hapelton1 bongailtu latokaskessa tänään klo16-17 käännyit st1 risteyksestä finnoontielle päin... itse olin St1:llä kahvilla :D
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tommi[FIN] Näytä viestiPuusilmä ollu taas liikenteessä kun en bongannu sua. Juu siinä on jatkeena 3.2 lookki spoikka kuten myös maskit.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tum3 Näytä viestiIhan sellainen muistikuva on että olisit ajellut vastaan jossainpäin :D
Comment
-
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja KimmoH Näytä viestiVarmaan aikasemmin päivällä, olin tuolloin viihteellä ja just käppäilin kotia kohti siinä dollyn kohdilla niin bongasin sut. tosin ihme että sain selvää tuli taas otettua kohtuu reippaasti soppaa ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Paranormalix Näytä viestiEi kai se Pygmin b5 seiso siellä Savilahden pihassa keula johonkin osuneena?
Comment
-
Tuliko The Base vastaan tossa 10 min sitten joroisten kupeessa? Tuntomerkkeinä musta A6 C5 avant.
Comment
-
Hopea A6 tai 100 avant "Hyprid" OVI-xxx bongattu olarissa kuunkehrä 2 parkkipaikalla eilen 21:00 paikkeilla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jusaberg Näytä viestiKukas oli A8:lla liikkeellä Heinola-Mikkeli välillä? Ohiteltiin sut hopeisella ässällä.
Comment
-
-
-
Tämmönen member tarralla:
https://lh4.googleusercontent.com/-d...210_133417.jpg
Samassa pihassa oppikirjanmukainen paletti autokoulun autolla, peretetty ruutuun, sisäkäyttöön tarkoitetulla viiden markan jakorasialla vedetty sähköt defan roikkaan.
Toki bonarina takana rekkari lumella umpimuurattuna.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja m1c1 Näytä viesti"Kukas clubilainen oli A6:lla Oscar:n tehtaanmyymälällä klo 16:n aikaan? Kilvenaluset näytti olevan edessä ja takana."
Meikäläinen oli Oscarilla koiruudelle ruokaa hakemassa
Comment
-
musta s6 bongattu Porissa Sokoksen ja Ison Karhun välissä n. Klo 12.30, tuntomerkkeinä tummat lasit ja kromiset (?) peilinkuoret sekä klubin kilvenaluset. Itse liikkeellä mustalla farkku mondeolla olosuhteiden pakosta :D
Comment
Comment