Mäkelänkadulla A2 oranseilla vanteilla pisti silmään tuossa ennen neljää. Oli keskustaan päin menossa. Vaikuttaako kenties palstalla?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Punainen A4 B8 Avant, klubitarralla varustettuna parkissa Eteläisellä Hesperiankadulla, Hietsussa parisen tuntia sitten
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuhärski Näytä viestiTais olla minun kulkupelini..
Tuskin olisin tarraa muuten huomannut, mutta autosi vieressä oli tyhjä paikka ja pysähdyin siihen laatimaan uutta sotasuunnitelmaa, kun Rihannan keikan takia oli jo eilen Hietsuun ajaminen estetty. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja HookooNivalassa ajeli kaupungintalon ohi 12.30 aikoihin siisti, kiiltävähuulisilla vanteilla oleva sininen/violetti B5 korinen Avant. Kuka tunnistaa itsensä?
Oliko tämmöinen: http://olgr.1g.fi/kuvat/Audi+A4+B5+1...1998/A48x6.jpg
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Olli Näytä viestiLuultavasti mun entinen, lauantaina lähti Nivalaan. Uusi omistaja ei ilmeisesti clubilaisia, ainakaan vielä :) Klubitarrat autossa on takasivulaseissa molemmin puolin.
Oliko tämmöinen: http://olgr.1g.fi/kuvat/Audi+A4+B5+1...1998/A48x6.jpg
Comment
-
Kukas ajeli mun kanssa lähestulkoon peräkanaa Hermannin rantatieltä Hertsikkaan eilen noin aamuyhdeksän aikaan? Valkoinen B8 avant kerhon kilvenalusilla oli kyseessä.
Comment
-
Olin hieman tientukkona äsken hämeenlinnanväylällä harmaalle RS4:lle, Takalasissa näytti olevan clubin tarra.
Toivottavasti en aiheuttanut harmaita hiuksia kun en ehtinyt alta pois ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Allekirjoittanut Näytä viestiKukas ajeli mun kanssa lähestulkoon peräkanaa Hermannin rantatieltä Hertsikkaan eilen noin aamuyhdeksän aikaan? Valkoinen B8 avant kerhon kilvenalusilla oli kyseessä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja -Mika- Näytä viestiKenen valkoinen A4 mustilla vanteilla ja kerhon kilvenalusella Hermannin rantatiellä Veikko Laineen pihassa tänään päivällä?
Comment
-
Koivukylässä bongattu, olisikohan se nyt Koivykylän tien ja Asolan väylän valoissa, nätti sininen A4 clubikilvillä. BSR tarra ja lemmarit punaisilla lätkillä. Samaisessa paikassa tuli bongattua nätissä kunnossa oleva V8.
Moro vaan taisin olla minä ja tulin just silloin töistä tuolla a4. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Marqs Näytä viestiHelsinki-Vantaan Technopoliksen parkkipaikalla valkoinen R8 V10. Olihan se komia! Ja samalla parkkiksella eilen uudehko A8L.
Comment
-
Reilu puoli tuntia sitten imatrankoskella, makuunin edessä oli viereeni parkkeerannut näpsäkän näköinen B7 Sedan clubitarralla ja kilvenalusilla varustettuna. Kuka tunnustaa? :)
Comment
-
Tuli itekkin muutettua koti osoitetta niin on helpompi ajaa suoraan sinne "uudelle" puolelle missä punainen rs2 aina lepää kauppa reissun ajan. :)
Comment
Comment