Alkuperäinen kirjoittaja Tommi[FIN]
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Olitko eilen aamulla kympin aikoihin viimeistelemässä kivetystä? Kaista oli suljettu ja valkoinen transit siinä seisoi kun ohi ajoin.
En tiedä milloin me päästään tuolta pois kun keksivät koko ajan jotain lisää. Sorasetillä taidetaan olla tyytyväisiä jälkeen. :)
Comment
-
Olitko muuten se yksinäinen tekijä vai joku niistä viidestä katsojasta?
Eli taisit ajaa silloin ohi kun vielä odotettiin kivirekkaa saapuvaksi, ajoi muuten kaksi kertaa ohi väärältä puolelta ennen kuin pääsi oikealle puolelle. Vähän sekava toi leppävaaran kohta vielä. Mulla taitaa olla ainoana kypärässä peltorit kiinni jos jotain tunto merkkejä pitäis antaa. ;)
Comment
-
Ai meinaat että on sekava?
Tässä on kaverin kanssa naureskeltu että kun tuo joskus hamassa tulevaisuudessa on valmis niin eiköhän joku keksi että siitä puuttuu pyörätie jostain kohti ja taas koko keksintö kaivetaan auki..
Jos joku menee evoritmolla hirveen metakan kanssa ohi ni se olen minä :D
Comment
-
Jos joku menee evoritmolla hirveen metakan kanssa ohi ni se olen minä :D
Sanotaan vielä sen verran että vaikka toi viidenkympin alue on pitkä niin yrittäkää nyt malttaa sen pari kilsaa sen kaasun kanssa, olikohan viime viikolla kun oli miekkahihassa miehet tutkaamassa autoja. Mun puolesta sais olla vaikka joka päivä, sen verran törkeitä nopeuksia tossa päivittäin ja läheltä saa todistaa.
Comment
-
Mulla taitaa olla ainoana kypärässä peltorit kiinni jos jotain tunto merkkejä pitäis antaa.
Meillä varmaan alkaa Säterissä/Friisinmäessä työmaa, joten tulen useemminkin kujailemaan siihen kehälle.
Comment
-
Mitähä se kello ois ollu, 1935 tms, klupikilvin kaukajärveltä hervannan alpeille päin ajeli ohitseni tumma A3, olikohan rekari UCI-???.
Itse pompottelin tällä:
https://lh4.googleusercontent.com/_-...0/IMAG0359.jpg
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Nikke_ Näytä viestiOlitko liikkeellä klo 16 ja 17 välillä ja edessäsi ajeli clubin alusilla varustettu b6? Jos näin niin ajoin teitä molempia vastaan paloaseman kohdalla, tosin liikuin b7:lla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viestiEspoon Motonetin pihassa oli sininen C5-korin Avant valkoisilla vanteilla ja clubin kilvenalusella tänään iltapäivällä.
Samaan aikaan samassa paikassa myös nätti A8, olitkos sillä liikenteessä?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tommi[FIN] Näytä viestiVarkauden prisman pihaan ajo harmaa A8, ite olin tankilla siinä ABC kylmäasemalla. Pois lähtiessä oli myös siinä parkkipaikan nurkalla tumman sininen A4 B6, jonka perässä myös ajelin Varkauden läpi könönpeltoon asti (käännyt ylös rampista) moro vaan.
Liikenteessä olin perhevankkurilla eli A6 avantilla
Eilen spottailtu ainakin yksi clubilainen Ahvenistolla- Radalle.Com tapahtumasta; sininen B5 S4
Itse olin tosin liikenteessä kaverin harmaalla 250D johtotähdellä =)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jarituru Näytä viestiTäältä nousee käsi tästä hyvästä.
Samaan aikaan samassa paikassa myös nätti A8, olitkos sillä liikenteessä?
Silloin kun tulin Motonetin pihaan niin sieltä lähti D2-kasi jossa oli singleframekeula. Ei oikein sytyttänyt.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jusutus Näytä viestiSaatoin ehkä itse olla B6 A4 Avantilla..? Clubin kilventaustat löytyy edestä ja takaa.
Eilen spottailtu ainakin yksi clubilainen Ahvenistolla- Radalle.Com tapahtumasta; sininen B5 S4
Itse olin tosin liikenteessä kaverin harmaalla 250D johtotähdellä =)
Tarkennetaan siis hieman eli:
PE n.18.20 harmaa A8 D2 korimallia osittain pinkeillä barezzan vanteilla sekä samaan aikaan myös tummansininen A4 B6q Sedan osittain mustilla vanteilla kyseisen parkkipaikan nurkalla
hetkeä myöhemmin n.18.35 Sama tummansininen B6q ajeli lidlin luota könönpellon rampille asti edellä
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo Näytä viestipehun A6 bongattu toimiston ikkunasta juuri äsken. Ollaan ilmeisesti samassa puljussa töissä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tommi[FIN] Näytä viestiOli ihan sedan mallinen B6 jonka perässä kurvailin =) Tästähän tulee vielä mysteeri kenen takana ajelin ja kuka oli A8lla Varkauden prisman pihalla :D
Tarkennetaan siis hieman eli:
PE n.18.20 harmaa A8 D2 korimallia osittain pinkeillä barezzan vanteilla sekä samaan aikaan myös tummansininen A4 B6q Sedan osittain mustilla vanteilla kyseisen parkkipaikan nurkalla
hetkeä myöhemmin n.18.35 Sama tummansininen B6q ajeli lidlin luota könönpellon rampille asti edellä
Kasin omistaja vaikuttaa myös tällä foorumilla, mutta nimimerkkiä en muista...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Nikke_ Näytä viestiB6 oli liene tämä? : http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=98922
Kasin omistaja vaikuttaa myös tällä foorumilla, mutta nimimerkkiä en muista...
Omistajalle semmoset terveiset että ei niin kovaa saa ajaa vai oliko tuo sitä ekologista ajoa eli ripeitä kiihdytyksiä jonka jälkeen sit kevyemmin :) <--- hymiö
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JTO73 Näytä viestiTänään bongattu Salossa Plazan parkkihallissa S-line merkeillä ja klubin kilvenalustalla varustettu sininen A6 4F sedan perheparkkiruudussa.
Comment
-
Tänään Oulun suunnalla noin kello 17, Kempeleentiellä Lepolantien ja Porttiväylän risteyksessä valoissa musta B5-korinen s4 (tai ainakin ässän korisarjalla), uskaltaako joku tunnustaa foorumilta omakseen? Varsin edustava laitos oli ulkonäöllisesti stancen ja vannepolitiikan puolesta!
Comment
Comment