No, kyllä maailmaan niitäkin mahtuu jotka kuvittelevat että R8 muuttuu nopeammaksi lisäämällä ässän perään ;).
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Vieras
-
Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viestiTuli käytyä ruoholahdessa kuntotarkastuksessa kun ei jaksa edes lukea acfää. Parkkihallissa oli sitten musta R8, uudehko S8 ja vaikka muuta audia. Sekä ilmeisesti metisiii:n punainen B6:nen carwashin kohdalla. Hieno peli, dope ja espoff-tarrat ja kaikki.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja meitsiii Näytä viestiJuu mun audihan se siellä majaili.. kun hommissa olin eilen jeesailee setää.. :D Et tuonu audii pesulle :P?
Comment
-
Kiireinen mustan A8:n (D3) kuljettaja Nunnanlahdessa. Ohitti minut reilu kilometri ennen Tulikiveä ja kääntyi sitten Tulikiven pihaan. Ei sillä etteikö minua ohittaa saisi vaikka ajoinkin kuorma-autolla vähän yli 80km/h 80 alueella. Saavutettu hyöty vaan oli ehkä 3 sekunnin luokkaa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja OzkuHieman kl 7.30 jälkeen pasilassa Ratamestarinkadulla edessäni huomasin punaisen (tumma) A4 B8 avantin klubikilvenalusilla.. ken tunnustaa itsekseen? :)
Aika tuima oli autosi ilme, kun musta keula jossa ne ledinauhat valoissa ;-)
Eilen Turun motarilla ennen Veikkolaa(Turun suuntaan) ohitin mustan B6:n klubitarra ikkunassa n.15 jälkeen. Kukahan oli liikkeessä?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jronkainenHep, minähän se duuniin menossa. Erotit sentään värin vaikka autoa ei ole pesty ihan viimeaikoina.
Aika tuima oli autosi ilme, kun musta keula jossa ne ledinauhat valoissa ;-)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja mj Näytä viestiValkoinen avo R8 tuli hinausauton lavalla vastaan, tuusulantiellä Tammiston kohdalla 08:50.
Valkoinen, matala A5 SB äsken Pitskun mäkin kulmilla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hapelton1 Näytä viestitunnustan :) Kävin vähän hakemassa vanteiden kiillotustarvikkeita. Autosi erottuu hyvin tavallisesta massasta.Viimeksi muokannut meitsiii; 30.3.2012, 00:12.
Comment
-
Jos en nyt ihan väärin tulkitse, niin eilen bongasin tv:ssä Teknarissa jonkun klubilaisen, jolle oli arpaonni ollut myötä. Jones nimellä taitaa kirjoitella täällä. En toki tunne kyseistä kaveria, mutta pipo paljasti :) Onnea vaan.
http://www.teknari.fi/2012/03/teknar...usen-koulussa/
Comment
-
Juu olin, minä mitään taaskaan huomannu..
E: sinäkös se sitä suodatinavainta tms. siinä kassalla kyselit?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja alpi Näytä viestiMinähän se juu, melkonen taistelu oli sen suodattimen kanssa...
Comment
Comment