Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    B6 S4 avant klubi-kilvellä bongattu noin 19:17 Länsiväylällä länteen päin Lauttasaari-Keilaniemi-välillä. Itse istuin bussissa...

    Comment


      T.hell, kyl tuli havaittua ja takasiki vähä huidottua. :) Jollai on lähes samanmoinen kylillä, mut näytti kuitenki erottuvan mukavasti joukosta ajokorkeudella. :)

      Comment


        Imolan keltainen S3 8P CC oli Limingantullissa menossa vissiin Pörhölle tuossa puolistuntinen sitten. Kilvet tekniikanmaailma kolme. Nätti auto ja hyvä väri ;)

        Comment


          pannaani bongattu about 16.15 Kirkkojärvellä. On se avoässä komea ;) !!

          Comment


            Mr. Crossfire bongattu Tdi:n ratissa, Järvenpäässä St1:n valoissa.

            Comment


              Alkuperäinen kirjoittaja rissaspena Näytä viesti
              Imolan keltainen S3 8P CC oli Limingantullissa menossa vissiin Pörhölle tuossa puolistuntinen sitten. Kilvet tekniikanmaailma kolme. Nätti auto ja hyvä väri ;)
              Tuli bongattua sama auto. Tais olla vielä dope tarra takaikkunassa.

              Comment


              • Kukas ajeli tumman sinisellä A3:sella kilvenalunen ainaki takana. Trion vierestä, menit mäkeä ylös hämeen kadulle? Ite tulin paavolan sittarista ja ajoin sun takana.

                Comment


                • -Maukka- bonganttu mussalon satamassa Kotkassa. mitäs teit Vopakilla??? :)

                  Comment


                  • tunti sitten seinäjoen törnävän ruudin s-marketin pihassa tummanvihreä A6 C5 2.5tdi kyljissä audi rinkulat,foorumilaisia?

                    Comment


                    • Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viesti
                      pannaani bongattu about 16.15 Kirkkojärvellä. On se avoässä komea ;) !!
                      Joo, kyllä se varmaan olin mä ja poika. Mentiin futistreeneihin hallille. Päivä oli kaikenkukkuraksi muutenkin hyvä sillä meni rekisteröintikatsastus melkeen heittämällä läpi. Ainoo missä arvottiin on se että katsastuksessa ihmeteltiin automerkkiä nimeltä "Quattro". Se ei siis ookaan Audi. Hehe. Sitte soiteltiin ympäriinsä ja todellakin se on niin että tuo auto on valmistettu Audin jossain ei perinteisellä linjalla vaan epäilivät sen tulleen viripajasta. Normiaudeissa heidän mielestään maatunnukset ja muut on VIN:ssä WAU alkukirjaimilla. Mulla se on WUA. Noh, en kommentoinu asiaa (koska en siitä mitään muutenkaan ois tienny paremmin) vaan odottelin kiltisti jotta sain oikeet paperit kouraan ja pääsin ulos konttorilta.

                      Comment


                        Lienee kyseessä Quattro gmbh. Kilpailijoilla tunnetaan esimerkiksi AMG tai M-osastona. Kyseinen instanssi on vastuussa muunmuassa S6+,C5 RS6,RS6+ ja mahdollisesti eka RS4 ynnä varmaan muitakin joita ei vanha mies jaksa tarkistaa enää tähän aikaan.

                        e: Ainoita tapauksia joissa saa kirjoittaa Quattro isolla alkukirjaimella :)
                        Viimeksi muokannut hopsis; 6.3.2012, 20:15. Perustelu: inb4 pilknus quattrogrammarnazit ehtii puuttumaan

                        Comment


                        • Musta S4 seppälässä, joillain keltapohjaisilla kilvillä oli ehkäpä hollannin kilvet

                          Comment


                            Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viesti
                            Lienee kyseessä Quattro gmbh. Kilpailijoilla tunnetaan esimerkiksi AMG tai M-osastona. Kyseinen instanssi on vastuussa muunmuassa S6+,C5 RS6,RS6+ ja mahdollisesti eka RS4 ynnä varmaan muitakin joita ei vanha mies jaksa tarkistaa enää tähän aikaan.

                            e: Ainoita tapauksia joissa saa kirjoittaa Quattro isolla alkukirjaimella :)
                            Etuvetouskoinen kielioppikansallissosialisti kimmastuu: Um Gottes willen NEIN! Kyseisen yrityksen nimi on quattro GmbH. Päätän raporttini täältä tähän.

                            Comment


                              Alkuperäinen kirjoittaja MrMicke Näytä viesti
                              Etuvetouskoinen kielioppikansallissosialisti kimmastuu: Um Gottes willen NEIN! Kyseisen yrityksen nimi on quattro GmbH. Päätän raporttini täältä tähän.
                              Haa! Seison korjattuna. Etsimällä etsin mutta en löytänyt sitä artikkelia josta olen saanut päähäni juuri päinvastaisen kirjoitusasun. Noh, olen mies ja myönnän virheeni koska tuo linkattu sivusto on kyllä jonseenkin virallisemman oloinen kuin se jota itse olen aiemmin lukenut.

                              Comment


                              • Hollannin normikilvet on kyllä keltaiset mutta jos se on hollannin export/siirtokilvillä niin ne on kovin suomalaisen oloiset eli 3merkiä-3merkkiä, mustat merkit valkoisella pohjalla. Tällöin ainoa ero kotimaisiin vanhoihin rekkareihin on vain se, että merkit ja kirjaimet voi olla sekaisin kummalla puolella väliviivaa tahansa.

                                Alkuperäinen kirjoittaja nakzu Näytä viesti
                                Musta S4 seppälässä, joillain keltapohjaisilla kilvillä oli ehkäpä hollannin kilvet

                                Comment


                                  Alkuperäinen kirjoittaja pannaani Näytä viesti
                                  Hollannin normikilvet on kyllä keltaiset mutta jos se on hollannin export/siirtokilvillä niin ne on kovin suomalaisen oloiset eli 3merkiä-3merkkiä, mustat merkit valkoisella pohjalla. Tällöin ainoa ero kotimaisiin vanhoihin rekkareihin on vain se, että merkit ja kirjaimet voi olla sekaisin kummalla puolella väliviivaa tahansa.
                                  Nyt meni sitten ihan reisille ,molemmilla.
                                  Auto on kyllä ihan aito,the one and only , RS4 ja haettiin se Englannista.Että näin..
                                  Puuppolan RS kanta on kasvanut näin ollen neljään... :)

                                  Comment


                                  • Tumma B5 RiSa bongattu Lahdessa Vapaudenkadulla Lidlin edessä n. Klo 11 aikoihin. Clubin tarrat takaikkunassa..

                                    Comment


                                      Musta b5 sedan Lahdenkadulla; MKI-xxx ja 'näyttävät' ajosuoritteet. :D

                                      Comment


                                      • Eilen iltapäivällä (oisko ollu 13-14 aikaan?) tumma b6 farkku kilvenalusella bongattu jättämässä matkustajaa ruoholahden metrolle. Lisäks mahtaako olla welloo, jota näkee sillon tällöin veturiparkissa?

                                        Comment


                                        • Alkuperäinen kirjoittaja Sami.M Näytä viesti
                                          Kukas ajeli äsken tikkurilassa vastaan juuri pestyllä mustalla B7 sedanilla? Hanskakin nousi kohdalla. Tyylikäs laite!
                                          Olin tulossa Nesteen TI-hallista. Kovin samannäköinen auto sulla ja hieno sekin.

                                          Comment


                                            Alkuperäinen kirjoittaja tony Näytä viesti
                                            Eilen iltapäivällä (oisko ollu 13-14 aikaan?) tumma b6 farkku kilvenalusella bongattu jättämässä matkustajaa ruoholahden metrolle. Lisäks mahtaako olla welloo, jota näkee sillon tällöin veturiparkissa?
                                            Minä minä minä _o/

                                            Vai oliko se toissapäivänä?

                                            Comment


                                            • QUU-7 hollolan apsin pihalla tänää

                                              Comment


                                                Alkuperäinen kirjoittaja tony Näytä viesti
                                                Eilen iltapäivällä (oisko ollu 13-14 aikaan?) tumma b6 farkku kilvenalusella bongattu jättämässä matkustajaa ruoholahden metrolle. Lisäks mahtaako olla welloo, jota näkee sillon tällöin veturiparkissa?
                                                Jeesh, sillon kun jaksaa ja huvittaa niin suattaapi mua siellä nähdä.. Sää siitä naapuritallista mb-bussien toiselta puolen?

                                                Comment


                                                • Päivän bongauksia: Pyhtäällä huutjärvellä okt pihassa harmaa b5 avant, kilvenaluset ja torsen tarrat. Kuka? Nokian kohtaalla vastaan A5, oliko jukkan? Samanlaiselta näytti.

                                                  Comment


                                                  • Oho, ripsillä tuunattu TT tuli vastaan Vantaan Metsolantiellä, erikoiskilvet viittasivat naispuoliseen kuljettajaan.

                                                    Comment


                                                      Vaasan ABC:llä komea sininen 80 cabi. Juuri nyt. Kenen?

                                                      Comment


                                                      • Alkuperäinen kirjoittaja olli.t Näytä viesti
                                                        Päivän bongauksia: Pyhtäällä huutjärvellä okt pihassa harmaa b5 avant, kilvenaluset ja torsen tarrat. Kuka? Nokian kohtaalla vastaan A5, oliko jukkan? Samanlaiselta näytti.
                                                        Meidän pihassa oot tainnu käydä huutjärvellä.

                                                        Eilen klo~18 Kotkassa amarillon lähellä musta a4 b5 sedan klubitarralla. Kukas olit?

                                                        Comment


                                                        • Alkuperäinen kirjoittaja sami Näytä viesti
                                                          Oho, ripsillä tuunattu TT tuli vastaan Vantaan Metsolantiellä, erikoiskilvet viittasivat naispuoliseen kuljettajaan.
                                                          Kike elomaan auto.

                                                          Comment


                                                          • Metsolantiellä bongattu TT on mun tietääkseen yhden "Kikin" auto, joka toimii Vantaalla aerobic/kuntosaliohjaana.

                                                            Comment


                                                              Jokelassa tuli vastaan valkoinen Urssi, ohitti mun jälkeen pakettiautosta aika vihaisesti ohi :P

                                                              Musta konepelti ja fmic, kuka tunnustaa? :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X