Siisti valkoinen b4 koppanen kasikymppinen tuli vastaan Limingantiellä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja julle Näytä viestiTuossa aamulla ajeltiin b5 RS4 kanssa lähes rinta rinnan tuiran valoissa Merikosken silloille päin. Perässä luki 1.8t :O).
Tai sitten olin vain erittäin uninen ja tyhymä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viestiÄsken oli Vuorikadun filmdownin edessä parkissa hopea mk1 a3 klubikilvilla. Kukas?
Comment
-
-
Olikos joku täältä tuossa neljän puol viiden välillä kun tuli hopeisella b6 avantilla vastaan (s-line tai saattoi olla ässä ja alla jotain leveää ja kiiltävää ja lipallista) itiksessä itäväylää idästäpäin ja jatkoi suoraan mä olin kääntymässä kehälle länteenpäin. Kuskilla ainakin pää kääntyi - sama itsellä :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiHarmaa RS4 (b5) farkku oli aamusella Pohjois Espalla. Vaikuttaako kenties täällä?
Itsekin bongasin eilen uudelleen Svenska Teaternin edestä...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja turbokiisseli Näytä viestiEilen shampanjan, tms. värinen B6 Avant sumuvalot päällä ja kuski käpälä pystyssä. En tunnistanut näin äkkiseltään.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ee-2 Näytä viestiOlikos joku täältä tuossa neljän puol viiden välillä kun tuli hopeisella b6 avantilla vastaan (s-line tai saattoi olla ässä ja alla jotain leveää ja kiiltävää ja lipallista) itiksessä itäväylää idästäpäin ja jatkoi suoraan mä olin kääntymässä kehälle länteenpäin. Kuskilla ainakin pää kääntyi - sama itsellä :)
Autosi pisti silmään jo pitkältä, siisti peli! :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viestiOlikohan tämä? http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...postcount=7605
Itsekin bongasin eilen uudelleen Svenska Teaternin edestä...
Ja sattuikohan Sami kurvaaman tuosta Vuosaaren mäkkärin liittymästä tuossa neljän paikkeilla? Ainakin hyvin samanlainen RS2 siitä kurvasi.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja vilik Näytä viestiÄsken töihin tullessa valkoinen B8 A4 avantti mustilla BBS:n näköisillä vanteilla ja klubi-kilven alusella Alberganesplanadin päässä parkissa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja A6tonen Näytä viestiMusta R8 seitsemän aikoihin illalla Salossa, kääntyi Plazan uuden puolen parkkihalliin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja A6tonen Näytä viestiEn ole kyllä Muurlassa bongannut sellaista, enkä tiedä ketään kenellä moinen olisi.
Comment
Comment