Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänen
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Joensuun hukanhaudalta äkkäsin pirtsakan vihreen RS4:sen? kuka lienee, ite ajelin vihreellä audilla perässä keskustaan.. Joutu ihan pilin päästä kiinni pitämään, ettei hunaja valunu penkille moisesta näystä. :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja HydraulicJACK Näytä viestiJoensuun hukanhaudalta äkkäsin pirtsakan vihreen RS4:sen? kuka lienee, ite ajelin vihreellä audilla perässä keskustaan.. Joutu ihan pilin päästä kiinni pitämään, ettei hunaja valunu penkille moisesta näystä. :D
Huvitti, kun siinä letkassa oli kolme vihreää B5 avantia peräkkäin ja keulilla körötteli joku punaisella B5 sedanilla. Harvoin on päässyt menemään tollaisessa vihreiden avantien letkassa. Mulla siis java-grün, sulla varmaan paradais-grün (jos ajoit toisena) ja viimeisenä oli cactus-grün. :)
Comment
-
Tunnustan. Mulla on siis S4, mutta OEM RS4:n osilla rakennettu. (projektit -osiossa on siitä enemmän).
Huvitti, kun siinä letkassa oli kolme vihreää B5 avantia peräkkäin ja keulilla körötteli joku punaisella B5 sedanilla. Harvoin on päässyt menemään tollaisessa vihreiden avantien letkassa. Mulla siis java-grün, sulla varmaan paradais-grün (jos ajoit toisena) ja viimeisenä oli cactus-grün. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja HydraulicJACK Näytä viestiJuu toisena ajoin, ois melkei kuva pitäny saaha, kun semmone letka oli :) Näin ohimennen, myitkö jokunen talvi takaperin miule eskortin räppänän? muistelen että olin näkevinäni sillon tallissa samanlaisen audin..
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja HydraulicJACK
Juu toisena ajoin, ois melkei kuva pitäny saaha, kun semmone letka oli :) Näin ohimennen, myitkö jokunen talvi takaperin miule eskortin räppänän? muistelen että olin näkevinäni sillon tallissa samanlaisen audin..
Kyllä mulla ainakin sellainen oli, joten kyllä se niin taitaa olla. Laittelin audia silloin, niin se oli käyttiksenä sen aikaa. Nyt on taivaspaikka varmistettu. Oli aika mukava ruveta ajamaan audilla sen jälkeen. ;D
Sillon joensuusta pihaan ajelin, niin ravisti niin perkeleesti että mittariston numerotki varisi muruina pois :D kokemus tämäkin, tosin ymmärrettävää kun kyseessä oli foorti :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JaniKyllä mulla ainakin sellainen oli, joten kyllä se niin taitaa olla. Laittelin audia silloin, niin se oli käyttiksenä sen aikaa. Nyt on taivaspaikka varmistettu. Oli aika mukava ruveta ajamaan audilla sen jälkeen. ;D
Mutta ettei menis OT, niin tänään noin 12.30 aikoihin näkyi kaltimontien nesteen pihasta lähtevän kirkkaan keltainen b5 avant. Pirteän näköinen kulkine. Foorumin sakkia?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tw74 Näytä viestiOnko kyseessä se minun entinen esco? Huippu laite ;)
Mutta ettei menis OT, niin tänään noin 12.30 aikoihin näkyi kaltimontien nesteen pihasta lähtevän kirkkaan keltainen b5 avant. Pirteän näköinen kulkine. Foorumin sakkia?
Kellä on semmoinen punainen, tonttiin slämätty B6 A4 avant isoilla huuli vanteilla? Ajeli penttilästä koillisväylälle asti perässä. Tyylikkäännäköinen peli. Vanteissa oli just sopiva ET. Ei liikaa, mutta jäi just siihen kaaren tasalle.
Comment
-
Pygmi näytti kääntyvän johtokadulle äskön. Sano ny vielä et oot vasta eilen vahannu auton kun se oli taas nii kiiltävä =)
Sit Rengaspalvelun pihassa TT Roadster, liekkö foorumilaisia kun clubi tunnuksia en ainakaan bongannu.
Comment
-
Tuo sama Roadster sattui silmään tässä päivänä eräänä, katto ylhäällä on kieltämättä hiukan oudon näköinen...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Paranormalix Näytä viestiTuo sama Roadster sattui silmään tässä päivänä eräänä, katto ylhäällä on kieltämättä hiukan oudon näköinen...
Meidän porukoilta löytyy avo jossa hardtop talvella ja clubi alunen takana.
Minkälaisella hinurilla sää oikein liikut kun paristakin erilaisesta on joku vilkutellu :D
Comment
-
Tänään vähän iltapäiväviiden jälkeen bongattu Munkkivuoren risteyksen nurkilla sininen 4F RS6, jossa oikea takaovi oli varsin pahasti sisässä. Rumasta vauriosta huolimatta tuli fiilis "the Force is strong with this one".
Comment
-
Tommi, roadster jossa hardtop päällä, kilvenalusia en ehtinyt katsella
Ja liikun sillä valkoisella hinurilla, jonka pitäisi olla punainen...
Comment
-
Comment
-
Klubikilvenalunen bongattu Vammalassa erottajan liikenneympyrässä noin klo 18.45. Tuijotin ja tuijotin ja toljotin mutta lapa ei noussut. Sen verran kaljanhimoissani oli vaan kotiinpääsy mielessä ettei yksinkertaisesti yhdistänyt kuin vasta jälkeenpäin.
Comment
-
Hei sinä STG-xxx rekkarilla varustettu sininen farkku audin kuski tänään lahdessa karjalankadulla. Hienojen kaistan vaihto pelleilysien jälkeen en ihmettele miksi monet pitävät audestaja k*sipäinä. Jos vilkkusi ei toimi, korjauta ne tai opettele käyttää niitä. Muutenkin voisit ottaa muutaman ajotunnin lisää....
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viestiMuutenkin voisin ottaa muutaman ajotunnin lisää....
Comment
Comment