Onko jonkun täällä pyörivän tummanpuhuva B5 S4 Avant, mikä on useasti parkissa Piispanpihan mäessä Fortumin talon vieressä?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viestiKukas oli tumman sinisellä V8 audilla aleksanterin ja rauhankadun kulmassa liikenne valoissa tossa klo 10.00 tänään. Itse olin sillä mattamustalla mersulla liikenteessä...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TTH-80 Näytä viestiJoo se tais olla pehun A6 4F sedan! Bongailin saman auton, kun ajelin kierrettä alas kotio lähtiessä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja welloo Näytä viestiJep, osu ja uppos. Siskon kanssa yritettiin hakea tarjousämyreitä etuajassa. Moi.
Comment
-
RistoEe:
Minä se tuohon aikaan Teollisuuskadula jonottelin mikäli kulkine näytti yhtään tällaiselta: http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=103138
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja mikko_1 Näytä viestiRistoEe:
Minä se tuohon aikaan Teollisuuskadula jonottelin mikäli kulkine näytti yhtään tällaiselta: http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=103138
Comment
-
Oliko foorumilaisia Raahessa ABC:n ja Carvanin välissä hopealla B6 sedanilla? Lapa nousi ainakin reippaasti :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiSuunnilleen joo. Ei kerennyt kunnolla katsomaan kun olin juuri päinvastaseen suuntaan menossa hopealla C5 avantilla. Morjesta vaan :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja mikko_1 Näytä viestiMoro, moro. Tänää samoilla koordinaateilla hopeinen C5 avant, tosin Virokilpinen.
Comment
-
Eilen Tampereelle mennessä näkyi taas kolmostiellä paljon todennäköisiä kerholaisia, oli useampia Ursseja, TT:tä ja yksi tummanharmaa S/RS6 C5 sekä vaatimattomasti "AUD-1" A8. Uudempia valkoisia aanelkkuja sekä vitosia alkaa olla jo niin paljon että yhdessä kohtaa niitä meni motarilla kolme peräkkäin tappituntumalla (2xA4+A5). Vihreä TT takasiivellä ja isoilla kylkitarroilla tuli vastaan Valkeakosken ja Hämeenlinnan välillä, nähnyt aikaisemminkin ainakin Ahvenistolla.
Comment
Comment