24.10 n. klo15 tienoilla Joensuun prisman tienoilla bongattu clubin kilvenalusilla varustettu audi. Tällä kertaa punainen B6 sedan. Siistin näköinen peli, nopea katsekontaktikin tuli vaihdettua. Itse ajoin harmaalla farkku golfilla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
-
Tuuninkivalovikaisen harmaan b6 sedanin aamulla matkalla moottoritietä Turkuun Rauman suunnasta.
Ihan hienot valot, mutta kannattaisi myös pitää ne kunnossa.
- takavalot aivan liian kirkkaat, Jarrun painamista ei erottanut mistään muusta kuin lisäjarruvalosta ja "jänniteheilahduksesta".
- rekisterikilven valoista toinen pimeä, ja toinen hehkui aavemaista sinistä valoa takaa tulevia häikäisten.
- Etupään valoista kuskin xenoni pimeä, ja toisella puolella ledinauha valoa kirkkaampi
- Etusumarit näyttää melko kynttilöiltä ja keltaisilta kun niitä ei ole päivitetty
Comment
-
Mikäs kokoontumisajo oli tänään uusilla Audeilla.
Neljän jälkeen Tuusulasta Keravan ohi Sipoota kohti ajo kiiltävänpuhtaita uusia? Audeja, punainen RS3, valkoinen Q5, avo TT, A7 Sportback, A8 ja oisko joku vielä. Välillä pysähtyi tien varteen että saisi letkan kasaan, mutta vaikeaa ruuhka aikana.
Kyllä hävetti oma likanen peli siinä joukossa kun edellä ajelin.
Comment
-
Mustapohjaisilla umpioilla varustettu, musta urssi tuli pari tuntia sitten vastaan 130-tiellä Linnatuulen kohdilla.
Umpioiden pohjien maalaaminen muuttaa näköjään ulkonäköä parempaan suuntaan :)
Foorumi/klubilaisia?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ziree Näytä viestiKilleri kyllä mun cabrio vielä toistaseks on espoossa :p Ei päästy vielä yhteisymmärrykseen myyjän kanssa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja eske Näytä viestiMinä taisin painella tuoreen leiman kans :)
Et ollu ainaskaa ässällä liikenteessä?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja KimmoHHmm, en ole kyllä muita punaisia sedan b6:sia kilvenalusilla bongannu kun omani, mutta en kyllä tuohon aikaan ole ollut liikenteessä, klo. 16 maissa kylläkin ajan tuosta jokapäivä töistä tullessa. yhen samanlaisen olen kyllä raatekankaalla parkissa nähnyt mutta siinä ei kilvenalusta ole. kuka liene ollu?
Comment
Comment