Alkuperäinen kirjoittaja Tommi[FIN]
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja eske Näytä viestiOulu-Muhos välillä viininpunanen c5 A6 4.2 avant klubialusella ajeli ohitte äsken.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ziree Näytä viestiTumma A6 C5(saatto olla myös A4 b5) kilvenalusella bongattu espoon ikean alimmalla parkkiksella tänään 15:00 paikkeilla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Lampinen Näytä viestiC5 oli ja oli meikäläisen. Joutu jättämään kauemmas parkkiin ettei kärryihmiset tuhoa peltejä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ziree Näytä viestiJoo pitää itekkin alkaa jättää suosiolla sinne alas. Oli taas vaihteeks joku parkkeerannu touraninsa niin lähelle ettei cabrion ovi mahtunu aukeemaan, piti pelkääjän puolelta kammeta ittensä sisään. Touranissa molemmin puolin takapenkkiä oli turvaistuimet. Kiitos vw liukuovien omasta autosta ei löytyny kolhuja.
Hyvä että Cabrio vielä löytyy.
Comment
-
Voisi melkein luulla että mä stalkkaan Jaarli81:tä...
Oudonpunainen siis bongattu äsken parkissa Takomotiellä.
Oli pakko jättää Takomotielle kun firman parkkihallista on niin miljuuna porrasta käveltävänä ja tällä hetkellä puuttuu eturistiside polvesta, niin rappuset ei oikeen luista. Haettava parkkipaikkoja maan tasolta ja firman edustan tie aina täynnä.
Vasuri jalka niin automaattiakin kaipais. No, torstaina uutta sidettä polveen, niin sit ei ajella hetkeen autolla.
Comment
-
http://jtmedia.kuvat.fi/kuvat/Audi-P...4copy.jpg/full
Tämä bongattu tänään pietarsaaren upm:n parkkipaikalta.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viestiOlikohan dope, joka himmaili tänä aamuna ennen Länsiväylälle kääntymistään meikäläisen vieressä? Olin niin uppoutunut vammautuneeseen kynsinauhaan, että en tajunnut ennen kuin oli liian myöhäistä. :D
Itse häkellyin tosta sun Imola ässästä niin että lähin ajelee ihan väärään suuntaan, piti tulla myös kehä kakkoselle...No, ne on taas näitä aamun sekoiluja!
Comment
-
Joku tyttölapsi vihreessä (muistaakseni) TT:ssä Hyväntuulentiellä Paimenportin valoissa siinä neljän maissa. Pisti tarra silmään kuskin sivulasista ja taustapeilistä olin näkevinäni sinkkumaskin, vaikka tuo oli minusta kyllä ykköskoppanen..
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja arto s Näytä viestiJoku tyttölapsi vihreessä (muistaakseni) TT:ssä Hyväntuulentiellä Paimenportin valoissa siinä neljän maissa. Pisti tarra silmään kuskin sivulasista ja taustapeilistä olin näkevinäni sinkkumaskin, vaikka tuo oli minusta kyllä ykköskoppanen..
http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=91945
Comment
-
Ajelekos joku palstaa lukeva S8:lla (tai A8:lla) aamuisin Haaransillan - Limingan tietämillä etelään päin (motaria -> 8-tietä). Bongannu varmaan joka ikinen kerta kun olen Ouluun aamuisin ajellut. Nykyään tulee tosin harvemmin itse Ouluun ajeltua, mutta kun taas tänään niin tein, niin bongaus n. 7.45 motarilla, itse tummansinisellä A8:lla ajelin pohjoiseen päin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja -Maukka-
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jusaberg Näytä viestiNummelassa n.17.30 harmaa B7 A4 avant klubin kilvenalusella. Kuka?
Comment
Comment