Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Alkuperäinen kirjoittaja Tommi[FIN] Näytä viesti
    Varkauden prisman pihaan ajo harmaa A8, ite olin tankilla siinä ABC kylmäasemalla. Pois lähtiessä oli myös siinä parkkipaikan nurkalla tumman sininen A4 B6, jonka perässä myös ajelin Varkauden läpi könönpeltoon asti (käännyt ylös rampista) moro vaan.
    Liikenteessä olin perhevankkurilla eli A6 avantilla
    Olitko liikkeellä klo 16 ja 17 välillä ja edessäsi ajeli clubin alusilla varustettu b6? Jos näin niin ajoin teitä molempia vastaan paloaseman kohdalla, tosin liikuin b7:lla.

    Comment


      Olitko eilen aamulla kympin aikoihin viimeistelemässä kivetystä? Kaista oli suljettu ja valkoinen transit siinä seisoi kun ohi ajoin.
      Jep, siellähän mä. Valkoinen transit on duuni kaverin auto, mulla on sellanen tumman punainen/erittäin paskanen. :)

      En tiedä milloin me päästään tuolta pois kun keksivät koko ajan jotain lisää. Sorasetillä taidetaan olla tyytyväisiä jälkeen. :)

      Comment


        Ei se työ tekemällä lopu.
        Olitko muuten se yksinäinen tekijä vai joku niistä viidestä katsojasta? Oli niin joutilaan näköisiä kavereita, että melkeen jo sekotin teidät kaupungin työntekijöihin ;)

        Comment


          Olitko muuten se yksinäinen tekijä vai joku niistä viidestä katsojasta?
          :)

          Eli taisit ajaa silloin ohi kun vielä odotettiin kivirekkaa saapuvaksi, ajoi muuten kaksi kertaa ohi väärältä puolelta ennen kuin pääsi oikealle puolelle. Vähän sekava toi leppävaaran kohta vielä. Mulla taitaa olla ainoana kypärässä peltorit kiinni jos jotain tunto merkkejä pitäis antaa. ;)

          Comment


            Ai meinaat että on sekava?
            Tässä on kaverin kanssa naureskeltu että kun tuo joskus hamassa tulevaisuudessa on valmis niin eiköhän joku keksi että siitä puuttuu pyörätie jostain kohti ja taas koko keksintö kaivetaan auki..
            Jos joku menee evoritmolla hirveen metakan kanssa ohi ni se olen minä :D

            Comment


              Jos joku menee evoritmolla hirveen metakan kanssa ohi ni se olen minä :D
              Yleensä tälläset vähän erikoisemmat pelit kyllä tarttuu mun verkkokalvoille ja nostetaan hanskaa jos satut ohi ajamaan.

              Sanotaan vielä sen verran että vaikka toi viidenkympin alue on pitkä niin yrittäkää nyt malttaa sen pari kilsaa sen kaasun kanssa, olikohan viime viikolla kun oli miekkahihassa miehet tutkaamassa autoja. Mun puolesta sais olla vaikka joka päivä, sen verran törkeitä nopeuksia tossa päivittäin ja läheltä saa todistaa.

              Comment


                Mulla taitaa olla ainoana kypärässä peltorit kiinni jos jotain tunto merkkejä pitäis antaa.
                En ehtinyt tarkemmin katsomaan minkälaista porukkaa siinä oli, mutta pisti vaan silmään tämä 5:1 työjärjestely.
                Meillä varmaan alkaa Säterissä/Friisinmäessä työmaa, joten tulen useemminkin kujailemaan siihen kehälle.

                Comment


                • Punaanen s3 tuplaputkilla(?) kierteli Ruka villagen läpi alku illasta. Suht jänniä vehkeitä muutenkin ollut tos viikolla parkissa c5/6 cabi , 997 turbo ja carrrera4.

                  Comment


                  • Punanen äSSä diudi bongattu tänään Loimaalla. Mielestäni näin kerhon tarran takalasissa.

                    Comment


                    • Mitähä se kello ois ollu, 1935 tms, klupikilvin kaukajärveltä hervannan alpeille päin ajeli ohitseni tumma A3, olikohan rekari UCI-???.

                      Itse pompottelin tällä:
                      https://lh4.googleusercontent.com/_-...0/IMAG0359.jpg

                      Comment


                        Musta A4 B6 sedan tänään Motoparkissa clubin kilvenalustalla tuli bongattua.

                        Myös jokunen nopea autokin tuli nähtyä.
                        Viimeksi muokannut jupe; 14.5.2011, 21:21.

                        Comment


                        • Tänään Salon Filmtownin vieressä parkissa Punainen S-Line B6, BBS lemmareilla tai replicoilla. Kerhon kilvenalus bongattu. Olitko se sinä?

                          Comment


                            Alkuperäinen kirjoittaja Nikke_ Näytä viesti
                            Olitko liikkeellä klo 16 ja 17 välillä ja edessäsi ajeli clubin alusilla varustettu b6? Jos näin niin ajoin teitä molempia vastaan paloaseman kohdalla, tosin liikuin b7:lla.
                            Juu mää kurvailin B6 takana mutta kello oli jotain 18.30 maita...

                            Comment


                              Espoon Motonetin pihassa oli sininen C5-korin Avant valkoisilla vanteilla ja clubin kilvenalusella tänään iltapäivällä.

                              Comment


                              • Tänään nähty Tasavallankadun McDonaldsin parkkipaikalla valkoinen A4 rekkarilla AHY tms. Saattoi jopa olla kilven aluset. Itse olin parkissa tumman harmaalla A3:lla. ZPF-XXX

                                Comment


                                • Hyvinkään megaosan nurkilla nähty tänään klo 15 kintaalla musta nykykopan s4.. kivat saundit. ja hieno peli muutenkin!

                                  Comment


                                  • Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viesti
                                    Espoon Motonetin pihassa oli sininen C5-korin Avant valkoisilla vanteilla ja clubin kilvenalusella tänään iltapäivällä.
                                    Täältä nousee käsi tästä hyvästä.
                                    Samaan aikaan samassa paikassa myös nätti A8, olitkos sillä liikenteessä?

                                    Comment


                                    • Alkuperäinen kirjoittaja Tommi[FIN] Näytä viesti
                                      Varkauden prisman pihaan ajo harmaa A8, ite olin tankilla siinä ABC kylmäasemalla. Pois lähtiessä oli myös siinä parkkipaikan nurkalla tumman sininen A4 B6, jonka perässä myös ajelin Varkauden läpi könönpeltoon asti (käännyt ylös rampista) moro vaan.
                                      Liikenteessä olin perhevankkurilla eli A6 avantilla
                                      Saatoin ehkä itse olla B6 A4 Avantilla..? Clubin kilventaustat löytyy edestä ja takaa.

                                      Eilen spottailtu ainakin yksi clubilainen Ahvenistolla- Radalle.Com tapahtumasta; sininen B5 S4
                                      Itse olin tosin liikenteessä kaverin harmaalla 250D johtotähdellä =)

                                      Comment


                                        Alkuperäinen kirjoittaja jarituru Näytä viesti
                                        Täältä nousee käsi tästä hyvästä.
                                        Samaan aikaan samassa paikassa myös nätti A8, olitkos sillä liikenteessä?
                                        En ollut kasilla, miullei sellaista ole. Italialaisella voimisteluautolla olin liikenteessä.

                                        Silloin kun tulin Motonetin pihaan niin sieltä lähti D2-kasi jossa oli singleframekeula. Ei oikein sytyttänyt.

                                        Comment


                                          Alkuperäinen kirjoittaja Jusutus Näytä viesti
                                          Saatoin ehkä itse olla B6 A4 Avantilla..? Clubin kilventaustat löytyy edestä ja takaa.

                                          Eilen spottailtu ainakin yksi clubilainen Ahvenistolla- Radalle.Com tapahtumasta; sininen B5 S4
                                          Itse olin tosin liikenteessä kaverin harmaalla 250D johtotähdellä =)
                                          Oli ihan sedan mallinen B6 jonka perässä kurvailin =) Tästähän tulee vielä mysteeri kenen takana ajelin ja kuka oli A8lla Varkauden prisman pihalla :D

                                          Tarkennetaan siis hieman eli:
                                          PE n.18.20 harmaa A8 D2 korimallia osittain pinkeillä barezzan vanteilla sekä samaan aikaan myös tummansininen A4 B6q Sedan osittain mustilla vanteilla kyseisen parkkipaikan nurkalla
                                          hetkeä myöhemmin n.18.35 Sama tummansininen B6q ajeli lidlin luota könönpellon rampille asti edellä

                                          Comment


                                          • Aaajuu..Nyt tiedänkin mistä autosta puhutaan. Melkein päivittäin tulee jossain päin Varkautta vastaan. Ei taida vaikuttaa täällä foorumilla?

                                            Comment


                                              Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo Näytä viesti
                                              pehun A6 bongattu toimiston ikkunasta juuri äsken. Ollaan ilmeisesti samassa puljussa töissä.
                                              Jep samas puljus ollaan. Taisin olla sulkista pelaamas jos auto oli siel parkkihallin takana.

                                              Comment


                                              • vaaltone bongattu Q7:lla suvelan alepa/ k-market kompleksin pihassa.

                                                Comment


                                                  Alkuperäinen kirjoittaja Tommi[FIN] Näytä viesti
                                                  Oli ihan sedan mallinen B6 jonka perässä kurvailin =) Tästähän tulee vielä mysteeri kenen takana ajelin ja kuka oli A8lla Varkauden prisman pihalla :D

                                                  Tarkennetaan siis hieman eli:
                                                  PE n.18.20 harmaa A8 D2 korimallia osittain pinkeillä barezzan vanteilla sekä samaan aikaan myös tummansininen A4 B6q Sedan osittain mustilla vanteilla kyseisen parkkipaikan nurkalla
                                                  hetkeä myöhemmin n.18.35 Sama tummansininen B6q ajeli lidlin luota könönpellon rampille asti edellä
                                                  B6 oli liene tämä? : http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=98922
                                                  Kasin omistaja vaikuttaa myös tällä foorumilla, mutta nimimerkkiä en muista...

                                                  Comment


                                                  • Tänään bongattu Salossa Plazan parkkihallissa S-line merkeillä ja klubin kilvenalustalla varustettu sininen A6 4F sedan perheparkkiruudussa.

                                                    Comment


                                                      Alkuperäinen kirjoittaja Nikke_ Näytä viesti
                                                      B6 oli liene tämä? : http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=98922
                                                      Kasin omistaja vaikuttaa myös tällä foorumilla, mutta nimimerkkiä en muista...
                                                      Siinäpä se... Puusilmä ei vaan löytäny tuota pikaisella etsiskelyllä. :/
                                                      Omistajalle semmoset terveiset että ei niin kovaa saa ajaa vai oliko tuo sitä ekologista ajoa eli ripeitä kiihdytyksiä jonka jälkeen sit kevyemmin :) <--- hymiö

                                                      Comment


                                                        Teemu M:n bongasin Motonetissä tunti tms. sitten. En viittiny juosta perässä ympäri kauppaa. :)

                                                        Comment


                                                          Alkuperäinen kirjoittaja JTO73 Näytä viesti
                                                          Tänään bongattu Salossa Plazan parkkihallissa S-line merkeillä ja klubin kilvenalustalla varustettu sininen A6 4F sedan perheparkkiruudussa.
                                                          Hep. Piti ottaa vähän välimatkaa viereen tulijoihin että kyljet tykkää. ;)

                                                          Comment


                                                          • Jep samas puljus ollaan. Taisin olla sulkista pelaamas jos auto oli siel parkkihallin takana.
                                                            Kyllä, juurikin siitä bongattu.

                                                            Comment


                                                            • Tänään Oulun suunnalla noin kello 17, Kempeleentiellä Lepolantien ja Porttiväylän risteyksessä valoissa musta B5-korinen s4 (tai ainakin ässän korisarjalla), uskaltaako joku tunnustaa foorumilta omakseen? Varsin edustava laitos oli ulkonäöllisesti stancen ja vannepolitiikan puolesta!

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X