Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kukas oli tänään vähän klo 20 jälkeen Pyynikin näkötornilla? Parkissa näytti olevan harmaa B6 Avant clubikilvenalusilla.

    Comment


    • Musta R8 joka on bongattu Salossa ja Kehä I on 90% varmuudella sama auto. Ei ole omistaja palstalaisia mutta audimies kuitenkin. Välitän bongaukset hänelle eteenpäin :D

      Comment


        Alkuperäinen kirjoittaja joni_s Näytä viesti
        Kukas oli tänään vähän klo 20 jälkeen Pyynikin näkötornilla? Parkissa näytti olevan harmaa B6 Avant clubikilvenalusilla.
        Meikä siellä oli maisemakahvilla ;)

        Comment


        • Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viesti
          Tuossa aamusella tumman B6 (tai B7) Avantin kanssa ajeltiin peräkkäin 51:stä Matinkylästä Kökkelin liittymään. Jumaliste, että oli hieno ilmestys! Okei, tuntomerkit (tai lähinnä niiden puute) pätevät varmaan aika moneen autoon, mutta kuski tietänee, mistä puhutaan, jos täällä pyörii.

          Huomasin myös pienen yhteneväisyyden ajotavoissa, kun kumpikin vältteli ajamasta ohituskaistaa Martinsillan ostoskeskuksen kohdalla. :D On nimittäin skidi perunapelto siinä kohti ohituskaistalla!
          Kiitos! Täältä löytyy tummanvihreä B6 Avant. Oli kyllä upean näköinen B5 imola ässäkin! Ja joo, siinä martinsillankohdalla pitää aina nöyrtyä ja ottaa oikeanpuoleinen kaista ja usein siinä joutuu köröttelemään aina alinopeutta jonkun perässä...Kattelin kokoajan taustapeilistä että hoksaathan ne töyssyt ettet lähe peltoilemaan... =)

          Comment


            Alkuperäinen kirjoittaja teemurri Näytä viesti
            o/ Tosin vuosimalli on -96 ellei sitten lähistöllä ole jollakin muulla ko. tarraa hopeisessa a4 sedanissa? Päivittäin tulee tuota tietä ajeltua, varmaan kilometri tuosta omalle kämpille :)
            Itse olin juuri parkkihallista tulossa, eli samoilla tonteilla pyöritään :)

            Comment


              Mahtaako olla clubilaisia, kun tuossa euromasterin pihalla nököttää nogaro sininen cabrio joka on sievästi tontissa ja kultasilla lippavanteilla. ihastelin kulkinetta joku viikkositten Anttilan parkkipaikalla. Todella upea ilmestys!

              Comment


              • Bongattu perässä ajelemassa punainen 80 cabrio Hatanpää/Nuolialantie osuudella. Edellä avo-Buimurin kera meni sininen B6:een perustuva cabrio samoilla hoodeilla. Itse olin tummansinisellä RS2;lla liikenteessä. Motonetin pihalla bongattu keltainen, mustalla konepellillä oleva kantticoupe. Oli ulkomaan kilvissä.
                Hep ite olin sinisellä audilla ja kaveri buimurilla !

                Comment


                • pehun A6 bongattu toimiston ikkunasta juuri äsken. Ollaan ilmeisesti samassa puljussa töissä.

                  Comment


                    C5 koppanen RS6 Myllikän kohilla kehä I menossa länteen päin tuossa ennen viittä. Oli sellanen jännän sininen, niin erottu hyvin muusta liikenteestä.

                    Comment


                      Clubin kilvillä varustettu musta C4 sedan ajeli työmään ohitse Nurmijärvellä, Ojakkalantiellä.

                      Waz it you?

                      Comment


                      • Eilen bongattu Tikkurilassa muutama clubilaisen Audi. Eniten mieleen painui musta A/S8 4.2q, jossa apukuskin ikkuna säröillä.. Olin valoissa vierekkäin oikealla puolellasi, käännyit vasemmalle.

                        Comment


                        • Tänään klo 15 tienoilla Kouvolan kohdilla musta S3 (vanhempi?), kilvenalusia eikä ikkunatarroja kerinny siitä hötäkässä kattella. Tais kääntyä kuitenkin Kouvolaan päin...
                          Ja noin 16 tietämillä Lahteen saapuessa musta S4 farkku Mannerherheiminkadulla, jatkoi suoraan kun itse käännyin BusinessCityyn... ;)

                          Comment


                          • PetteriM kurvaili 16:15 Verkahovin Valintatalon vieressä?

                            Comment


                              Punanen TT mk1 Paimiossa AKK:n parkkiksella ja aamulla joskus puol kasin aikaan joku nainen ajeli ohikulkutiellä tumman vihreellä avo-TT mk1:llä. :)

                              Comment


                              • -- puol kasin aikaan joku nainen ajeli ohikulkutiellä tumman vihreellä avo-TT mk1:llä.
                                Tuskin oli sama peli, mutta näin eilen Porvoonväylällä samanlaisen painamassa Porvooseen päin.

                                Comment


                                • Tiistaiaamuna & tänään iltapvällä bongattu IOL-1. Molemmilla kerroilla morjestelin!

                                  Tuo auto kyllä aiheuttaa joka kerta voimakkaan seisokin, on se niin upea!

                                  Comment


                                  • Kuusamontien rampilla eilen alkuillasta tumma 100/A6 C4 sedan poliisiauton edessä ja kuski ilmeisestikin juoppotaksiosastolla, kun poliisit neuvottelivat avoimen takaoven tykönä. Toivottavasti se et ollut sinä.

                                    Comment


                                      Harmaa C5 RS6 tuli vastaan tuottajantiellä ku töistä lähdin. Tulin vastaan saman värisellä A3:lla. Mahtoiko olla clubilaisia?

                                      Comment


                                      • Olikos se Kotzi joka kurvaili Paimion Nesteelle ~7:50?

                                        Comment


                                          Alkuperäinen kirjoittaja niksu Näytä viesti
                                          Olikos se Kotzi joka kurvaili Paimion Nesteelle ~7:50?
                                          Jos eilisestä puhutaan niin motarilta joo sinne Nesteen rampille, mut en nesteelle menny. Tänään en oo kurvaillu sielläpäinkään.

                                          Comment


                                          • Eiku ihan tänään:D Mut joo, se oli sit joku muu mustalla TT:llä, tarkemmat havainnot jäi kun oli jäätävä kiire töihin.

                                            Comment


                                            • http://www.nettiauto.com/audi/s4/3929363 tämä auto bongattu keskiviikkona auran ABC:llä. Nostin lapasta kuskille ku olin siinä pihalla mutta ei vastausta.

                                              Comment


                                              • Päivällä puoli 12 aikaan Seppälän Cm:n pihassa ajoi vastaan musta TT. Jotkut kiiltävät/kromiset vanteet alla, ei vaa oikee liikkuvasta autosta pystyny tarkemmin sanoo.

                                                Vaajakosken motarilla tänään klo 16 aikoihin Vaajakosken suuntaan ajoi musta B5, joka loppupeleissä ajoi myös Laukaanhovin pihaan. Motarilla myös valkoinen farkku B8 (vai mikä tää uusin A4 malli on...) mustalla katolla, oli erittäin toimiva yhdistelmä!

                                                Tunnustaako joku?

                                                Comment


                                                  Varkauden prisman pihaan ajo harmaa A8, ite olin tankilla siinä ABC kylmäasemalla. Pois lähtiessä oli myös siinä parkkipaikan nurkalla tumman sininen A4 B6, jonka perässä myös ajelin Varkauden läpi könönpeltoon asti (käännyt ylös rampista) moro vaan.
                                                  Liikenteessä olin perhevankkurilla eli A6 avantilla

                                                  Comment


                                                    Tuliko Metsässä tänä iltana mun perässä Nihtisillan ja Nihtisillantien valoristeyksessä? Siinä oli joku taksimersu meidän välissä.

                                                    Comment


                                                    • Jonkun tuttu Audi bongattu Tampereen hotellli Ilveksen parkkikselta, kuka tunnustaa? ;) ite ajettiin viereen varsin huomiota herättävällä pakulla...

                                                      Comment


                                                        Mulla oli siellä Ilveksen alapuolella rannassa tuo b6 ja teipattu paku oli vieressä kun lähdin.

                                                        Comment


                                                          Tuliko Metsässä tänä iltana mun perässä Nihtisillan ja Nihtisillantien valoristeyksessä? Siinä oli joku taksimersu meidän välissä.
                                                          Ei mikään mahdottomuus, kävin seiskan aikaa siinä ABC:llä pyörähtämässä.

                                                          Comment


                                                            Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viesti
                                                            Mitäh, sehän on iso kone (2.2t). :)

                                                            Ei vaan, joo piti vielä tehdä äkkiä muske pohjia huomiselle kun pitää oikein tehdä kiveys tonne keskijakajaan että ohiajajat saa sitten kasikympin vauhdissa ihailla mun kätten tuotoksia törmäys kaiteiden välissä. ;)
                                                            Olitko eilen aamulla kympin aikoihin viimeistelemässä kivetystä? Kaista oli suljettu ja valkoinen transit siinä seisoi kun ohi ajoin.

                                                            Eilen myös bongasin B5 RiSan Karjaan Shellillä.

                                                            Comment


                                                              Olikohan forumilaisia eilen ennen ysiä illalla kehä I länteen päin mennessä juuri ennen kontulan liittymää. Makasi ikävän näkösesti jarrulevyn varassa reunimmaisella kaistalla vissiin A4 (B6?, saatto olla uudempikin). Oli siis kuskin puolen eturengas lähteny omille teille :(

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X