Hetki sitten oli tonttilan assMarketin pihalla hemmetin komea valkoinen S3. (8P kaiketi)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Katoinko ihan väärin vai oliko Sami äRäSsällä Sahaajankadulla kääntymässä itäväylälle äskettäin?
Comment
-
Tunnistaako klubilainen itsensä? 4tiellä etelään päin, heiman ennen mäntsälän Shelliä hopeinen farkku A6, paskamaisen näköinen rengasrikko...
Ja aikasemmin illalla tuli Lappeenrannassa vastaa sininen TT kilvenalusilla...
ps. ajan hakeautoa työkseni ympäri etelä-suomea, En omalla autolla huvikseni kruisaile bongailemassa!
Comment
-
Oiskohan tossa klo 13 maisemassa hämeenkadulla joku ajellu mun perässä, aanelosella missä upeenmageen nopee afterkoorler keulassa.
Nii ja olihan sielä bass test vol5 soimassa laupunktissa!
Liikennöin tällä: https://lh5.googleusercontent.com/-H...0/IMAG0003.jpg
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Finadeon Näytä viestiOliko hopsis vähän jälkeen kolmen tänään lähdössä Pirkkalan Motonetistä?
Comment
-
Katselinkin siinä autolle kävellessäni harmaata avanttia s-merkki keulilla kun mahdollisesti olitte lähtöä tekemässä. Toi mun auto on tosin A4, mut ledit löytyy ja tummansininen on.
Tehostinöljyä olin hakemassa kun vaihdoin yhden klemmarin ja hukkasin vähän öljyä siinä hommassa. Hyllyssä oli nyt kuitenkin samalla tuotekoodilla vain Topranin tarralla varustettua litkua, josta oikea luokitus kyllä löytyi, mutta en sitten kuitenkaan uskaltanut sitä ostaa. Ilmeisesti se olis kuitenkin ollut käypää..
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja HannuH Näytä viesti6-tie tänään 20 aikoihin. Puhoksen risteyksen kohdalla ajeli pohjoiseen päin sähkönsininen B5 avantti varustettuna kilvenalusella ja takalasin LOTR-tarralla. Mentiin pieni aika peräkkäin ja annoit sitten hienosti tietä. Kuka lienet?
Comment
-
-
Kävin invamopoilemassa sielä sun täällä, tämmönen kurvas parkkiin:
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=aP59vJzFFQA[/ame]
Näkikö wanhat silmäni oikein, notta hattuhyllyllä oli puuseen emolevy?
Jos oikeen kiinnitetty ja käytössä niin 5p, mutta jos ns kuljetettavana niin onnee sullekki :)
Comment
-
Vihreä avant Urs6 ajeli 3-tiellä ohi Linnatuulen jälkeen, Helsinkiin päin. Foorumi/klubilaisia?
Itse liikenteessä vaihteeksi K-A + kaivinkone yhdistelmällä.
Comment
Comment