Olikos se Amalin joka mustalla matalalla lupolla ajeli mun 100 perässä erään yrityksen portista sisään eilen vähän ennen 23?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja makekake Näytä viestiTänään Minna Canthin kadulla bongattu Hopea TT audi clubitarrat ikkunassa. Oltiin menossa viinijuhlille...
Comment
-
Vai ettei ollut A4 avanttina :) :)
Jaahas.. Eikös siinä kuitenki ollu Ässän maski ja puskurit? Ja Ässän merkki keulassa hämäämässä? :)
Comment
-
Tänä aamuna joskus 7:30-8 tms. QQ-7 rekkarilla varustettu Q7 Maskussa Seikeläntien sillalla.
Joskus 11-12 tms. aikoihin YX-2 rekkarilla varustettu RS6 (vai RS4?) Maskun liikekeskuksen (Maskuntiellä) parkkipaikalla.
Oiskohan se sitten ollu 12-13 aikaan tms. Kiisan Pirtin kohdalla Ruskontielle kääntymässä musta TT mk1 rekkarilla EEZ-*.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jaarli81 Näytä viestiJoo minä se olin ja likasella autolla liikenteessä... Pitää välillä piristää mieltä ja mennä töihin autolla eikä aina junalla! Olitko itse valoissa vai missä?
Itse käännyn vasta seuraavista karvaamokujalle.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sabotaasi Näytä viesti
Ja parisen tuntia sitten sininen b6 A4 ajeli lahteen päin hollolan kohdilla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Ertzi Näytä viestiPitkästä aikaa tarra bongaus. Verkahovin kulmilla 11.30 aikoihin pärinäputken kera, olisko ollut S4/6 niitä ensimmäisiä.
Comment
-
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Samii- Näytä viestiJeremiah taisi olla samassa risteyksessä mun kanssa vantaan motonetin vieressä. Ainii sun serkku mika on mun duuni kaveri ja se kerto että harrastat audeja. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja perrier Näytä viestiMusta typ89 coupe bongattu sakon valoissa / pihassa heittämässä uukkaria.
Sä olit ilmeisesti sillä punaisella kasikympillä?
Comment
-
Kenen musta A6 avant valkolippaisilla OZeilla eilen iltaysin pintaan suokadulla Kuopiossa?
PS. Se on sininen, mutta jostain kulmasta näyttää mustalle tai violetille.
Omat bongaukset:
Toissapäivänä meni töissä ollessani Leppävirralla tasaiseen tahtiin komeita A4(b7) Avanteja ohi. Matalia komeilla vanteilla ja tummilla laseilla. Tykkäsin.
Lisäksi ohi ajoi musta A6(c6) sedan tummilla laseilla ja mustilla vanteilla, joissa punainen vanneteippi kehällä, ja tietysti matala oli. Kenen oli tämä kulkine? Nostokorissa ollessani en oikein clubi tarroja erottanut.
Eilen ajeli Siilinjärvellä(siltatyömaan ohi) uusi musta S8 V10 venettä vetäen. Komea.
Comment
Comment