Alkuperäinen kirjoittaja KatriT
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Lape Näytä viestiEn tunnusta omistavani tuollaista, mutta LOG -kilpinen musta Audini seisoi kyllä Lahdesjärven ABC:n pihassa mainittuun aikaan. ;)
ps. eikö kannattais jo vaihtaa renkaat? ;)
Comment
-
Olikohan Ola tuolla verkkokaupan avajaisissa? Itse käväsin vain parkkipaikalla pyörähtämässä.
Tarkempia tuntumoerkkejä siis torsen inside tarra sekä clubitarra
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ola Näytä viestiKävin siellä vasta maanantaina hakemassa arpakuulerin ja pleikan joten joku muu oli. Mulla on vain etulasissa audiclubin reissutarrat.
Comment
-
Noo seniin nöpönuukaa oo :) Oli pakko täräyttää oma katiska siihen viereen :D
ps. eikö kannattais jo vaihtaa renkaat? ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mik4-- Näytä viestiOlikos se oopee kun "kiilasi" mun eteen ennen Kempeleen ramppia tuossa 11 kulmilla?
Comment
-
Ja ketkäs kaikki oli nauttimassa nelivedon riemuista tuossa pari tuntia sitten joensuun tokmannin/motonetin parkki paikalla. Äkkiseltään bongasin ainakin neljä - kylki edellä kulkenutta - audia :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja oopee Näytä viestiAinaki jonkun kuorma-auton ohi taisin ajaa just ennen sitä ramppia, sen ratissako olit? Olin menossa ostamaan saunaan ämyreitä :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mik4-- Näytä viestiSillähän minä. Biltemastako hommasit?
Comment
-
Quattro_4: Spadde bongattu maanantaina lappeenrannan simolantien nesteen liikennevaloissa iltapäivästä. Samassa paikassa myös klo 14 aikaan musta rs2 valkoiseksi maalatuilla orig.vanteilla..
Comment
-
http://www.nettiauto.com/audi/a4/4245609 Onkohan joku paikallinen ostanu tuon? Näky tuossa äsken ajelevan kylillä...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jesi Näytä viestiAikamoinen helmi.
Haluaisin paalata.
Comment
-
Comment