Kuka arvaa missä? ;)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Tampereelta etelään Lahdesjärven rampista ajelin äsken BiT:illä ja edessä meni latua avaamassa S2? Avant klubitarra lasissa. Pakoputken suulta huomasi kyllä koska sikapoljin painui lattiaan :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Fogata Näytä viestiMusta B8 A4 klubin kilvenalusilla bongattu Lielahden American Dinerin parkissa kolmen aikoihin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Prunssi Näytä viestiTaisin tänään myydä punaisen b5 sedanin saman talon asukkaalle, missä käyttäjä Pygmi majailee? Tumma avantti kilvenaluksilla ainakin oli siellä "sisäpihassa" Mikkelissä :P Ojennathan auttavan kätesi, jos nuori neiti sitä tarvitsee. Oli ihan näpsäkkä ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja KimmoHtumma s4? miehekkäillä äänillä äsken bongattu pilkon sittarin rampilta joku matka kaupunkiin päin, tais olla vähän enemmän kun "sallittu" mittarissa.. kovasti meni suhisten ja puhisten, olin hölkkälenkillä ja ihmettelin et taivas varjele mikä sieltä tuli ;)
Comment
-
Rantakylän uimahallin parkkiksella vihree wannabee rs4 b5, hieno ku mikä.
joko löyty sopiva rinkulakeula tilalle? :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja juhagee Näytä viestiRantakylän uimahallin parkkiksella vihree wannabee rs4 b5, hieno ku mikä.
Alkuperäinen kirjoittaja Matti83 Näytä viestiOn varmasti ollu Janin audi, minä bongasin Janin perjantai aamuna jukolankadun ja utrantien liikennevaloissa, oli muuten aika provosoiva liikkeellelähtö Janilla ;)
Ei siihen passaa jäädä vaihteita arpomaan, että pääse mahdollisimman moni samoilla vihreillä. ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viesti...ja jonkun hopea farkku S4 siinä makuunin lähellä parkissa. Kiva kahtella ku 2 farkkua clubi kilvillä varustettuna saman kadun varrella :P
Comment
-
"BAD-8" pyöriny aika paljon Seinäjoen suunnalla aiemmin, mutta tais olla myynnis sen jälkeen..
Kukas tunnustaa omakseen mustan, komean cabrion joka tämänkin päivän Seinäjoen Framilla parkis?
Klubikilvenaluset siitä löyty ja komia oli. Ennemminki bongattu Framilla, muttei vielä kilvenalusilla varustettuna.
Comment
-
Olinkohan se mä jos korimalli oli 8L ? Ainaki aika ja paikka täsmää mutta väri ei :o
Comment
Comment