Killeri oon nähny luultavasti saman vekottimen sellossa muutama viikko sitte.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Olikos klubilaisia eilen illalla Kaakkurin Teboililla joskus kymmenen aikoihin? Ainakin yksi musta A/S4 lähti siitä viereltä juuri, kun ajoin itse parkkiin ja olin näkevinäni sinisen S4:n tankkaamassa. Mustasta löytyi jotakin teksitä kilvenalusesta, mutta hämärässä ei ottanu ihan täysin selvää, että mitä siinä luki.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja arto s Näytä viestiEilen bongattu Anttilan parkkiksella siisti typ 44 100 2.0E merkinnöin ja Member-tarra takasivuikkunassa.
Comment
-
Kukapa ajoi B7 Avantilla kolmostietä Hämeenlinnan eteläpuolella puoli kuuden korvilla? Kerhotarra ja kilvenalunen oli. Pyyhkäisin urssilla ohi ja koetin morjestella. Samalla kohdalla lasketteli pohjoisen suuntaan Audi Sport-teipattu typ44, foorumilaisia?
Comment
-
Matti ...Se samainen Audikerholainen joka oli viime kesänä yhden viikonlopun Hopeisella S4, jossa oli oranssit vanteet.Vietettiin miehen kanssa mukava viikonloppu Oulussa...:)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja welloo Näytä viestiKilleri bongattu tänään 23.10 länsiterminaalilla noin klo 17 aikaan. Vastaan tulit mutta et huomannut ;) p.s. olin naamioitunut...
Comment
-
16.00 aikaan, ajoi Riihimäen kohdalla 3-tietä Hämeenlinnaa kohti A5. Perässä traileri ja sen kyydissä hienokuntoinen vanha Mini!
Hauska yhdistelmä :D
Comment
-
Matti....Juu, vielä ois ainakin yks vaihtoehto vielä jäljellä... ;) Mutta sillon pitää olla lämmintä ja auringonpaistetta !
Niin ja Moro vaan sullekin !Pitäiskö ihan joskus kasvotustenkin vaihtaa muutama sana ? :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja alpi Näytä viestiTaivaansininen B7 sedan klubikilvillä Körrin pihassa, RS4 (B5) -tyyppiset vanteet. Sellainen mielikuva, että olen nähnyt tämän aiemminkin Lahdessa, silloin alla oli LeManssit.
Comment
-
Tässä katteluut että samalla kadulla jossa asustelen niin kadun laidassa pötköttää saman koppainen ja värinen S8 20" vanteilla. Hienon näkönen makkara.
Comment
-
Killeri : Jo vain ! Avo laitetaan aina talveksi "huilimaan " ja keväällä odotellaan lumien sulaamista,lämpimiä ja aurinkoisia päiviä.Voih,olispa jo kesä....
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viestiTäti Moonika näki varmasti zireen cabrion jos rek BAF-###.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja päivi ripatti Näytä viestiKilleri : Jo vain ! Avo laitetaan aina talveksi "huilimaan " ja keväällä odotellaan lumien sulaamista,lämpimiä ja aurinkoisia päiviä.Voih,olispa jo kesä....
Luulin ettei ollut enää teillä kun ei löydy profiilista.
Comment
Comment