Aamulla Raahessa yövuorosta kotiin päin lähtiissä joku tuli lapa pystössä 80 Competition quattrolla? vastaan. Antti_aamunen?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja ee-2 Näytä viestiHetkinen hei! Kenenkäs clubilaisen b5 s4 seisoo keskon pääkonttorin sisäpihalla?
Comment
-
Kukas ajeli tänään Lappeenrannassa siistillä kirkkaan punaisella B7(?) A4:lla, jossa taisi olla madallusta, korisarjaa, alumiinipeilit ja mustat erikoisvanteet? Bongasin ko. yksilön RiSalla ja viskasin lapasenkin pystyyn kohdatessa. Hieno peli oli, olen tainnut nähdä aiemminkin saman yksilön.
Comment
-
Murre bongattu kangasalan Prismalla ~puolisen tuntia sitten! Oli välttämättä pakko kurvata viereiselle paikalle ;)
Comment
-
Pari melko matalaa ja komeeta kutosta tuli eilen vastaan Seinäjoen suunnalla.
Ensimmäinen ajoi mua vastaan Suomen tylsimmällä pätkällä, eli Seinäjoki-Lapua tiellä. Se taisi olla musta C5 A6:nen tosi matalana.
Seuraava tuli just ennen Sorsanpesää vastaan. Vielä kiiltävämpi ja uhkeempi, tosin väittäsin sen olleen S6 tai RS6. Ei osaa erottaa niin nopeesti noita.
Tarroja tai kilvenalusia en hokannu katsoa, mutta sen verran puleerattuja oli, että hyvin vois olla klubilaisia.
Molemmat mustia, kiiltäviä ja matalia :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Exu80 Näytä viestiTänä aamuna Imatran RT-aseman pihassa A6Q, FUN-6 kilvellä ja Audiclubin kilvenalusella.
Comment
-
Musta TT mk1 Kähäri-Ruohonpää akselilla, oisko ollu Vakka-Suomentiellä joskus noin klo 9:30 tai 11:00. Ei enää muista niin tarkkaan.
Hopeinen TT mk1 klo 14:44 Ohitustiellä painelemassa itäänpäin Auranlaakson kohdalla. Tais olla jotain helmaa, lippaa tms. vaihdettu jos oikein katoin.
Comment
-
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Exu80 Näytä viesti
Tänä aamuna Imatran RT-aseman pihassa A6Q, FUN-6 kilvellä ja Audiclubin kilvenalusella.
Minun laitehan se, vaimoke meni sillä töihin.
Miekin kävin siellä töissä :) siisti peli, katoin ensin et siinä on V8 tekniikka, mut taittaakin olla 2.7 Bit.
Comment
-
Vihreä A4 audiclub-rekkarilla tänään Oulussa Kemintien valoissa. Olin perässä mustalla kyykyllä ja keltanen kypärä päässä (lainassa kun oma rikki). Kiihytit suht mukavasti ja käännyit sitten Välivainiolle päin. En ny kehannu alkaa pärrällä kovin repimään ku kyttiä niin pirusti näky keskustassa :)
Comment
-
Comment
Comment