Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänen Näytä viesti
    Kenekähän avant B5 S4 makaa etupää purettuna Autokorjaamo Putkosen pihassa Lahdessa? Nastarenkaat old rs4-vanteilla. Sillä paremmalla mustalla recaron nahkasisustalla. Olisin kiinnostunut etupenkeistä..
    Ja minä olisin kiinnostut "viriosista".. täytys käyä vissii kysäsemäs

    Comment


    • Tänään tuli vantaan TH-marketilla liilahtava iso audi 200 ?, isolla IC:lä ja äänet myöskin sen mukaiset.
      Quottro merkintä keulassa.

      Pakko nostaa hattua et mä hävisin dB:sä. Ja itellä tosissaan yhdellä änkkärillä varustettu 3"tuumanen suora ränni autossa.

      Comment


      • Joensuun hukanhaudalta äkkäsin pirtsakan vihreen RS4:sen? kuka lienee, ite ajelin vihreellä audilla perässä keskustaan.. Joutu ihan pilin päästä kiinni pitämään, ettei hunaja valunu penkille moisesta näystä. :D

        Comment


        • Alkuperäinen kirjoittaja HydraulicJACK Näytä viesti
          Joensuun hukanhaudalta äkkäsin pirtsakan vihreen RS4:sen? kuka lienee, ite ajelin vihreellä audilla perässä keskustaan.. Joutu ihan pilin päästä kiinni pitämään, ettei hunaja valunu penkille moisesta näystä. :D
          Tunnustan. Mulla on siis S4, mutta OEM RS4:n osilla rakennettu. (projektit -osiossa on siitä enemmän).

          Huvitti, kun siinä letkassa oli kolme vihreää B5 avantia peräkkäin ja keulilla körötteli joku punaisella B5 sedanilla. Harvoin on päässyt menemään tollaisessa vihreiden avantien letkassa. Mulla siis java-grün, sulla varmaan paradais-grün (jos ajoit toisena) ja viimeisenä oli cactus-grün. :)

          Comment


          • Tunnustan. Mulla on siis S4, mutta OEM RS4:n osilla rakennettu. (projektit -osiossa on siitä enemmän).

            Huvitti, kun siinä letkassa oli kolme vihreää B5 avantia peräkkäin ja keulilla körötteli joku punaisella B5 sedanilla. Harvoin on päässyt menemään tollaisessa vihreiden avantien letkassa. Mulla siis java-grün, sulla varmaan paradais-grün (jos ajoit toisena) ja viimeisenä oli cactus-grün. :)
            Juu toisena ajoin, ois melkei kuva pitäny saaha, kun semmone letka oli :) Näin ohimennen, myitkö jokunen talvi takaperin miule eskortin räppänän? muistelen että olin näkevinäni sillon tallissa samanlaisen audin..

            Comment


              Tällä päivällä Tree- Hesa motari, mustia audeja S4 B6 ja S2 avant, plus RS3 :) kaikki Treen suuntaan menossa. läjä DS3 sitruunoja

              Comment


              • Alkuperäinen kirjoittaja HydraulicJACK Näytä viesti
                Juu toisena ajoin, ois melkei kuva pitäny saaha, kun semmone letka oli :) Näin ohimennen, myitkö jokunen talvi takaperin miule eskortin räppänän? muistelen että olin näkevinäni sillon tallissa samanlaisen audin..
                Kyllä mulla ainakin sellainen oli, joten kyllä se niin taitaa olla. Laittelin audia silloin, niin se oli käyttiksenä sen aikaa. Nyt on taivaspaikka varmistettu. Oli aika mukava ruveta ajamaan audilla sen jälkeen. ;D

                Comment


                • Onko jonkun täällä pyörivän tummanpuhuva B5 S4 Avant, mikä on useasti parkissa Piispanpihan mäessä Fortumin talon vieressä?

                  Juu,onhan se. Väri tais olla "eebenpuun helmiäis vaikutus" :)

                  Comment


                  • Alkuperäinen kirjoittaja HydraulicJACK
                    Juu toisena ajoin, ois melkei kuva pitäny saaha, kun semmone letka oli :) Näin ohimennen, myitkö jokunen talvi takaperin miule eskortin räppänän? muistelen että olin näkevinäni sillon tallissa samanlaisen audin..

                    Kyllä mulla ainakin sellainen oli, joten kyllä se niin taitaa olla. Laittelin audia silloin, niin se oli käyttiksenä sen aikaa. Nyt on taivaspaikka varmistettu. Oli aika mukava ruveta ajamaan audilla sen jälkeen. ;D
                    On varmasti ollu mukava audiin sen jälkeen hypätä, hirvein auto mitä koskaan ollu! :D Renkaat oli niin hyvät että kolmesti ojassa kahen viikon sisään. Sitten meni vaihtoon.
                    Sillon joensuusta pihaan ajelin, niin ravisti niin perkeleesti että mittariston numerotki varisi muruina pois :D kokemus tämäkin, tosin ymmärrettävää kun kyseessä oli foorti :)

                    Comment


                    • Alkuperäinen kirjoittaja Jani
                      Kyllä mulla ainakin sellainen oli, joten kyllä se niin taitaa olla. Laittelin audia silloin, niin se oli käyttiksenä sen aikaa. Nyt on taivaspaikka varmistettu. Oli aika mukava ruveta ajamaan audilla sen jälkeen. ;D
                      Onko kyseessä se minun entinen esco? Huippu laite ;)

                      Mutta ettei menis OT, niin tänään noin 12.30 aikoihin näkyi kaltimontien nesteen pihasta lähtevän kirkkaan keltainen b5 avant. Pirteän näköinen kulkine. Foorumin sakkia?

                      Comment


                      • Alkuperäinen kirjoittaja tw74 Näytä viesti
                        Onko kyseessä se minun entinen esco? Huippu laite ;)

                        Mutta ettei menis OT, niin tänään noin 12.30 aikoihin näkyi kaltimontien nesteen pihasta lähtevän kirkkaan keltainen b5 avant. Pirteän näköinen kulkine. Foorumin sakkia?
                        Sama laite. :) Kummasti ollut B5 -miesten suosiossa... Mittariston numerot varisi jo minulla. Ja ei ollut hätäisen miehen laite, varsinkin jos sen sammutti, kun kone oli kuuma. ;D

                        Kellä on semmoinen punainen, tonttiin slämätty B6 A4 avant isoilla huuli vanteilla? Ajeli penttilästä koillisväylälle asti perässä. Tyylikkäännäköinen peli. Vanteissa oli just sopiva ET. Ei liikaa, mutta jäi just siihen kaaren tasalle.

                        Comment


                        • hapelton1 tänää taas täyttämäs tankkii aamulla latokaskessa.. olin halli ovil just kessul ku lähit koitin morjestaa.. kyl su maski vois ottaa ;)

                          Comment


                          • Oulu-Muhos välillä viininpunanen c5 A6 4.2 avant klubialusella ajeli ohitte äsken.

                            Comment


                              Pygmi näytti kääntyvän johtokadulle äskön. Sano ny vielä et oot vasta eilen vahannu auton kun se oli taas nii kiiltävä =)

                              Sit Rengaspalvelun pihassa TT Roadster, liekkö foorumilaisia kun clubi tunnuksia en ainakaan bongannu.

                              Comment


                                Tuo sama Roadster sattui silmään tässä päivänä eräänä, katto ylhäällä on kieltämättä hiukan oudon näköinen...

                                Comment


                                  Musta TT mk1 15min sitten K-Supermarket Raision Centerin parkkiksella.

                                  Comment


                                    Alkuperäinen kirjoittaja Paranormalix Näytä viesti
                                    Tuo sama Roadster sattui silmään tässä päivänä eräänä, katto ylhäällä on kieltämättä hiukan oudon näköinen...
                                    Mikkelissä on 2kpl TT roadsterejä, kummankohan oot nähny?
                                    Meidän porukoilta löytyy avo jossa hardtop talvella ja clubi alunen takana.

                                    Minkälaisella hinurilla sää oikein liikut kun paristakin erilaisesta on joku vilkutellu :D

                                    Comment


                                      Tänään vähän iltapäiväviiden jälkeen bongattu Munkkivuoren risteyksen nurkilla sininen 4F RS6, jossa oikea takaovi oli varsin pahasti sisässä. Rumasta vauriosta huolimatta tuli fiilis "the Force is strong with this one".

                                      Comment


                                        Tommi, roadster jossa hardtop päällä, kilvenalusia en ehtinyt katsella

                                        Ja liikun sillä valkoisella hinurilla, jonka pitäisi olla punainen...

                                        Comment


                                          muokattu
                                          Viimeksi muokannut hapelton1; 8.12.2012, 08:11.

                                          Comment


                                            http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...8248&postcount
                                            Mysteri selvisi.
                                            Tim71 oli B4:ssa.

                                            Comment


                                              Klubikilvenalunen bongattu Vammalassa erottajan liikenneympyrässä noin klo 18.45. Tuijotin ja tuijotin ja toljotin mutta lapa ei noussut. Sen verran kaljanhimoissani oli vaan kotiinpääsy mielessä ettei yksinkertaisesti yhdistänyt kuin vasta jälkeenpäin.

                                              Comment


                                              • Hei sinä STG-xxx rekkarilla varustettu sininen farkku audin kuski tänään lahdessa karjalankadulla. Hienojen kaistan vaihto pelleilysien jälkeen en ihmettele miksi monet pitävät audestaja k*sipäinä. Jos vilkkusi ei toimi, korjauta ne tai opettele käyttää niitä. Muutenkin voisit ottaa muutaman ajotunnin lisää....
                                                Viimeksi muokannut Crash_; 1.10.2011, 20:01. Perustelu: kirjoitus virhe korjattu.

                                                Comment


                                                • Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viesti
                                                  Muutenkin voisin ottaa muutaman ajotunnin lisää....
                                                  Peukku tälle.

                                                  Comment


                                                    Peukku tälle.
                                                    +1 täältäkin :)

                                                    Comment


                                                    • Pirun nätti (joku uudehko) musta A6 oli tänään holman prisman parkkarilla. Tommoset vanteet kromisena oli alla ja s-line plakaatit etulokareissa. Mitään kerhoon viittaavaa tarraa tms. ei näyttänyt olevan...

                                                      Comment


                                                      • Anteeksi kirjoitus virheestä, mutta ei naurattanu ku meinas tää audisti meinas aiheuttaa parikin kolaria. Toisessa autossa oli vielä lapsia kyydissä.. Todella huvittavaahan tommonen on....

                                                        Comment


                                                        • Kukas tuli tänään vastaan Tuuloksessa Audi Quatrolla jossa oli ralli väritys/tarrat?


                                                          edit: typo korjattu :)
                                                          Viimeksi muokannut -mPm-; 2.10.2011, 00:08. Perustelu: väärä alku kirjain mallissa

                                                          Comment


                                                          • Kun foorumilla ollaan niin korjataan: se on quattro tai Quattro, mihin kuvaus voisi sopia.

                                                            Comment


                                                              Kukas ajeli lauantaina alkuillasta Rauhankadun Shellin ohi punaisella c5 RS6:lla?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X