Musta B5 RiSa Sykkeen parkkihallissa n. klo 16-17, Dotzin vanteilla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viestiMinä minä minä _o/
Vai oliko se toissapäivänä?
Alkuperäinen kirjoittaja welloo Näytä viestiJeesh, sillon kun jaksaa ja huvittaa niin suattaapi mua siellä nähdä.. Sää siitä naapuritallista mb-bussien toiselta puolen?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja The Base Näytä viestiTommin TT 5-tie Juva.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja baller Näytä viestiOlin tulossa Nesteen TI-hallista. Kovin samannäköinen auto sulla ja hieno sekin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja The Base Näytä viestiSaitko pikavoiton 10km myöhemmin?
Comment
-
Kajaanin Nakertajassa vastaan ajoi lauantaina klo 11 aikaan D2-korinen S8. Hieman ennen sitä risteyksessä odotti liikenteeseen pääsyä B5-korinen S4 Teppanassa. Lieneekö ollut clubilaisia?
Mistä tulikin mieleen, että voisi vihdoin laittaa klubikilvet ja tarrat omaan ässään paikoilleen, kun on lauhemmat kelit täälläkin päin... :)
Comment
-
Puuppolassa hopea a/s 4 b6 hopea farkku isoilla vanteilla tossa klo 15.00
kerholaisia?
Tultiin mustalla risalla vastaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jusaberg Näytä viestiTarina kertoo, että jsahlman meinasi tänään jäädä vulvan jalkoihin Torniossa motarilla ;)
Comment
-
Joensuussa, amarillon edessä klo 17:15 tipun keltainen s4 b5 avantti siirtokilvissä... kuka tunnustaa?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja HydraulicJACK Näytä viestiJoensuussa, amarillon edessä klo 17:15 tipun keltainen s4 b5 avantti siirtokilvissä... kuka tunnustaa?
Comment
Comment