Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Ettei olisi ollut kuitenkin pikkukoppainen, mun punainen RS2 Avant mustalla maskilla seisoi Koskelossa yhden uuden toimitalon edessä koko päivän aika näkyvällä paikalla.
Näinpä juurikin. Ohiajaessa en tosiaan ehtinyt tarkasti katsoa.
Siisti laite näin pikavilauksella :)
Näin tänään Lahdessa jo toista kertaa mustan 8L A3:n (vai S3:n), jossa oli stance viimeisen päälle kunnossa. Vanteen huulet melkein lokareissa kiinni :D Jotkut tuning-takavalot näkyi myös olevan.
piänenpiänen kaumurin puikoissa lepuskissa siinä kolmen tienoilla
Mitäh, sehän on iso kone (2.2t). :)
Ei vaan, joo piti vielä tehdä äkkiä muske pohjia huomiselle kun pitää oikein tehdä kiveys tonne keskijakajaan että ohiajajat saa sitten kasikympin vauhdissa ihailla mun kätten tuotoksia törmäys kaiteiden välissä. ;)
quattro20v, mjoo, tulin odottamattomalta puolelta kyllä, ku olin hakenu tuon nuoremman isovanhemmilta hoidosta. Yritin kyl höräyttää tursasta siin vieres ku huomasin, ettei ollu ees laput korvilla ;)
Särkiniementiellä on yleensä hiukan talojen välisen kujan päässä seissyt joskus aina Audi A8, harmaa muistaakseni. Samassa paikassa seisoi sitten aina välillä tuunattu golffi, ja nyt siihen on vaihtunut A4 B7 s-line tummanharmaa avant S4-replikoilla. Palstalaisiako?
Tuossa aamusella tumman B6 (tai B7) Avantin kanssa ajeltiin peräkkäin 51:stä Matinkylästä Kökkelin liittymään. Jumaliste, että oli hieno ilmestys! Okei, tuntomerkit (tai lähinnä niiden puute) pätevät varmaan aika moneen autoon, mutta kuski tietänee, mistä puhutaan, jos täällä pyörii.
Huomasin myös pienen yhteneväisyyden ajotavoissa, kun kumpikin vältteli ajamasta ohituskaistaa Martinsillan ostoskeskuksen kohdalla. :D On nimittäin skidi perunapelto siinä kohti ohituskaistalla!
Tänään bongattu 13-tiellä sininen Cabriolet noin 20km Saarijärveltä 4-tien risteykseen päin. Itse olin polkupyörällä liikkeellä ja sen verran kaukana, etten huomannut oliko clubitarroja tai kilvenalusia. Tunnustaako kukaan?
Juuri äsken Kaivonkatsojantiellä hopea(?) 2000-2004 sedani jonka takalasissa oli "Four Rings To Rule Them All"-tarra. Tarkempia tuntomerkkejä en kerennyt katsomaan.
Bongattu perässä ajelemassa punainen 80 cabrio Hatanpää/Nuolialantie osuudella. Edellä avo-Buimurin kera meni sininen B6:een perustuva cabrio samoilla hoodeilla. Itse olin tummansinisellä RS2;lla liikenteessä. Motonetin pihalla bongattu keltainen, mustalla konepellillä oleva kantticoupe. Oli ulkomaan kilvissä.
Bongattu perässä ajelemassa punainen 80 cabrio Hatanpää/Nuolialantie osuudella.
Myin oman punaisen Cabrioni neljä vuotta sitten herralle, joka asui Nuolialantiellä. Liekkö vieläkin siellä? Jos rekisterissä on paljon X-kirjaimia ja clubitarra ikkunassa, niin kerro "Ammeelle" terveisiä...
Juuri äsken Kaivonkatsojantiellä hopea(?) 2000-2004 sedani jonka takalasissa oli "Four Rings To Rule Them All"-tarra. Tarkempia tuntomerkkejä en kerennyt katsomaan.
o/ Tosin vuosimalli on -96 ellei sitten lähistöllä ole jollakin muulla ko. tarraa hopeisessa a4 sedanissa? Päivittäin tulee tuota tietä ajeltua, varmaan kilometri tuosta omalle kämpille :)
Comment