Teemu M:n bongasin Motonetissä tunti tms. sitten. En viittiny juosta perässä ympäri kauppaa. :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Hopea S6 V10:llä lähti perkkaan liittymästä kehälle kun kävelin omalle autolle, aikasta kivat sulosävelet päästi ilmoille. Kiitoksia vaan kuskille kun ei vaihtanut heti isompaa vaihdetta tupaan vaan ajeli pitkän matkaa tarpeeksi pienellä. :)
Comment
-
Ilmaisin ehkä itseäni vähän huonosti, olisi pitänyt kirjoittaa että vähän ennen liittymä ramppia. Siinä on pari sellasta kivaa mutkaa ennen kuin pääsee itse kiihdytys rampille ja tässä siis kuski veti noin arviolta kakkosella koko matkan. Itse en edes ajatellut asiaa että se olisi automaatti kun ei kerran vaihtanut isompaa tupaan. Kuski varmaan huomasi valoissa että kiinnitin huomion kyseiseen pirssiin ja palkitsi mut sitten V10 sinfonialla. :)
Saa muuten vähän erillaisen kuvan Suomen autokannasta kun seisoo tossa kehällä sen 8t päivässä. Aika hienoja pelejä menee päivän mittaan ohi.
Comment
-
Vaalean sininen B7 RS4 Sedan (tai DTM-ed A4, en nähny kuin peileistä pikasesti) Vaasassa keskuskadulla aamu kasin aikoihin, foorumilaisia?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viestiSaa muuten vähän erillaisen kuvan Suomen autokannasta kun seisoo tossa kehällä sen 8t päivässä.
Eli morjensta vaan takaisin jollet huomannut mun käden heilahdusta.
Comment
-
Eli morjensta vaan takaisin jollet huomannut mun käden heilahdusta.
Hopeinen A6 biT sedan kurvasi kanssa klubi tarroilla tosta ohi, oli MTM tunnus persiissä.
Comment
-
Tänään duunipaikan pihassa Helsingin Hermannissa oli clubikilvenalusella varustettu musta S3 8P ja aamulla kahdeksan maissa pihassa pyörähti myös "sähkönsininen" S3 8P. Kumpikaan ei ollut SB.
Ootko töissä siinä rantatien varressa? Kun itse kävin tuolloin siinä ja ajoin omani siihen s3 viereen..
Comment
-
Oliko clubilaisia Raahessa mustalla B7 RS4:lla Kapteenin kulman valoissa, tiistaina tai keskiviikkona?
Comment
-
Tänään meni sellanen myrkyn vihreä audi kehällä ohi, loksuista päätellen risa mutta en ehtinyt kunnolla näkemään että oliko 4:n vai 6:n.
Comment
Comment