Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Alkuperäinen kirjoittaja alpi Näytä viesti
    No näinpä tein. Olin alkuun vähän pihalla et kuka mulle huutelee, sama pää kesät/talvet :P
    Voit vedota siihen et ei oltu audilla vaa tolla kiukkusella omegalla :P Toisaalta ehkä hyvä vaa ettei kukaa tunnistakkaa mua nii ei osata yhdistää tohon ympyrään ja huoleen xD

Comment

Valkoinen Q5 klubikilvenalusin tänään klo 8:35 Fredalla Kampin keskuksen kohdalla.

Comment

• Tommi[FIN] oli ennen kasia kaupunkiin päin menossa kun työautolla yritin samaan suuntaan lähteä. Oli semmoinen harmaa uusi 3-sarjalainen kyydissä.

Comment

• juhagee bongattu tänään noin klo. 16.15 jns keskustassa

Comment

• Perrier:in C6 bongattu Sheriffin viereiseltä parkkikselta eilen illalla.
            Parkkiselle ajaessa petti kaverin Pörinä-Saabista etupuskurin kiinnitys, pamahti kiinni maahan. Sitä siinä tovi ihmeteltiin :)

Comment

• RistoEen a6 meni tosta siltaa pitkin hertsigasta kohti laajasaloa - bongasin jalkakäytävältä putsin kanssa lenkkeillessä.

Comment

• Tänään päivällä tuli tuusulan itäväylällä mennen tullen sininen TT vastaan, sitä vanhempaa koria. Olin näkevinäni kilven alusen. Ite olin kaukokiidon täysperällä, puna-valko-sininen putki :)

Koffin takana käännyin erään TT:n "eteen", eli peilistä vaan näin ko pelin, oli uudempaa koppaa, kyljessä värityksenä punasta, mustaa, ehkä harmaata.
                Liekkö täältä? Lähti melko livakkaasti kohti Anttilaa :)

Comment

• zireen S8 bongattu länsiväylällä. Ilmeisesti kauniimpi puolisko ratissa.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Paranormalix Näytä viesti
                    Tommi[FIN] oli ennen kasia kaupunkiin päin menossa kun työautolla yritin samaan suuntaan lähteä. Oli semmoinen harmaa uusi 3-sarjalainen kyydissä.
                    Tais olla helppo kääntyä siitä :D Oli sen verta pitkät piuhat etten tajunnu vaikka kuljettimes tuntomerkit oon sisäistänyt. Tota sun autoa näkee kuitenkin sen verran usein että ens kerralla koitan morjenstaa ;)

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viesti
                      zireen S8 bongattu länsiväylällä. Ilmeisesti kauniimpi puolisko ratissa.
                      Joo, kihlattu oli ekaa kertaa harjottelemassa kasin ratissa, olin itse pelkääjän paikalla selviytymässä Ruotsin matkasta.

Comment

• Japi äsken bongattu ajelemassa shellin pihaan punaisella rapsakalla.

Comment

• Ei kai? No pitäähän sillä nyt ajella kun sai viimeinkin katsastettua...

Comment

• Tulikos joku foorumilainen Q7 vastaan eilen illalla 4-tiellä Kärsämäen ja Pulkkilan välissä noin kuuden aikaan? Kovasti moroteltiin, itsellä hieman myöhässä tosin räpylä nousi. Rofiilin bertta 6 A4 olin liikenteessä.

Comment

• "meitsiin" kanssa ajeltiin eilen nihtisillan abc:ltä peräkanaa karamalmille.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja eke87

Oliko Niconce joka tuli vastaan sahalahdentiellä yhden maissa tänään?
                                Erittäin todennäköstä! Mutta kellonaika on nyt vähän arvotus, töissä olen omasta mielestäni tuohon aikaan ollut 29.päivä :D Tässä hetki takaperin huomasin että B5 S4 tuli vastaan kyseisellä pätkällä aikaan X, taisit olla siis juurikin sinä.

Comment

• Lauri tuli banaanilla vastaan lentokentäntiellä joskus 14.30 ohituskaistaa iha reippaasti ;D Yritin morottaa vaa et nähäny

Comment

QQ-7:ka hetki sitten kasitiellä.

Comment

• Punainen rs4 b5 Hyvinkään keskustassa 3 aikoihin. Medarin ikkunasta bongattu. Komia väri.

Comment

• Joku kaljupää klubilainen paineli Kehä III:lla ohitse sinisellä A3:lla tossa kolmen jälkeen. Roikuin hetken puskurissa, mutta en tainnut saada huomiota, kun omastani puuttuu vielä tunnukset. :)

Comment

• Sinisen (Nogaro?) B6 S4 Avantin ajeltiin peräkanaa Uudenmaankadulla, ässä oli ensin takana ja sieltä kiihdytteli sitten näyttävästi edelle. Harmi ettei kasin äänet kunnolla kuuluneet kabiiniin ;)

Samaa korimallia edustava erikoisemman sininen A4 Avant S-line puskurein tuli myöhemmin vastaan Santa Fé:n parkissa, väri oli joku vaaleaan taittava, lähes taivaansininen? Vastaavaa en ole ennen nähnyt.

Lisäksi silmään pisti C5-korinen A6 2.5TDi, johon oli merkkituunattu lienee jostain ranskiksesta peräisin oleva "V6" merkki takaluukkuun.

Comment

• Larun särkiniementiellä seisoi tänään punainen S4 B6 avant, klubilaisenko?

Comment

• Kenen Urssi tänää jumbon parkki hallissa klo 18 aikaa? =)

Comment

• Sininen 3.0 tdi quattro 4F farmari bongattu tänään Iisalmessa lähellä Keisarinkulmaa, kilvenalunen takana.

Comment

• Lauri tuli banaanilla vastaan lentokentäntiellä joskus 14.30 ohituskaistaa iha reippaasti ;D Yritin morottaa vaa et nähäny
                                                  :D En minä mitään huomannu. Kävin Markuksen ässää kokeilemassa vähän aikasemmin.
                                                  Viimeksi muokannut LauriJT; 1.4.2012, 10:19.

Comment

• Hetki sitten vastaan ajoi Presidentinkadulla punainen urkki rek Bxx-200? Tai jotain sinnepäin... Kuka tunnustaa?

Comment

• Tänään Oulussa puolen päivän aikoihin hopea etuvetoinen MK1 TT matkalla keskustasta "vanhaa tietä" Kempeleelle päin. Itse olin liikkeella hopealla M-B CLK:lla ja määränpäänä Kaakkurin Teboil. Hyvältä näytti TT, ja harmittaa hieman, kun ei tullut itselle sellaista laitettua. :D

Comment

• Juice tuli vastaan joroisten nurkilla RiSalla. En tajunnu ees lapasta nostaa kun jäin ihailemaan matalaa ja leveätä ilmestystä :)

Comment

• Kenes sinisen B6 sedanin kanssa leikittiin hippasta tuossa nelostiellä pari tuntia sitten?

Comment

• Tummanharmaa b5 sedan tummennetuilla ikkunoilla, ledisillä rekkarivaloilla ja tais olla myös xenonit keulalla bongattu ajamassa kajaaniin päin gigantin kohdalla joensuussa klo. 21.10.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viesti
                                                              "meitsiin" kanssa ajeltiin eilen nihtisillan abc:ltä peräkanaa karamalmille.
                                                              Näin se meni.. Kyyl tuo sun b5 on siistin olonen peli.. Hyvä väriki.. :)

Comment

Working...
                                                              X