Juu ei ollu Ville tällä kertaa :D Oli sedani kyseessä, minkä bongailin
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Kenen valkoisen TT RS:n jaloissa pyörin Passatilla Helsinginkadulla välillä Stuurenkatu-opperatalo klo 22 aikoihin? Rekkaria en kerennyt näkemään, kun keskityin yksityiskohtiin: mustia kapeita pitkittäisraitoja + muuta kuviota konepellissä, klubin kilvenalunen takana ja tietysti RS:lle ominaisia massasta poikkeavia piirteitä.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tommi[FIN] Näytä viestiTuliko The Base vastaan tossa 10 min sitten joroisten kupeessa? Tuntomerkkeinä musta A6 C5 avant.
Kyllähän tulin, hyvin bongattu, ite en kyllä tajunnu.
Tänää joku keltanen audikuski moikkas kun lähettiin Tahkolta, sekä aika monta muutakin pongattu v-lopun aikana kyseisessä paikassa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viestiKenes musta rs6 avant tänää Lahden laakkosel?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja peiponen Näytä viestiJyväskylän Motonetin pihassa äsken A2 etuvetotarralla ja klubikilvillä
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Petri1 Näytä viestiMinä se olin töihin menossa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja The Base Näytä viestiKyllähän tulin, hyvin bongattu, ite en kyllä tajunnu.
Tänää joku keltanen audikuski moikkas kun lähettiin Tahkolta, sekä aika monta muutakin pongattu v-lopun aikana kyseisessä paikassa.
Comment
-
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Petri1
Minä se olin töihin menossa.
Morjensta vaan! Ei oo tainnu aikasemmin osuakkaan silmiin tuo teikäläisen kulkine.
Comment
-
Tänään heti puolen päivän jälkeen musta B7 avantti Vantaan Ikean parkkihallissa. Kilvenalunen näytti olevan.
Alkuperäinen kirjoittaja Petri1 Näytä viestiLainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Petri1
Minä se olin töihin menossa.
Morjensta myös sulle. Olen asunut Aurinkolahdessa viime syksystä asti. Ajelen yleensä viikot firman pakulla. Renaul trafickilla punaisella.
Comment
Comment