuva
Leave a comment:
-
Kolmostiellä Klaukkala - Nurmijärvi välillä eilen kuuden aikoihin B9 S5 Coupé klubin kilvenalusella. Ykkösbemarilla ajelin lapa pystyssä itse ohi. Moro vaan!
Leave a comment:
-
Nogaro B5 sedan klubitunnuksilla ajeli juuri moottoritietä Siilinjärveltä kohti etelää. Terveisiä A5 cabriosta.
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jakke_ Näytä viestiAlajärvellä samaa matkaa musta mk2 TTS kerhon alusilla. Moro vain.
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja jasso Näytä viesti
Eilen bongasin TeroPeen ajelemassa Käpylässä Westfieldillään. On kyllä hauskan näköinen peli!
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja panu Näytä viestiMonta kertaa on jasson Kasi näkynyt Keskareilla, mutta aina menty sen verran ristiin, ettei miestä ole näkynyt. Eilen se oli lähellä Pilvijärvellä, kun painelit ohi juuri kun olin parkista lähdössä. Koitin nostaa kättä tervehdykseksi, mutta ilmeisesti et huomannut. Ajelin sitte perässä Söderkullan ympyrälle asti kunnes tiet erkani
Eilen bongasin TeroPeen ajelemassa Käpylässä Westfieldillään. On kyllä hauskan näköinen peli!
Leave a comment:
-
Misanon (?) pun, B7 Avant HEY-XXX klubikilvillä Laanilassa. Todella nätti peli oli.
Leave a comment:
-
Monta kertaa on jasson Kasi näkynyt Keskareilla, mutta aina menty sen verran ristiin, ettei miestä ole näkynyt. Eilen se oli lähellä Pilvijärvellä, kun painelit ohi juuri kun olin parkista lähdössä. Koitin nostaa kättä tervehdykseksi, mutta ilmeisesti et huomannut. Ajelin sitte perässä Söderkullan ympyrälle asti kunnes tiet erkani
Leave a comment:
-
Tänään aamulla ajelin valkosen E-tronin perässä Lempäälän keskustasta Pirkkalan suuntaan tietä 3003. Kilventausta ainakin takana.
Leave a comment:
-
Ajelin keltaisen ehkä imola gelb B5 kenties S4 perässä isolta kirkolta Porvoon suuntaan konetietä lauantaina ennen puoltapäivää. Ihmeellisesti öljyn käryä ajoittain samanaikaisesti, en tiedä kenen vehkeistä tuli tai ei. Hieno peli oli kyllä.
Leave a comment:
-
Erikoisen sininen KSU-199 näkyi päätyneen naapuritalon pihaan Jyskässä.
Leave a comment:
-
Siltähän tuo näyttäisi. Nämä junamoottorilla käyvät 8N:t alkaa tuntua lähestulkoon tusinavehkeiltä. Tuosta kuvasta ei puutu kuin misanonpunainen versio, niin olisi suosikkivärisuora ko. koriin.
Leave a comment:
-
-
Tänään puolenpäivän jälkeen jämsän pohjoispuolella valkoinen 90? kärry perässä
Leave a comment:
-
Kukas oli eilen 4F S6 V10 mun vieressä "viivalla" Käskynhaltijantien viimeissä valoissa?
Ei mua varten ois tarttenu nastoja ruopia takana tulevan tuulilasiin, olen istunut vastaavan kyydissä ihan radalla.
Leave a comment:
Leave a comment: